-
Ja, wie wil? Pat, Marco,Ger,Hajong, Michel, andere Limburgers? Thomas gaat in zijn GTT, ik ook in een auto, denk de GTE 

-
Misschien rij ik wel mee, ik woon in Budel en mijn vriendin in Weert.
[ This message was edited by: BartK (Adrenalin) on 2002-04-20 18:55 ]
-
Ok, dat is er al 1, wie volgt?On 2002-04-20 18:51, BartK (Adrenalin) wrote:
Misschien rij ik wel mee, ik woon in Budel en mijn vriendin in Weert.
-
Als ik meerij, laten we dan afspreken bij het AC-restaurant in Nederweert, dat lijkt me wel een ideale ontmoetingsplek.
-
Ja dat is goed, komen we toch langs.Tijdstip e.d spreken we tzt wel af.
-
Ach gut, ben je toch nog ergens goed voor...
Ga nou maar gewoon mee, mischien is ze al lang blij dat je de deur uit bent:lol::lol:

-
Lijst is gedelete, had weinig zinPatrick L. schreef:Ja, wie wil? Pat, Marco,Ger,Hajong, Michel, andere Limburgers? Thomas gaat in zijn GTT, ik ook in een auto, denk de GTE

Laatst gewijzigd door Patrick L. op wo 1 mei 2002 21:25, 1 keer totaal gewijzigd.
pat gaat thomas nu wel of niet mee????Patrick L. schreef:Ok, die andere posts zijn weg dus maar even opnieuw proberen:Patrick L. schreef:Ja, wie wil? Pat, Marco,Ger,Hajong, Michel, andere Limburgers? Thomas gaat in zijn GTT, ik ook in een auto, denk de GTE
Zaterdag 4 mei Speed 2002:
Wie gaan ermee:
-Patrick B
-Patrick L
-Rob
-BartK
-Marcel
Wie gaat mischien mee:
-Riel
-Thomas.
Zullen we maar meteen definitief afspreken?
- 09.30: carpoolplaats Urmond, naast de Valk.
- ff ouwe hoeren
-10.30/10.45 AC Nederweert
- ff ouwe hoeren
- 11.45 Macdrek Rosmalen
- nogmaals ouwe hoeren
-12.30 Autotron Rosmalen
BartK, kun jij me jouw GSM-nr mailen. Mochten we vetraagd worden, kan ik je bellen en hoef je niet te blijven wachten.
Merijn, kun je mij jouw gsm-nr mailen, voor het geval we niet op tijd in Rosmalen zijn?:)
Groeten Patrick L.
hij had toch al toegezegd van wel he??
btw leuk he van onze toevallige ontmoeting gisteren,ik zag em meteen staan,.............nee niet die van mij want die stond al van een mooie dame naast me aan de lichten

nee ik had em mooi geschoten,dus opvallen doet ie wel

bye
-
Ha Pat, ja ik zag je staan bij verkeerslicht, zat al te flitsen met mijn mien lichtjes. Vlgs mij had je je wagen mooi gepoetst
Thomas had ik gister a/d lijn en die blijkt te moeten werken as. zaterdag, du. Hij probeert te ruilen met iemand anders
Thomas had ik gister a/d lijn en die blijkt te moeten werken as. zaterdag, du. Hij probeert te ruilen met iemand anders

dat je met je lichten aan het flitsen was kon ik niet zien maar ik had dat clio blauw mooi in de gaten.Patrick L. schreef:Ha Pat, ja ik zag je staan bij verkeerslicht, zat al te flitsen met mijn mien lichtjes. Vlgs mij had je je wagen mooi gepoetst![]()
de mijne is profesioneel gepoetst bij de bp wasstraat

ik denk wel dat ie dan nooit meer vrij hoeft te vragen

see ya,btw vanwaar vertrek jij en gaat romano niet mee deze keer??\
why nottttt??ik hoor het wel weer oke,doei

-
Zeg hoef jij niet te werken!!
. Ik ben zaterdag Remy, ik rij alleen. Renato gaat naar een Opelmeeting :-* in Belgie. Thomas trek ik straks wel aan zijn jas, dat ie mee moet. Ik hoop wel dat die andere ook even reageren, zodat ze op tijd op de goeie plaats staan 

nee ik hoef niet te werken daar ik me deze week ziek heb gemeld :-* :-* maar zaterdag voel ik me weer toppy[hoop ikPatrick L. schreef:Zeg hoef jij niet te werken!!. Ik ben zaterdag Remy, ik rij alleen. Renato gaat naar een Opelmeeting :-* in Belgie. Thomas trek ik straks wel aan zijn jas, dat ie mee moet. Ik hoop wel dat die andere ook even reageren, zodat ze op tijd op de goeie plaats staan

maar goed ik had dan toch vrijgehouden hoor
see ya!

