Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Verslag grasveldmeeting Club Renault Sportives.

Zondag 7 april 2002, het weer is voortreffelijk. Om 11:00 zou er een meeting zijn van CRS bij Scorpion Tuning te Utrecht. Het idee was wel leuk, je auto wassen-poetsen etc onder het genot van muziek.
Persoonlijk was ik liever mijn auto thuis, maar het leek Ger en mij wel even leuk om in Utrecht te gaan kijken bij Scorpion tuning.
Even wat leuke Renaultjes bekijken en gezellig weer even bijbabbelen met iedereen.

We reden uit Bodegraven weg rond 12:30, ietwat aan de late kant misschien, maar vroeg zat voor ons.

Omstreeks 13:00 kwamen we aan bij Scorpion Tuning te Utrecht. Waar slechts acht Renaultjes stonden! Tot mijn grote schrik zagen we dat we als enige met een R5GTT de meeting bezochten, dat had ik nog nooit eerder meegemaakt! Ik zette mijn auto naast de R5GTS van Dolf(Turboman), en liep even wat rond. Er stonden twee Clio Williamsen, één Clio16V, één Clio RS, één "normale" Clio2, één Mégane Coupé, en één Alpientje. Later kwam er nog een ClioV6 die van de importeur was geleend.

Al met al was het lekker zonnig, de lokatie was perfect, weer even gezellig bijgebabbeld met wat mensen, maar om nou te zeggen dat het echt superleuk was, nee. Er stonden gewoon te weinig Renaultjes. Ietwat teleurgesteld reden we na drie kwartier weer richting huis.

Van het RTCforum heb ik gezien : Jeroentje en Turboman. Ik zag ook nog een Willi die vrijdag bij de F.N.B. was, degene met het lederen interieur.

Groeten, Chris&Ger.
catrinus

vreemd voor een club met meer dan 600 leden. Er is ook al een kaart lees puzzelrit geschrapt vanwege te weinig deelnemers.
There will be plenty of time to rest when your dead
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Vorrig jaar had ik me inderdaad ingeschreven voor een toertocht. Werd ik twee dagen van te voren opgebeld dat er maar drie aanmeldingen waren en dat het werd afgelastd, dat was ook lekker..
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Gaat goed met die club of is iedereen op vakantie ???
Anonymous

RTC is taking over.. :smile: HaHaa!

Gr, Peter
Anonymous

Maar goed dat ik dus niet ben gegaan. wel jammer voor ze dat er zo weinig mensen kwamen.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

dat denk ik niet.
want dit is gewoon een geheel andere club dan RTC.. maar wel de zelfde intresses :grin:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Wat gewon heel jammer is dat je ruim 600 betalende leden hebt, en dat ze dan geen zin/tijd of behoefte hebben om naar een meeting te komen. Ze willen dus alleen betalen voor het clublad.
Of zal het wassen en disco principe niemand hebben aangesproken? Als je dat niet leuk vind, dan is het toch altijd weer even gezellig om even te gaan kijken??

De jongen met de Willi en het leren interieur had het onwijs naar zijn zin gehad op de F.N.B. en komt zeer zekers nog vaker langs, toch altijd weer leuk om te horen.
Volgens deze Willie rijder, had Paul met de witte Laguna, de organisator van de F.N.B.?!?! gezegd dat het afgelopen vrijdag maar rustig was en dat het de week daarvoor nog drukker was..?? Paul, ik heb het nog nooit zo druk gezien bij de Mac als afgelopen vrijdag!! En jij de organisator?! Mwhuhahaha!! :smile:
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

hoeveel betaalde leden hebben wij (RTC) nou ?
Anonymous

81 leden. en een heleboel aanmeldingen, maar er wordt geen geld over gemaakt... Binnenkort krijgen diegene een brief in de bus :smile:
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

