Ik zat es te denken hè...
(jajaaa...IK zat ècht te denken...)
Aangezien hier vaak vragen worden gesteld over welke uitlaat/luchtfilter/dump-valve/etc. t mooist klinkt, hoe een bleedvalve werkt, hoe de motor klinkt, etc.,
Leek t mij eigenlijk wel-es leuk om een keer bij een meeting te regelen dat je bij iemand anders in de auto een stukkie mee kan rijden.
Op die manier hoor je namenlijk ZELF hoe t klinkt en 'voelt'etc. En kom je meer te weten over de producten die bij JOUW in de smaak vallen.
Want (bijna) iedereen zegt toch over zijn of haar uitlaat/filter/valve dat-ie t mooist klinkt.
Daar heb je vrij weinig aan volgens mij.
Dan kan je t beter zelf ervaren.
En t lijkt mij zoiezo erg leuk om is een keertje in andere Renootjes(gtt'tjes vooral

Ik weet niet hoe jullie hierover denken, maar ik denk dat je hierdoor niet alleen veel te weten komt over andermans auto, maar ook over je EIGEN auto (geluidjes die jij wel hebt, rammellende dingen die jij wel hebt, geluid dat jij NIET hebt

T hoeft verder ook geen lange tocht te zijn ofzo, maar gewoon even ervaren en horen hoe een andere auto beweegt/klinkt/voelt.
Als meerder mensen dit een ideetje vinden dan kunnen we misschien-es een soort van "bijrijders-meeting" houden ofzo.
Ik noem maar wat.
let me know if you're good to go.
mazzl.