-
Wouter heeft gister zijn Clio totallos gereden tegen een peugeot 505. Er zijn geen ernstige gewonden alleen de vrouw uit de auto waar hij tegen aanis gereden heeft licht beenletsel, Wouter zelf heeft nix.
Wouter reed op een voorrangsweg en kreeg geen voorrang van de peugeot en ramde deze met 58 km/u. Alles is er bij geweest politie, ambulance, brandweer en de technische ongevallen dienst. En uit meetingen van de t.o. bleek dat hij 58 km/u reed waar 50 was toegestaan.
Ik heb wel foto's maar heb geen webspace.
Wouter suc6 man..
Wouter reed op een voorrangsweg en kreeg geen voorrang van de peugeot en ramde deze met 58 km/u. Alles is er bij geweest politie, ambulance, brandweer en de technische ongevallen dienst. En uit meetingen van de t.o. bleek dat hij 58 km/u reed waar 50 was toegestaan.
Ik heb wel foto's maar heb geen webspace.
Wouter suc6 man..
-
- Contacteer:
gecondoleerd wouter en net nu je uitlaat goed hing
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
Er zit een vouw in zijn dak en alle vloeistoffen liepen er uit, ze rechter voorwiel zit in zijn wielkuip gedrukt.
Dus die is wel totallos
Dus die is wel totallos
Stuur de foto's even naar <a href="mailto:wtack@chello.nl" target="_new">wtack@chello.nl</a>, ik kan ze wel een weekje online houden.
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
Dat is zwaar kl!~@#$%^&* Gaat de verzekering nog uitkeren (aan beide partyen)?ik hoop het wel voor je
ik heb ook zoiets leuks gehad met een ongeluk een vrouwtje voor me ging in de ankers en ik gooide het stuur om,maar dat maakte niet veel uit,ik ramde haar rechter achterhoek met mijn linkervoorkant na reparatie (zonder taxseur)moest ik maar eens vragen aan de verzekering waar die vent bleef,na een beletje bleek ik opeens niet allrisk verzekerd te zijn(maar beperkt casco),dus ik kon de hele reparatie (5800,-) zelf dokken,gelukig hebben we met de dealer kunnen afspreken dat ik het in termijnen kon betalen,anders had ik nu geen R19 meer.
heee wouter nog heel veel sterkte nog
greetZ
ik heb ook zoiets leuks gehad met een ongeluk een vrouwtje voor me ging in de ankers en ik gooide het stuur om,maar dat maakte niet veel uit,ik ramde haar rechter achterhoek met mijn linkervoorkant na reparatie (zonder taxseur)moest ik maar eens vragen aan de verzekering waar die vent bleef,na een beletje bleek ik opeens niet allrisk verzekerd te zijn(maar beperkt casco),dus ik kon de hele reparatie (5800,-) zelf dokken,gelukig hebben we met de dealer kunnen afspreken dat ik het in termijnen kon betalen,anders had ik nu geen R19 meer.
heee wouter nog heel veel sterkte nog
greetZ
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Mooie is dat dan weer er is al een topic voor mij gemaakt
. Auto is dus door mij al total-loss verklaart, vouw zit in het dak, wiel loopt aan in het schudbord en ben net even wezen kijken en de kap open gehad, en de motor zit dus tegen het schud opgedrukt. Moet morgen de verzekering inlichten en dan kijken wat hun er mee doen. Ik zal straks even proberen om de foto's online tezetten.
Bedankt voor het medeleven, en ben al opzoek naar een BMW of Renault Coupe maar alles is nog best vrij prijzig. Kijken dus wat het wordt.
Gr. Wouter
Bedankt voor het medeleven, en ben al opzoek naar een BMW of Renault Coupe maar alles is nog best vrij prijzig. Kijken dus wat het wordt.
Gr. Wouter
-
Wouter, dude, klote man!!.. hoop dat alles goed afloopt met die verzekering shitOn 2002-04-07 15:50, Wouter. wrote:
Mooie is dat dan weer er is al een topic voor mij gemaakt. Auto is dus door mij al total-loss verklaart, vouw zit in het dak, wiel loopt aan in het schudbord en ben net even wezen kijken en de kap open gehad, en de motor zit dus tegen het schud opgedrukt. Moet morgen de verzekering inlichten en dan kijken wat hun er mee doen. Ik zal straks even proberen om de foto's online tezetten.