On 2002-04-07 20:36, Martijn T. wrote:
81 leden. en een heleboel aanmeldingen, maar er wordt geen geld over gemaakt... Binnenkort krijgen diegene een brief in de bus :smile:
ken je de koste van de brieven niet besparen en een email sturen?? of een advertentie op de hoofdpagina.. of zo?? die dan voor een tijdje blijft staan??

oja een poll is ook leuk... :grin:
Hagen
Contacteer:

Hoi martijn, even iets anders. Ik zat in mijn userprofile te kijken en daar stond in onder"RTC lid NO" Nu ben ik wel lid en heb ik ook betaald. Wie kan dit aanpassen.
Groeten Bas.

ps mijn leren interieur is bijna klaar :smile:
Anonymous

ken je de koste van de brieven niet besparen en een email sturen?? of een advertentie op de hoofdpagina.. of zo?? die dan voor een tijdje blijft staan??

oja een poll is ook leuk... :grin:
We nemen alles in beraad.
Anonymous

On 2002-04-07 20:46, Hagen wrote:
Hoi martijn, even iets anders. Ik zat in mijn userprofile te kijken en daar stond in onder"RTC lid NO" Nu ben ik wel lid en heb ik ook betaald. Wie kan dit aanpassen.
Groeten Bas.

ps mijn leren interieur is bijna klaar :smile:
Daar is Bas mee bezig.. Ik zal hem een recente Ledenlijst sturen.
Hagen
Contacteer:

oke bedankt!
turboman
Contacteer:

Hoi Chris en Ger... leuk jullie gesproken te hebben... leuke lui zijn jullie.. :wink: Ja, de animo was droevig om eerlijk te zijn... naast de organisator was ik de tweede die er aankwam vanmorgen om 11:45 uur.... waren ca. 10 auto's geweest ofzo... geen succes dus... reden? Mooie weer denk ik toch...
Nog lekker in de Clio V6 gereden, shiiiit, wat een wagen.... blikvanger van de 1e orde.... damn.... :smile: I LOVE IT
Toine

Ben dus ook bij de wash & disgo geweest. Andere willie, dus zonder lederen bekleding
Ben niet eens aan wassen toegekomen. Stukje geraced in Alpine turbo en een V6. Was super. Daarna maar even wassen dan? Dicht!
Om drie uur zijn ze gesloten vanwege te weinig opkomst. Conclusie: te weinig mensen, opkomst maar toch nog goed uitgepakt.
Toine

On 2002-04-07 21:42, turboman wrote:
Hoi Chris en Ger... leuk jullie gesproken te hebben... leuke lui zijn jullie.. :wink: Ja, de animo was droevig om eerlijk te zijn... naast de organisator was ik de tweede die er aankwam vanmorgen om 11:45 uur.... waren ca. 10 auto's geweest ofzo... geen succes dus... reden? Mooie weer denk ik toch...
Nog lekker in de Clio V6 gereden, shiiiit, wat een wagen.... blikvanger van de 1e orde.... damn.... :smile: I LOVE IT

He Turboman. Ook weer veilig terug in Groningen! Ben zelf net weer aangekomen. (Clio williams) Onderweg maar even een lange pitstop want ik kakte toch behoorlijk in met zo'n zonnetje.
Robert dB.

Chris die jongen met de Willi had via Scorpion te horen gekregen dat er wat te doen was bij de mac in Bodegraven, vandaar zijn eerste FNB bezoek. Hij is overigens lid van de Club Renault Sportieves, maar hij wist niet dat de CRS hetzelfde is?! :smile:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Hij zei het inderdaad dat hij het van Lex had gehoord met die R19 die werkt bij Scorpion, ook weleens bij de F.N.B. geweest. Ik heb hem ff verteld over RTC, maar hij had geen internet ofzo. Hij vond het wel superwijs de F.N.B.
-Ray-
Contacteer:

die jongen die jullie bedoelen heet Ben.

