Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
Anonymous

Hallo,

Gisterenavond heeft iemand geprobeerd mijn vijfje met een schroevendraaier te openen, met als gevolg dat het slot aan de passagierszijde een beetje scheef uit de deur steekt.
Nou wil ik de sloten maar uit de deur halen, heb toch cv. Hoe kan ik dit het beste, zelf, doen?

Goeten Joost
marco

he joost hoestie joh, je kent me wel ik ben die gozer met die rode gt turbo we hebben mekaar in nuth gezien weet je nog????
he dat is knap klote he wat ze hebben gedaan ,waarom kunnen ze nooit met hun pokke ^%$*$*&$$ poten van je 5je blijven ,over die sloten wegwerken tja hoe ga je dat doen ,de manier hoe je het doet heeft natuurlijk ook gevolgen voor je lak,als ik het zou moeten doen,hmmm ik zou een rond plaatje maken en dichtlassen die handel en daarna natuurlijk spuiten maar kost dan wel iets natuurlijk,kijk maar eens ik weet zeker dat er hier nog wel een paar reackties op komen mischien iemand nog een ander idee,
groetjes marco
Hagen
Contacteer:

hoi, das mooi kut. weer een hoop schade voor niks.
Zelf heb ik ook mijn sloten weg laten halen.
dit hebben ze gedaan door er een plaatje achter te lassen en heb overgebleven gat dicht te plamuren. Is echt heel strak geworden. Zorg wel dat je centrale deurvergrendeling goed werkt, want het is zo lullig om op een meeting met een hoop lui erbij via je achterklep naar binnen te kruipen om je deur open te doen.
Maus

Spreek jij uit ervaring?
Michel S.
Contacteer:

Is inderdaad lullig dat je je kofferklep open moet doen om zo de deuren weer open te gaan maken. Of dat je rechts instapt. Jaaahaa ik spreek uit ervaring,niet iets om trots op te zijn. Zorg ervoor dat de pompjes goed en soepel lopen en dat je ook dikke kabel hebt liggen en niet een klein dun lullig draadje.

groetjes
ed_pret

jaaahaaa

ik doe dat dus al bijna!

Bestuurderszijde werkt de cv motor wel MAAR $#%@ stangetje van handvat legt los en ik moet die nog proberen vast te zetten en passagierszijde is de halve cv gedeelte mol dus ik heb leuk een alarmpie met cv maar kan daarna alsnog me deur op slot draaien :sad:

K'mag zorgen dat allees binnen 2 weken tiptop werkt want dan gaan bij mij ook de sloten weg :smile: en de deukjes en de roestplekjes :smile: :smile:

AvÉ!
Maus

Ik heb zoiets dergelijks een keer mogen beleven toen ik met m'n Clio in de wasstraat stond...
Wasprogramma klaar, alarm ingeschakeld (vanwege startblokering), wil alarm weer uitschakelen en er gebeurt niets! Stond ik daar zo'n 15 minuten te klooien om het er weer af te krijgen!!!
Achteraf bleek ik het drukknopje op m'n afstandsbediening ietwat scheef gedrukt had, waardoor ie slecht contact maakte.
Plaats reactie