Cup clio
Scheelt per geval. EEn zg-**-hv is een originele Coupe. Auto is/was geschikt voor circuit en voor rallye. Er kan dus vanalles aan gedaan zijn. Cup blokje had ong 160 pk.
Hmmm...ff denken. Ligt er beejte aan of het dioor een bepaalde tuner gedaan is. Achterberg bv maakt de blokken blauw. Tis dan niet per definitie een cupblok want ook straatauto's rijden zo rond. Hoe kom je er wel achter??? Denk gewoon een rollenbank testje.
Michiel schreef:Staat een door Achterberg geprepareerd Clio-tje op marktplaats. Geven 172 pk op (in hun dromen!!!)
ik zou voortaan eerst nadenken voor je zoiets post, deze jongen van wie die clio is is lid van de RTC en ziin auto is echt door achterberg getuned en heeft echt daadwerkelijk 172 pk, ik heb het zelf mogen voelen.Michiel schreef:Staat een door Achterberg geprepareerd Clio-tje op marktplaats. Geven 172 pk op (in hun dromen!!!)
even verder kijken dan je neus lang is voortaan, kijk maar eens in nl te koop, daar staat ie vast nog wel.
Immer wieder die verdammte Holländer
Blokje had 165pk zonder snelle nokkenassen en aangepaste benzinedruk. Heb er ook nog snelle nokkenassen in laten zetten en bezn druk laten verhogen. Tevens zat er bij mij een spaghetti op, welke robert niet heeft. HEt zal dus rond de 170 pk schommelen maar er is dus eventueel nog meer uit te halen.