Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

11 mei 2002 zal in het teken staan van Robert Opron. Ter eren van de inmiddels 69 jarige autostylist organiseren de Nederlandse Renault en Citroën liefhebbers het Europese evenement

'50 Ans de Style Opron' in het Franse dorpje Verrieères-le-Buisson net iets onder Parijs. Wij willen een bezoek brengen aan dit evenement.

Robert Opron is de ontwerper van o.a de Renault 5 (GT)Turbo, Espace, 25, Alpine V6 GT en een niet nader te noemen aantal Citroën's.

'50 Ans de Style Opron' zal in het teken staan van de 70e verjaardag van deze goede man. We worden om 10:00 verwacht in het pitoreske dorpje waar we onze auto's op het terrein kunnen neerzetten zodat ook de Fransen eens kunnen kijken wat die Nederlanders er van kunnen.

Ook kan je je onderdelen kwijt aan bezoekers of de plaatselijke "stokbrood met camambère bevolking" want er is een heuse onderdelenmarkt.

Verder is er een expositie over Opron en een concours de élégance met de 50 mooiste automobielen die R. Opron ontworpen heeft. Voor dit evenement moeten we ons inschrijven zodat we ieder tegen een kleine vergoeding een Rallyschilt krijgen als bewijs dat we aangekomen zijn :smile:. De dag wordt afgesloten met een Diner. Maar of we dat nog mee gaan maken is nog de vraag, het is nogal een aardig stukkie tuffen namelijk.

Om op tijd (10:00) aanwezig te zijn moeten we vroeg van huis. Dus het wordt niet lang kroelen tegen die warme kont. Tussen 5:30 en 6:00 willen we verzamelen. En richting onze verre zuiderburen rijden.

Geef in dit topic even snel aan of je mee gaat, het is namelijk kort dag.
voor meer info <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.opron.nl/index2.html" TARGET="_blank">www.opron.nl/index2.html</A><!-- BBCode End -->

Wie gaan er mee?

Martijn 5GTT

[ This message was edited by: Martijn T. on 2002-04-14 20:37 ]
[ This message was edited by: Chris on 2002-04-18 14:03 ]
Jeroen
Contacteer:

Ik had heel graag meegewildt, maar moet helaas 11 mei werken.
Robert dB.

Ik sla dit keer over heren. Eens moet de eerste keer zijn.

Have phun!!
Jan-Geert (Momentsleutel)

ikke ga ook niet..
Anonymous

We verwachten natuurlijk geen supergrote hoeveelheid mensen, maar het is leuk om met meerdere mensen te gaan.

wist al van dit evenement af , bij de nieuwjaarsreceptie begin dit jaar lagen er flyers
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Klopt JG.
turboman
Contacteer:

lukt denk ik niet, heb een aikido seminar dat weekend
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Het lijkt echt heel gaaf alleen ik kan helaas nog niet zeggen of ik gaat..

Jullie horen spoedig meer :grin:
Dirk (CRX)

Ik wil wel, maar dan moet ik vanaf Bodegraven de fridaynight ook effe meemaken en dan bij iemand kunnen crashen, Chris?!?!?! :lol: want uuhm, om nu helemaal al vanaf Leeuwarden te komen aantoffelen is OOK een beetje ver..
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
Anonymous

Dit lijkt me echt een leuke dag, maar moet helaas werken. :sad:
marcel b

Ik ga met een groep vrienden die kant uit, maar we vertrekken al eerder. We plakken we er direct een weekendje parijs aan vast. En de 11de gaan de mannen naar de meeting en de vrouwen gaan te winkelen. Goed geregeld toch?
r25v6turbo
Contacteer:

zou heel erg graag mee willen...maar mijn versnellingsbak van mijn 25 is dood sinds een week...dus carpoolen is een optie :smile:
mail op: <a href="mailto:m.janssen001@chello.nl" target="_new">m.janssen001@chello.nl</a>
marcel b

zou je graag meenemen, maar met z'n 5-en in m'n 11 turbo wordt wat te veel van het goede. Succes met het vinden van een lift verder!

hehe of jangeert zou mee moeten gaan met de 25 :smile:
r25v6turbo
Contacteer:

nou jan geert, ik hou me evt aanbevolen!

ik zal ff zien of t lukt .. moeten we wel ff zien of ik een andere gasaansluiting moet hebben voor t buitenland...
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

On 2002-04-17 21:56, Jan-Geert wrote:
ik zal ff zien of t lukt .. moeten we wel ff zien of ik een andere gasaansluiting moet hebben voor t buitenland...
??? wat bedoel je hiermee???
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Maik, in het sommige landen heb je andere verloopstukken nodig om gas te tanken.

JG, die kun je gewoon in NL kopen.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

On 2002-04-17 23:03, Chris wrote:
Maik, in het sommige landen heb je andere verloopstukken nodig om gas te tanken.

JG, die kun je gewoon in NL kopen.
Tnx chris..
Maar jij gaat i.i.g. met de R5GTT??
Of ga je met andere auto?

Ff vraagje ook.. wat gaat dit geintje kosten aan benzine en entree en of ander leuk spul ?
duur van de rit ?
Anonymous

Maik kijk even op de site die boven is aangegeven, het entreegeld staat hier ook bij, het is iets onder parijs..even de routeplanner er bij dus.. :smile:
Plaats reactie