toch diegene met dat blauw/zwarte leer en die ovale sebring???
Immer wieder die verdammte Holländer
turboman
Contacteer:

On 2002-04-07 21:47, Toine wrote:

He Turboman. Ook weer veilig terug in Groningen! Ben zelf net weer aangekomen. (Clio williams) Onderweg maar even een lange pitstop want ik kakte toch behoorlijk in met zo'n zonnetje.
JA, safe and sound !
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Yup. That's him.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Hoi Chris en Ger... leuk jullie gesproken te hebben... leuke lui zijn jullie.. :wink:
Huh?
RickGT TURBO
Contacteer:

k#t!!!!!
Ik was in de buurt maar wist het niet... k#t. want anders was ik zeker langs gekomen. Ben nu in plaats daarvan van uit Overvecht richting Woerden vertrokken. Dus dit alles gemist....
shit...

On 2002-04-07 17:20, Chris wrote:
Verslag grasveldmeeting Club Renault Sportives.

Zondag 7 april 2002, het weer is voortreffelijk. Om 11:00 zou er een meeting zijn van CRS bij Scorpion Tuning te Utrecht. Het idee was wel leuk, je auto wassen-poetsen etc onder het genot van muziek.
Persoonlijk was ik liever mijn auto thuis, maar het leek Ger en mij wel even leuk om in Utrecht te gaan kijken bij Scorpion tuning.
Even wat leuke Renaultjes bekijken en gezellig weer even bijbabbelen met iedereen.

We reden uit Bodegraven weg rond 12:30, ietwat aan de late kant misschien, maar vroeg zat voor ons.

Omstreeks 13:00 kwamen we aan bij Scorpion Tuning te Utrecht. Waar slechts acht Renaultjes stonden! Tot mijn grote schrik zagen we dat we als enige met een R5GTT de meeting bezochten, dat had ik nog nooit eerder meegemaakt! Ik zette mijn auto naast de R5GTS van Dolf(Turboman), en liep even wat rond. Er stonden twee Clio Williamsen, één Clio16V, één Clio RS, één "normale" Clio2, één Mégane Coupé, en één Alpientje. Later kwam er nog een ClioV6 die van de importeur was geleend.

Al met al was het lekker zonnig, de lokatie was perfect, weer even gezellig bijgebabbeld met wat mensen, maar om nou te zeggen dat het echt superleuk was, nee. Er stonden gewoon te weinig Renaultjes. Ietwat teleurgesteld reden we na drie kwartier weer richting huis.

Van het RTCforum heb ik gezien : Jeroentje en Turboman. Ik zag ook nog een Willi die vrijdag bij de F.N.B. was, degene met het lederen interieur.

Groeten, Chris&Ger.
Anonymous

On 2002-04-07 20:26, Chris wrote:
Volgens deze Willie rijder, had Paul met de witte Laguna, de organisator van de F.N.B.?!?! gezegd dat het afgelopen vrijdag maar rustig was en dat het de week daarvoor nog drukker was..?? Paul, ik heb het nog nooit zo druk gezien bij de Mac als afgelopen vrijdag!! En jij de organisator?! Mwhuhahaha!! :smile:
ik de organisator ??? :lol::lol: Ik was er wel als eerste misschien dat ie het daarom dacht ? Toen ik hem sprak terwijl wij met z'n tweeen op het parkeerterrein stonden (20:00) zei ik dat het de vorige keer errug druk was, maar zo druk als deze vrijdag heb ik het ook nog nooit gezien.
turboman
Contacteer:

On 2002-04-07 22:53, Chris wrote:
Hoi Chris en Ger... leuk jullie gesproken te hebben... leuke lui zijn jullie.. :wink:
Huh?
huh wat ?
Chris
Erelid - Moderator - RvT

On 2002-04-08 21:52, turboman wrote:
On 2002-04-07 22:53, Chris wrote:
Huh?
huh wat ?
:smile:
Plaats reactie