carosserie van gewone Renault 5 en een GTE

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
per-i

:p

Dag allemaal,

Nou heb ik het volgende. Ik heb hier nog een R5 GTE staan en een gewone R5. Ik moet ze nog ff op de brug zetten, maar zijn er veel verschillen tussen de basis carosserie van de beide modellen. Ik bedoel dus echt de basis. Als het kan dan wil ik namelijk de gehele buitekanten (alle sideskirts, voorschermen, bumpers, etc etc) overzetten. De carosserie van die GTE is namelijk niet zo goed meer. Ik wil dus de rest van de GTE gebruiken en alleen de basis carosserie van de gewone R5. Achteras etc,etc dus van de GTE. Is dit mogelijk of is de basis carosserie van een GTE extra verstevigd ofzo?

Gr,

Per
Abel
Über-Spammer

Volgens mij is het het zelfde...

Heb je op je gewone 5je niet van de plastic stukken zitten? deur bv.
Menno

volgens mij is de uitsnede van de achterschermen anders, maar dat is niet zo'n probleem.
rev it like a rental
per-i

Ja bij die originele R5 zit er allemaal plastic in. Maar dat zet ik toch allemaal over van de GTE. Super toch nog een goede reden gehad om de gewone R5 te houden. Dus als ik die R5 helmaal kaal strip en alleen de basis over hou en dan alles van die GTE over zet dan moet dat prima gaan? Alleen nog ff een goede spuiter vinden hier in de buurt.

Iemand in de buurt van Emmen of Hardenberg die goed en niet al te duur kan spuiten? Ik lever hem spuitklaar aan.

gr,

Per
Plaats reactie