Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
marco

hallo mensen ik ben vandaag naar belgie geweest om een nieuwe zonnebalk te laten zetten en hij zit erop met de tekst
http://WWW.RENAULT-TUNING .COM en daaronder staat respect is everything ziet er heel gaaf uit jullie zien het zondag wel,maar toen ik daar was zag ik dus die boddywarmers hangen , dus ikke vragen of hun die ook bedrukte en jawel hoor hier kon alles op gedrukt worden wat je zelf wilde,de prijs was zo rond de fl,70 per boddy zouden we er meer dan 10 afnemen dan kon er met de prijs wat gedaan worden , nou leek het mij leuk ,weet niet wat jullie ervan vinden , om lekker met z'n alle zo een boddy aan te schaffen ,met bijvoorbeeld op de voorkant het renault teken en aan de achterkant renault tuning club of http://www.renault-tuning.com.laat maar eens wat weten of er interesse voor is ik ben zeer zeker van plan om er zowiezo eentje voor mezelf te laten maken ,maar ja hoe meer man hoe goedkoper ze worden ,laat maar eens wat weten groetjes marco
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Nee dank je is wel een leuk idee maar ik heb een hekel aan jassen en ook aan bodywarmers dus voor mijn niet..
Anonymous

Op zich een goed plan, alleen een bodywarmer ? Dat heb ik dus echt nooit aan. Als je voor windjacks ofzo gaat ben ik erbij.
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

kijk windjacks dat is dus weer een hele andere kijk op het verhaal :smile:
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

inderdaad een bodywarmer is niet echt pretig
maar een windjack ,oke ik doe mee
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Windjack doe ik ook mee :smile:

No offense, Marco, maar bodywarmer heb ik nooit aan....
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
marco

hmmmmmmmm tja dat wordt een probleem, ze hebben geen wind jacks,alleen die boddy's
maar ja vragen kan geen kwaad en evengoed hadden jullie het wel leuk gevonden ,ik haal me er gewoon een en mischien dat jullie je dan toch bedenken want ze waren best mooi
groetjes marco
Plaats reactie