-
Heb diverse keren gehoord dat ik het cupboek en werkplaatshandboek van internet af kan halen via kazaa. Heb diverse malen gezocht maar kazaa kon niets vinden. Wil er toevallig niet iemand die het heeft me dat mailen via msn?
-
heb op kazaa eindelijk het cupboek gevonden. nu het werkplaatshandboek nog.....

Het werkplaatsreparatie handboek(mechanisch gedeelte) heb ik wel, en ook online staan.
ftp://RTC:respect@212.120.120.12/werkplaats.zip
het is 14Mb groot en het zijn 56 High quality scans.
Ik heb ook nog het boek van de versnellingsbakken. Als daar intresse voor is, dan zal ik dat ook inscannen.
mzzl
ftp://RTC:respect@212.120.120.12/werkplaats.zip
het is 14Mb groot en het zijn 56 High quality scans.
Ik heb ook nog het boek van de versnellingsbakken. Als daar intresse voor is, dan zal ik dat ook inscannen.
mzzl
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
-
tnx voor je moeite, heb net dat gedeelte gedownload. En mocht er iemand de cd te pakken kunnen krijgen dan hoor ik het graag...
Wil hem eventueel ook wel dan voor geinteresseerden kopieeren tegen kostprijs van een cd (1 euro)
Wil hem eventueel ook wel dan voor geinteresseerden kopieeren tegen kostprijs van een cd (1 euro)
-
Duppie op de eerste rij??On 2002-04-15 06:36, GT Turbo Tom wrote:
tnx voor je moeite, heb net dat gedeelte gedownload. En mocht er iemand de cd te pakken kunnen krijgen dan hoor ik het graag...

CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
-
Als er iemand aan de cd kan komen dan zit je inderdaad voor (10) dubbie(s) op de eerste rij