Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Marius

Vorige week heb ik mijn dashboard eruit gehad. Daarbij heb ik ook het stuur en het gedeelte waar het contactslot inzit verwijderd.

Vandaag voelde ik aan mijn stuur en ik kan het nu zo'n cm naar me toe trekken en weer terug duwen. Het is me eigenlijk nooit opgevallen of dit voorheen ook al zo was.

Kan iemand even aan zijn stuur voelen of dit bij hem/haar ook zo is?
catrinus

alleen mijn rooie heeft het. Mijn witte niet en mijn andere witte kan ik niet proberen. Die heeft geen stuur meer
There will be plenty of time to rest when your dead
Marius

Thanx.

Morgen krijg je de pakking?
catrinus

dat hoop ik. B.t.w. Je bent er wel knapper op geworden nu je je hebt geschoren:wink:
Marius

Dank je dank je, ze hadden eindelijk weer scheermesjes bij de AH.
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Catrinus,
Ik denk dat ik je vandeweek even ga mailen over dat boek brengen, ok?
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
catrinus

Is goed Bas
spir@l
Car: 5 GT Turbo
Contacteer:

YEP!
Dat heb ik dus ook!

Ik merkte t ineens toen ik bij hard optrekken aan mn stuur trok en dat ik hem daarna met een *tik* terug kon duwen.

Ik dacht eigenlijk dat dit ook misschien veroorzaakt wordt door mn nog steeds niet vervangen rotte stuurhuis.

Maar wat kan dit nog meer zijn??
Of is t normaal?

eerder.
[ This message was edited by: spir@l on 2002-04-08 12:34 ]
spir@l
Contacteer:

*test:>"waarom doet mijn signature t niet"*

[ This message was edited by: spir@l on 2002-04-08 12:38 ]
[ This message was edited by: spir@l on 2002-04-08 12:39 ]
Marius

Ik heb even gekeken, en waarschijnlijk zit bij mij de stuuras niet ver genoeg in de kruiskoppeling onder het dasboard gedrukt.
Daaf (Davy)

On 2002-04-07 18:16, Marius wrote:
Vorige week heb ik mijn dashboard eruit gehad. Daarbij heb ik ook het stuur en het gedeelte waar het contactslot inzit verwijderd.

Vandaag voelde ik aan mijn stuur en ik kan het nu zo'n cm naar me toe trekken en weer terug duwen. Het is me eigenlijk nooit opgevallen of dit voorheen ook al zo was.

Kan iemand even aan zijn stuur voelen of dit bij hem/haar ook zo is?

Marius...was het lastig om je dashoboard eruit te halen? Heb je nog tips voor me. Moet er ook aan geloven maar ben een beetje bang dat ik de boel mol....:sad: Iig bedankt
Marius

Het is sowiso verstandig om even een goede search op het forum te doen, er staan al een aantal beschrijvingen op.

Verder vond ik het het meest rottig om het dashboard bij de raamrand los te krijgen. Het is echt het handigst om dit met 2 man te doen.

Daarnaast is het noodzakelijk (mij lukt het anders niet) om heel je stuur en stuurhuis met contactslot los te maken.
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.reeder-it.com/ring2002" TARGET="_blank">[ RING 2002 ]</A><!-- BBCode End --> - <!-- BBCode Start --><A HREF="http://carparts.n3.net" TARGET="_blank">[ Sell your cars or parts.]</A><!-- BBCode End -->
[ This message was edited by: Marius on 2002-04-08 13:15 ]
catrinus

Dashboard eruit halen is een piece of cake. Had hem binnen het uur eruit bij marius en niets kapot. Je kunt het beste je roostertjes uit het dashboard halen die op de voorramen blazen. Dan wurm je met je vingers erin zodat je kracht kunt zetten en dan trek je hem zo bij het voorraam los. Het beste kun je je contactslot er wel uithalen anders krijg je het dashboard niet los. In je eentje lukt het best. Als je de voorstoelen er ook nog uit haalt dan kun je het dashboard er nog beter uit krijgen. Mocht het niet lukken dan kun je altijd mailen.
Job-turbo
Contacteer:

Halverwege je stuurstang zit een koppelin met een bout. Die bout moet je er helemaal uithalen en daarna je stuur op de juiste hoogte zetten. Je kunt daarna de bout er weer indraaien. Toen was het probleem bij mij opgelost.

Succes!!
Marius

Thanx.
spir@l
Contacteer:

En kan t kwaad....??
Of zou t in principe geen probleem mogen veroorzaken?

Ik heb namenlijk effe geen zin om mn hele fokking dashboard eraf te halen....

Dat doe ik een andere keer wel weer.

eerder.
Plaats reactie