-
Frankman, gewoon ff een nieuw topic aanmaken, zie je vanzelf wel wie reageertFrankman schreef:Gaan er nog mensen op zondag naar Rosmalen??

-
zo gaat ie goed
Blijft niets meer over van dat lijstje.Wie gaat er eigenlijk wel nog op zaterdag

Blijft niets meer over van dat lijstje.Wie gaat er eigenlijk wel nog op zaterdag

nou ik vindt het niet zo om te lachen,eerst zeggen dat je meegaat en dan komen de afzeggingen,ik vindt het niet leuk.Patrick L. schreef:zo gaat ie goed![]()
zeg dan niets.
pat ik zie je
ik neem iemand mee en verder bekijken ze het zich maar.of wij natuurlijk,anders gezegd wij spreken wat af en gaan alleen dan hoef je met niemand rekening te houden en op niemand te wachten.
laat het maar hierbij,ben blij dat we alleen gaan.
He mannen hier nog een berichtje uit Sittard,ga dus helaas niet mee naar Rosmalen,dus laat sleepkabels maar thuis.
Misschien kunnen we iets afspreken in Maastricht,12 Mei gaat dus niet door Moederdag
Dit bericht had al getikt maar kon het niet meer vinden.
Leuke site.overzichtelijk.
Groeten Ger (zal proberen iets vaker online te zijn)
Misschien kunnen we iets afspreken in Maastricht,12 Mei gaat dus niet door Moederdag

Dit bericht had al getikt maar kon het niet meer vinden.
Leuke site.overzichtelijk.
Groeten Ger (zal proberen iets vaker online te zijn)
-
Partick b. je hebt mail...
-
Ach ja, maakt niet uit. Wie komt die komt, wie niet komt blijft thuis, zo gaat dat.Ik sta om 10.00u in Urmond op jouw te wachten Pat en wie nog meer wil komen komt maar, wie niet komt even goeie vrienden. Als we rond 11.30 bij Rosmalen zijn kunnen we ff stoppen bij de Mac bij die andere RTC-ers, als we te laat zijn knallen we doorpatrick b schreef:nou ik vindt het niet zo om te lachen,eerst zeggen dat je meegaat en dan komen de afzeggingen,ik vindt het niet leuk.Patrick L. schreef:zo gaat ie goed![]()
zeg dan niets.
pat ik zie je![]()

Hopelijk mooi weer

Groeten....
-
patrick b schreef:Patrick L. schreef:Ok, die andere posts zijn weg dus maar even opnieuw proberen:Patrick L. schreef:Ja, wie wil? Pat, Marco,Ger,Hajong, Michel, andere Limburgers? Thomas gaat in zijn GTT, ik ook in een auto, denk de GTE
Zaterdag 4 mei Speed 2002:
Wie gaan ermee:
-lijst is gedelete
pat gaat thomas nu wel of niet mee????
hij had toch al toegezegd van wel he??
btw leuk he van onze toevallige ontmoeting gisteren,ik zag em meteen staan,.............nee niet die van mij want die stond al van een mooie dame naast me aan de lichten![]()
![]()
![]()
![]()
nee ik had em mooi geschoten,dus opvallen doet ie wel![]()
bye
-
Toch weer wat animo voor zaterdag 4 mei, vertrek 10.00u carpoolplaats Urmond:
Patrick B 19-16v
Thomas 5 GTT
Patrick L Clio 16v
John Clio RS (mischien)
Geinteresseerden om mee te rijden kunnen zich melden
Patrick B 19-16v
Thomas 5 GTT
Patrick L Clio 16v
John Clio RS (mischien)
Geinteresseerden om mee te rijden kunnen zich melden