Gr. Wouter
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
De foto's van mij clio staan online en zijn tebekijken op <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.borman.nl" TARGET="_blank">Clio'TJE</A><!-- BBCode End -->.
Plaatjes zijn misschien wat groot maar ik kan ze op goed formaat zien
[ This message was edited by: Wouter. on 2002-04-08 00:03 ]
Plaatjes zijn misschien wat groot maar ik kan ze op goed formaat zien
[ This message was edited by: Wouter. on 2002-04-08 00:03 ]
Das mooi <a href="mailto:kl@te" target="_new">kl@te</a> Wouter!!
Helemaal als het jouw fout niet is! Anders is het ook k#t, maar dan kun je alleen jezelf wat verwijten, maar nu.......
Gelukkig valt het lichamelijke letsel allemaal nog mee.
Ik hoop dat de keuze op een Renault gaat vallen en dat je dan nog aan de club verbonden blijft!
Helemaal als het jouw fout niet is! Anders is het ook k#t, maar dan kun je alleen jezelf wat verwijten, maar nu.......
Gelukkig valt het lichamelijke letsel allemaal nog mee.
Ik hoop dat de keuze op een Renault gaat vallen en dat je dan nog aan de club verbonden blijft!

Dat loopt mooi zo'n 6 in lijn.On 2002-04-08 00:16, Wouter. wrote:
Als ik voor de BMW ga, wil ik een 323ti en anders blijf ik bij Renault om een Megané Coupe tekopen. Maar best allemaal vrij prijzig nog.
Heb zelf ook een 323i gehad.
Suc6...
Het voordeel van de BMW is wel de achterwiel aandrijving.On 2002-04-08 00:23, Wouter. wrote:
Ik wil dan de 323ti (compact) dat rijdt wel erg goed hoor maar een Renault Coupe vind ik ook best mooi. maar ik zie het wel, eerst kijken hoe dit afloopt!
Ik heb er dus heel veel lol mee gehad.
-
een bmw is leuk maar vind eerlijk gezegd een compact niks net een afgezaagde sedan
,maar jammer van je 16v.. , die 505 dat was ook een bijna klassieker je ziet ze bijna nooit meer....

-
Ik zeg net de foto`s, pijnlijk.Suc6 met de afhandeling.
-
Ziet er niet best uit, maar gelukkig zijn er geen ernstige gewonden gevallen.
Good luck met het zoeken naar een nieuwe auto!
Good luck met het zoeken naar een nieuwe auto!
Ik hoop ze ook nooit meer tezien, wil jij er een kopen, denk dat ik er nog wel 1 goedkoop weet testaanOn 2002-04-08 06:54, Jan-Geert wrote:
een bmw is leuk maar vind eerlijk gezegd een compact niks net een afgezaagde sedan,maar jammer van je 16v.. , die 505 dat was ook een bijna klassieker je ziet ze bijna nooit meer....

klolere.
zie vaak nogwel bij vooraanrijdingen nogwel eens wat leuks er van te maken dmv een compleet andere voorkant van een donorclio erop te lassen (bij mezelf ookal eens gedaan)
maar dit is tochwel erg in elkaar gereden.
hopen dat je het wrak mag houden, zou je een ander een plezier mee kunnen doen. (en wat centen aan over kunnen houden)
zie vaak nogwel bij vooraanrijdingen nogwel eens wat leuks er van te maken dmv een compleet andere voorkant van een donorclio erop te lassen (bij mezelf ookal eens gedaan)
maar dit is tochwel erg in elkaar gereden.
hopen dat je het wrak mag houden, zou je een ander een plezier mee kunnen doen. (en wat centen aan over kunnen houden)
-
- Über-Spammer
Sterkte gozar..
Suc6 met vinden nieuwe Renault
Zeit het geluk met jou.
