Raamstickers RTC?
Zijn er eigenlijk raamstickers (bovenkant voorruit) te koop met 'www.renault-tuning.com' of iets dergelijks erop? Lijkt me leuk om te hebben.
NICEChris schreef:Als het goed is worden die momenteel gemaakt.

enig idee wat ze gaan kosten??
en wat voor kleur??
ik prefereer zwart met witte letters......
wacht met spanning af

ik prefereer zwart met witte letters......

wacht met spanning af

-
Is allemaal te bestellen op http://www.renault-tuning.nl via de merchandise link.
-
- Moderator
- Car: MB
http://www.renault-tuning.nl en dan bij merchandise
drie keer hulp binnen een minuut......Interesting 

komen er ook nog plaatjes bij te staan, anders weet ik nog niet wat ik bestel 
ik zal wel weer naar de bekende weg vragen maar toch

ik zal wel weer naar de bekende weg vragen maar toch

-
geen stickers over de gehele breedte van de vooruit....???
Deze (zie bovenstaande) stickers zijn ook wel cool, alleen heb ik op die plek al stickers zitten....beetje onnodig er dan nog een paar boven te plakken....Liever een op me voorruit helemaal bovenaan dan.....
Deze (zie bovenstaande) stickers zijn ook wel cool, alleen heb ik op die plek al stickers zitten....beetje onnodig er dan nog een paar boven te plakken....Liever een op me voorruit helemaal bovenaan dan.....
Vertel t eens beste manXtronX schreef:Vanwaar ken ik die foto?

zeg Chris, moet er ondertussen geen club-mascotte komen? 

Klopt....mijn welgemeende excuses...heb weer eens met me grote teen zitten lezen ipv met me ogen....Chris schreef:
Argh, wat ik net al zei, de voorruitstickers zijn in productie momenteel.....

je krijgt toch als lid een setje nummerplaatshouders en een welkomst pakketje.
Ik wil graag twee stickers bestellen voor op de klapraampjes, maar wil eerst afwachten wat er in het "
welkomstpakketje
" zit.
Ik hoop gauw wat te horen aangezien ik al een lid ben.
MZZLS!!!!!! 
Ik wil graag twee stickers bestellen voor op de klapraampjes, maar wil eerst afwachten wat er in het "

-
- Contacteer:
Ik wacht vol ongeduld op de mail die ze gingen sturen.
Daar zou alles instaan (toch waarnaar ik het geld moest overmaken
)
Die nummerplaathouders zouden trouwens goed van pas komen.
De vorige eigenaar had volgens mij wel 30 verschillende nummerplaten.
Een gatenkaas is het geworden...
Mark...
Daar zou alles instaan (toch waarnaar ik het geld moest overmaken

Die nummerplaathouders zouden trouwens goed van pas komen.
De vorige eigenaar had volgens mij wel 30 verschillende nummerplaten.
Een gatenkaas is het geworden...
Mark...
wist ik niet....maar als dit t geval is, kijk ik er naar uit.....elwin81 schreef:je krijgt toch als lid een setje nummerplaatshouders en een welkomst pakketje.
Ik wil graag twee stickers bestellen voor op de klapraampjes, maar wil eerst afwachten wat er in het "welkomstpakketje
" zit.
MZZLS!!!!!!

ok alles is ingevuld behalve 1 prob men rekening nummer kan ik niet invulen wegens te weinig plaatselwin81 schreef:http://www.renault-tuning.nl/lidworden.php
en in belgie zijn de rekeningnummmers langer dan in nederland
wil dat zeggen dat julie geen belgen willen

ik heb er nu nvt gezet (niet van toepassing) en dan geef ik het wel via mail door aan de verantwoordlijke heb je daar ook en mail adres van?
-
ghehehe....stille hint misschien?!Xero/rsc schreef:ok alles is ingevuld behalve 1 prob men rekening nummer kan ik niet invulen wegens te weinig plaatselwin81 schreef:http://www.renault-tuning.nl/lidworden.php
en in belgie zijn de rekeningnummmers langer dan in nederland
wil dat zeggen dat julie geen belgen willen
Stuur anders ff een meeltje naar de directie. Voor email adres ff kijken op rt.nl
ik zal wel weer niet goed lezen zoals gewoonlijk, maar ik neem aan dat je dan lid bent voor een jaar ..... of niet??
Yep helemaal goed.haaz schreef:ik zal wel weer niet goed lezen zoals gewoonlijk, maar ik neem aan dat je dan lid bent voor een jaar ..... of niet??
Het volgende jaar is 23 euro want 12 euro inschrijfgeld betaal je maar een keer.
Je krijgt 2 van de welbekende RTC promotie stickers + een nummerplaathouder.Tom782 schreef:heb me net ook even lid gemaakt (moet alleen het geld nog even posten), maar krijg je ook twee van die mooie stickers?? Die zijn wel jofel
De raamstickers kan je kopen voor 9 euro per twee, dit zijn professionele stickers weaarvan alleen de letters plakken, die nogal wat kosten om te laten maken. We konden ook het lidmaatschap met 9 euro verhogen maar dat wilde we toch liever niet

-
- Moderator
- Car: MB
bedoel je met promo stickers die witte?? Die heb ik op speed een aantal gekregen, maar die zijn niet doorzichtig
Anders binnenkort maar eens die andere bestellen. En dan nog een vraagje. Zijn er ook kleinere RTC stickers (doorzichtig of waar alleen de letters van plakken)??

Anders binnenkort maar eens die andere bestellen. En dan nog een vraagje. Zijn er ook kleinere RTC stickers (doorzichtig of waar alleen de letters van plakken)??