-
Klopt dit nu nog?? Voor mij wordt het dan ipv AC Nederweert, tankstation Groote Bleek na afslag Maarheeze/Soerendonk.Zullen we maar meteen definitief afspreken?
- 09.30: carpoolplaats Urmond, naast de Valk.
- ff ouwe hoeren
-10.30/10.45 AC Nederweert
- ff ouwe hoeren
- 11.45 Macdrek Rosmalen
- nogmaals ouwe hoeren
-12.30 Autotron Rosmalen
BartK, kun jij me jouw GSM-nr mailen. Mochten we vetraagd worden, kan ik je bellen en hoef je niet te blijven wachten.
-
Nee die lijst klopt idd, niet meer.Maarheeze, Grote Bleek, langs de A2 neem ik aan, welke pomp is dat, Texaco?We vertrekken nu rond 10.15u. Denk dat we rond 11.00u langs Maarheeze komen, mail me anders je gsm-nr. voor de zekerheid 

ik ben zo ziek :-* :-* :-* :-* :-*Patrick L. schreef:Nee die lijst klopt idd, niet meer.Maarheeze, Grote Bleek, langs de A2 neem ik aan, welke pomp is dat, Texaco?We vertrekken nu rond 10.15u. Denk dat we rond 11.00u langs Maarheeze komen, mail me anders je gsm-nr. voor de zekerheid
-
Als het goed is heb je deze al ontvangen via mail!Denk dat we rond 11.00u langs Maarheeze komen, mail me anders je gsm-nr. voor de zekerheid.
-
Pat toch! Jij ziek? Prop je vol met paracetemol, ga naar bed en morgen fris weer op en met ons naar Speedpatrick b schreef:ik ben zo ziek :-* :-* :-* :-* :-*Patrick L. schreef:Nee die lijst klopt idd, niet meer.Maarheeze, Grote Bleek, langs de A2 neem ik aan, welke pomp is dat, Texaco?We vertrekken nu rond 10.15u. Denk dat we rond 11.00u langs Maarheeze komen, mail me anders je gsm-nr. voor de zekerheid

-
Ik kan mijn mail op dit moment niet lezen, kijk vanavond wel evenBartK (Adrenalin) schreef:Als het goed is heb je deze al ontvangen via mail!Denk dat we rond 11.00u langs Maarheeze komen, mail me anders je gsm-nr. voor de zekerheid.

Zit op mijn werk.
heej ik kom denk ik wel ff langs op de carpoolplaats in urmond. Ik moet waarschijnlijk wel werken, dat horen jullie vanavond wel of dat nou echt doorgaat. maar heeft iemand een sensor in 't inlaatspruitstuk (michel die van jou die paste dus niet ...) en neemt ie die eventjes mee, als ie wil?? Ik kom dan wel ff
Mzzl!!
Riel
Mzzl!!
Riel
-
Even een korte reactie over Speed 2002. Ik vond er weinig aan, waarschijnlijk ook door het slechte weer. Grijze lucht en regen nodigden niet uit om veel buiten te blijven rond hangen. Binnen werd veel tuningspul, veel velgen gezien, aangeboden, maar als je iets wilt kopen hebben ze het niet bij zich
. Ik vind Vive la France beter. De overvloed van de duitse merken, was ook dit jaar weer duidelijk te zien op Speed.
Onderweg naar Autotron, hebben we Bartk opgepikt en daarna verzameld bij de mac in Rosmalen. Toen met een auto of 8 binnendoor naar Speed, met Tom als toerleider. Dit was nog het leukst, de GTT`s en Clio `s achter elkaar over de rotondes te zien vliegen
Thomas en ikke zijn rond 15.45 weg gereden, onderweg naar huis nog een paar Golfjes de pis lauw gemaakt
Voor diegene die morgen gaan, hopelijk is het morgen droog!

Onderweg naar Autotron, hebben we Bartk opgepikt en daarna verzameld bij de mac in Rosmalen. Toen met een auto of 8 binnendoor naar Speed, met Tom als toerleider. Dit was nog het leukst, de GTT`s en Clio `s achter elkaar over de rotondes te zien vliegen
Thomas en ikke zijn rond 15.45 weg gereden, onderweg naar huis nog een paar Golfjes de pis lauw gemaakt

Voor diegene die morgen gaan, hopelijk is het morgen droog!
-
- Moderator
- Car: MB
ben blij dat je toch nog iets leuk vond! Ik ga morgen en ben best benieuwd eigenlijk. Je hoort het wel weer
[img]http://www.gabasoft.hpg.com.br/smileys/cowboy.gif[/img]
[img]http://www.gabasoft.hpg.com.br/smileys/cowboy.gif[/img]