Wie komen er zondag naar Papendrecht?
Zoals jullie gelezen hebben, verzamelen er eerst een aantal in Bodegraven waarna we gezamelijk doorrijden naar Papendrecht.
En daarna in colone naar Speed gaan.
Martijn, welke afslag was het ook al weer, ik ben de route kwijt namelijk.
Ok Routebeschrijvingkie :
Op A15 Richting Gorinchem/Nijmegen.
Na de Tunnel ( onder water door ) 2e afslag. Afslag Papendrecht (NIET Papendrecht-West, das de 1e)
Bij Stoplichten Rechts.
Gelijk 1e afrit Rechts.
Onderaan afrit bij stoplichten Rechts
Doorijden en bij stoplichten weer rechts.
1e afslag links
Bij T-splitsing rechts.
Met de bocht mee, over de hobbel rechts
dit is de acaciahof, je moet op nummertje 25 zijn, maar ik denk dat je het dan al weet.
Succes, en tot 8:30
P.S. Ze hebben bij ons grind gestrooit op de asfaltwegen, kijk uit !, ik zat ook bijna tegen een taluutje aan
Op A15 Richting Gorinchem/Nijmegen.
Na de Tunnel ( onder water door ) 2e afslag. Afslag Papendrecht (NIET Papendrecht-West, das de 1e)
Bij Stoplichten Rechts.
Gelijk 1e afrit Rechts.
Onderaan afrit bij stoplichten Rechts
Doorijden en bij stoplichten weer rechts.
1e afslag links
Bij T-splitsing rechts.
Met de bocht mee, over de hobbel rechts
dit is de acaciahof, je moet op nummertje 25 zijn, maar ik denk dat je het dan al weet.
Succes, en tot 8:30
P.S. Ze hebben bij ons grind gestrooit op de asfaltwegen, kijk uit !, ik zat ook bijna tegen een taluutje aan

Laatst gewijzigd door Anonymous op za 26 mei 2001 15:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb echt geen idee, volgens mij kan ik de straat wel wat gaan verbreden 
Ik heb net nog een mailtje gehad van Grossie, die komt ook deze kant op.
Voor de rest alleen alles wat uit bodegraven komt.
En we gaan gewoon om 8:45 weg, dan zien we wel wie er zijn.
heb er in ieder geval veel zin in.

Ik heb net nog een mailtje gehad van Grossie, die komt ook deze kant op.
Voor de rest alleen alles wat uit bodegraven komt.
En we gaan gewoon om 8:45 weg, dan zien we wel wie er zijn.
heb er in ieder geval veel zin in.
Kolere 08:30 uur dat wordt niet feesten vannacht!
Oke om half acht in papendrecht dan maar,ff eerlijk dit zijn toch geen tijden voor een blanke.
Trouwens wil ik vandaag mijn remschijven achter vernieuwen breekt er een bout af van de steun waar je remblokken in zitten, #####@@@@### uitboren en tappen toch gelukt dus morgen lekker blazen naar speed 2001
tot morgen
Jean.
Oke om half acht in papendrecht dan maar,ff eerlijk dit zijn toch geen tijden voor een blanke.
Trouwens wil ik vandaag mijn remschijven achter vernieuwen breekt er een bout af van de steun waar je remblokken in zitten, #####@@@@### uitboren en tappen toch gelukt dus morgen lekker blazen naar speed 2001
tot morgen
Jean.
HALLUF NEGUH Foutje!
Mazzel
Mazzel
Toch wel beter via papendrecht anders eerst naar bodegraven vanuit rotjeknor, weer terug naar papendrecht en dat is wel een uurtje eerder opstaan voor mij!