Toeter midden van het stuur.

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Michel S.
Contacteer:

Hey people.

Ik had een vraagje. Ik heb in mijn GTT een Raid stuur en ik vindt het gewoon super. Maar het stuur heeft in het midden een knop voor je toeter. Allen krijg ik die niet aangesloten want door de stuurstang kreeg ik geen draad. Weet iemand hoe het mogelijk is om toch de toeter in het midden te krijgen.

Moet dat met een schijf om je stuur en een contact bij je naaf die daarover heeft sleept??
Zo ja, kan het ook met meerdere knoppen??? Wil namelijk een ander stuur gaan halen. Met een toeter en ook 2 knoppen voor de NOS wat later ingebouwd gaat worden.

iemand een idee???
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
robert

ik wou later zoiets oplossen met een krulsnoer.
Anonymous

ik heb er nog wel een liggen waar je gen stroom voor hebt met zo'n balletje waarin je moet knijpen. :D
clio_rally
Contacteer:

Je hebt verschillende types. Op de rally clio hadden we eerst een omp met gewoon twee contactjes, even de oude draadjes omzetten en klaar is kees. Als je dan geen draadjes hebt kun je, denk ik, even de draadjes die normaal op je toeter zitten ff omleggen. Verder hadden we daarna, omdat de eerste omp te diep was, een andere met opeens een ring en een sleepcontactje. Deze past echter voor geen meter en gaat dus weer fijn terug naar onze vrienden bij Biesheuvel....

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl

" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Plaats reactie