tokkelend geluid bij sturen
-
Weet iemand wat het is? Bij het insturen van een rechtse bocht maakt mijn gtt een tokkelend geluid linksvoor. Is dit afkomstig van een aandrijfas of fuseekogel?
-
ik denk wiellagers
heb je grotere velgen t.o.v. origineel? zet je auto maar op de krik en voel of er speling in het wiel zit tenopzichte van zijn as.. zo ja, vervangen die hap en goed kijken waar de oorzaak ligt..

CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
-
- Contacteer:
'Tokkelen' tijdens bochten idd duidelijk de homokineet. Homokineet is als het ware het gewricht in je aandrijfas...
Gijs
Gijs
-
- Contacteer:
Je kunt er ook best lang mee rijden. Huisgenoot heeft het al een half jaar op zijn fiesta...
Gijs
Gijs
-
Dus het is de aandrijfas? Ja ik ben laatst overgestapt van 13 inch naar 15 inch. Hoe kan ik dit probleem oplossen? Kan ik het zelf of moet ik ermee naar de garage? En wat kost zon grapje?
Het is zelf wel te doen, ligt eraan hoe handig je bent.GT Turbo Tom schreef:Dus het is de aandrijfas? Ja ik ben laatst overgestapt van 13 inch naar 15 inch. Hoe kan ik dit probleem oplossen? Kan ik het zelf of moet ik ermee naar de garage? En wat kost zon grapje?
Een aandrijfas is wel op de sloop te vinden.
Let erop of de hoes nog heel is.
Ik weet alleen niet wat het zal kosten.