Suc6 met vinden nieuwe Renault

Zeit het geluk met jou.
Das behoorlijk balen wouter. Hoop voor je dat de afhandeling vlot en succesvol verloopt.
Wat ga je nu doen met de clio?? Koop je hem terug van de verzekering als wrak of laat je het zo??
succes ermee
Wat ga je nu doen met de clio?? Koop je hem terug van de verzekering als wrak of laat je het zo??
succes ermee
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
oei, das klote om te horen.
Sterkte met al het verzekeringsgezeur en hopen dat je snel een nieuwe auto hebt.
Sterkte met al het verzekeringsgezeur en hopen dat je snel een nieuwe auto hebt.
Deze week komt de schade-taxateur kijken en de dag waarde bepalen en er komen een paar handerlaren en als hun genoeg geven mogen hun hem kopen en anders als het rendabel is wil ik het wrak hebben, dus total-loss met behoud wrak en dan maar slopen de boel. Kijken wat de gek ervoor geeft.
nou uit ervaring weet ik dat een handelaar dr geen bal voor geeft. heb je het met 500 euro snel gehad. de afzetters.
helaas wordt er voor een clio door schade experts ook weinig getaxeerd.
als je een vlot rekensommetje gaat maken met wat er nog bruikbaar is kom je al vlot op minimaal 1000 euro uit. (mits je blok nog heel is)
veel succes
helaas wordt er voor een clio door schade experts ook weinig getaxeerd.
als je een vlot rekensommetje gaat maken met wat er nog bruikbaar is kom je al vlot op minimaal 1000 euro uit. (mits je blok nog heel is)
veel succes
Precies. Mijn broer heeft toen eens een Opel Manta gehad en die hadden ze op de parkeerplaats weten te rammen.
Hij heeft van de verzekering 4500 Piek-gulden terug gekregen zonder behoud van het wrak. Voor het wrak moest die dan 500 gulden neertellen. Dat heeft die meteen gedaan en de onderdelen brachten hem totaal 2300 gulden op.
Ik weet zeker dat jij ook nog flink wat terug kan verdienen door hem te slopen en los te verkopen.
Ik zou wel je voorschijven met klauwen en blokken willen hebben bv. En als het dashboard nog in orde is wil ik dat ook wel nog hebben.
ik weet niet hoe de velgen zijn, maar anders kom je die hier ook wel heel snel kwijt.
En zo kom je denk ik wel alles vlotjes kwijt.
mzzl
Hij heeft van de verzekering 4500 Piek-gulden terug gekregen zonder behoud van het wrak. Voor het wrak moest die dan 500 gulden neertellen. Dat heeft die meteen gedaan en de onderdelen brachten hem totaal 2300 gulden op.
Ik weet zeker dat jij ook nog flink wat terug kan verdienen door hem te slopen en los te verkopen.
Ik zou wel je voorschijven met klauwen en blokken willen hebben bv. En als het dashboard nog in orde is wil ik dat ook wel nog hebben.
ik weet niet hoe de velgen zijn, maar anders kom je die hier ook wel heel snel kwijt.
En zo kom je denk ik wel alles vlotjes kwijt.
mzzl
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Ik was er bij er keek erna, allemaal best vervelend en natuurlijk super zonde, sterkte man en kijken of we een mooie Megane Coupe tegen komen.
Ik was er helaas niet bij(jammer he wout!) maar heb de situatie eens goed bekeken en verw8 niet dat er verzekeringstechnisch echt problemen kunnen onstaan!
Het is nu echt hopen dat ie een beetje gunstig word getaxeerd zodat je er financieel niet al teveel op achteruit gaat.
Wout een ding moet je weten, ik heb een tweede helm
dus we zijn binnen een half uur in Zandvoort!!!!
Laters!!
[ This message was edited by: Mellow on 2002-04-09 01:07 ]
Het is nu echt hopen dat ie een beetje gunstig word getaxeerd zodat je er financieel niet al teveel op achteruit gaat.
Wout een ding moet je weten, ik heb een tweede helm
Laters!!
[ This message was edited by: Mellow on 2002-04-09 01:07 ]