Sta ik net de luchtslangetjes om te bouwen naar standje cup zoals Tino dat prima beschreven heeft op zijn site, en om te kijken of ik ergens een lek kan vinden omdat mijn gtt zo beroerd stationair loopt, ga ik dat testen zie ik dat als mijn motor een beetje warm wordt er een klein beetje koelvloeistof bij een randje uit het reservoir komt.... damm.... Moet ik dus ergens zo'n ding vandaan zien te halen. Maar weer ff bij jopie slopie langs..
Gisteravond het "cup-systeem" getest, maar mijn turbodruk komt nu minder hoog als eerst.
Dat klopt ook,
bij die CUP modificatie knalt je turbo er ineens in. Als je daarna je turbodruk op gaat schroeven op wat voor manier dan ook, zul je het goed gaan merken. Standaard heb je dan 0.6bar.
bij die CUP modificatie knalt je turbo er ineens in. Als je daarna je turbodruk op gaat schroeven op wat voor manier dan ook, zul je het goed gaan merken. Standaard heb je dan 0.6bar.
Kheb nu het moertje op het asje los.
Nu moet ik neem ik aan het asje de turbo "in" draaiien. Het zit alleen muurvast en ik krijg er geen grip op. Iemand tips ?
Nu moet ik neem ik aan het asje de turbo "in" draaiien. Het zit alleen muurvast en ik krijg er geen grip op. Iemand tips ?