Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Eric H
Contacteer:

Volgens mij een bekend probleem.....:lol:

Ik ben op zoek naar een complete kabelboom van een 5GTT phase 1 ( laat )

Ben gisteren met Tino bezig geweest ( waarvoor nog veel dank Tino ) en we waren het er wel over eens dat de bedrading die er nu inzit van geen kanten klopt.

Wij wat bedrading weggeknipt...... en niet meer starten !!!!!!

Halve wagen nagemeten, benzine pompen, bougies nagekeken, ligt het aan een stekkertje van de ontsteking ( errug leuk !!! )

Maar het gaat erom dat de halve bedrading met kroonsteentjes aan elkaar hangt.
Wat ik dus zoek is een boom voor het gedeelte onder de motorkap.

IEMAND !!!!!
Rudo

Succes!

(Nieuw = errug duur!!)
Rudo

Ps, misschien die uit de witte van Stevie? Misschien wil hij die kabelboom wel kwijt?
Eric H
Contacteer:

STEVIE !!!!!!!!

STEVIEEEEEEE !!!!!!

WAAAAAR BEN JEUUUUUHHHH ??????
Marius

Ik heb ook nog wel wat stukjes. Ik zal ze wel opsturen. Mail me je adres even.
Steven
Car: M536

Hallo ik heb ook een email hoor!

Maargoed ik heb wel een kabelboom voor je, maar dies ook aardig verknipt. Dus daar zul je weinig aan hebben. Hij doet het wel, maar ik zou ook niet meer weten wat-wat is.

Oftewel: lama.
Eric H
Contacteer:

LAMA as in , ik doe hem niet weg, of LAMA as in je kunt er beter niet aan beginnen want deze is net zo K#T als degene die ik nu heb?
Anonymous

Misschien voor de geinteresseerden; in Roosendaal staat nog een late 89'er op de sloop. Dingetje zag er op eerste gezicht goed uit. Wat er mis aan is weet ik niet. Alles zat er nog op en aan, weekje of 4 geleden. Tis een rode.
Steven
Car: M536

On 2002-04-04 11:48, Eric H
wrote:
LAMA as in , ik doe hem niet weg, of LAMA as in je kunt er beter niet aan beginnen want deze is net zo K#T als degene die ik nu heb?
Optie 2, je mag em van mij hebben hoor, maar je zult lang bezig zijn met uitvogelen wat-wat is.
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

On 2002-04-04 11:48, Eric H wrote:
Ik denk dat het in de zin is van laat maar zitten deze is te erg verknipt dat hij niet meer goed te gebruiken is.

Zoals ik gisteren al zei, tis niet onverstandig om er wat geld tegenaan te gooien. De bedrading in een GTT zijn niet echt denderend, als je weer met 2de hands aan elkaar gebakken bomen begint, zal ik er niet raar van opkijken dat hij uitfikt.

Klinkt misschien een beetje cru, maar zo zie ik het nou eenmaal.
Eric H
Contacteer:

On 2002-04-04 11:52, Stevie
wrote:
On 2002-04-04 11:48, Eric H
wrote:
Optie 2, je mag em van mij hebben hoor, maar je zult lang bezig zijn met uitvogelen wat-wat is.
LAMA ff zitten krijg ook van Marius al een paar deeltjes opgestuurd.
En je zit nou niet echt in der nahe.

Maar evengoed bedankt uwel..........
Eric H
Contacteer:

On 2002-04-04 11:54, Tino
wrote:
On 2002-04-04 11:48, Eric H wrote:
Ik denk dat het in de zin is van laat maar zitten deze is te erg verknipt dat hij niet meer goed te gebruiken is.

Zoals ik gisteren al zei, tis niet onverstandig om er wat geld tegenaan te gooien. De bedrading in een GTT zijn niet echt denderend, als je weer met 2de hands aan elkaar gebakken bomen begint, zal ik er niet raar van opkijken dat hij uitfikt.

Klinkt misschien een beetje cru, maar zo zie ik het nou eenmaal.
Tino :

OK OK OK je hebt gelijk, anders verlaag ik me weer tot het niveau van de mensen die de bedrading er zo ingelegd hebben.

Ga m'n pa zo es ff bellen.
Rudo

Heeft iemand enig idee wat een kabelboompje kost? (ik heb mij jaren geleden ooit laten vertellen dat het toen iets van 1500 gulden kostte?)
martijn.p
Contacteer:

Je kan ook kleine delen kopen. Maar zelfs zo'n klein deel is best prijzig. Ik weet de prijzen niet meer. Maar toen de bedrading van mijn broer wegfikte voor een deel, loonde het de moeite om draad voor draad zelf te trekken.
Bart V

Eric,

je kan het beste een complete kabelboom op de sloop halen. Stukjes aan elkaar hangen is echt zwaar prutswerk. Je wil tenslotte niet dat er kortsluiting ontstaat waardoor je auto in de fik vliegt.
Eric H
Contacteer:

On 2002-04-04 13:25, Bart V
wrote:
Eric,

je kan het beste een complete kabelboom op de sloop halen. Stukjes aan elkaar hangen is echt zwaar prutswerk. Je wil tenslotte niet dat er kortsluiting ontstaat waardoor je auto in de fik vliegt.
Lijkt me wel spannend.......:lol: :lol:

Maar idd ga wel eens ff lopen struinen
Michel S.
Contacteer:

Ik wilde mijn kabelboom helemaal uit elkaar halen en uittekenen op een bord met spijkertjes en alles erop en eraan zodat ik hem na kan bouwen. Maar hoe zit het met de stekkers. Zijn die los te krijgen???
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Bart V

Dat gaat een hoop geld en tijd kosten. Die stekkers moet je bestellen, en die ijzeren contactjes erin ook.

Waarom zou je hem nabouwen terwijl je er zo 1 op de sloop kan halen????

Mazzel
koetsie

hoi als we het toch over bedrading hebben
ik heb een probleem met rechter raam motor
Kabouters doen hun werk maar zo nu en dan valt ie uit heb zondag binnenkant er uit gehaald en alles met olie ingesmeerd daarna contactpunten met contactspray deed het een paar keer goed en toen ineens niet meer ik aan draden zitten en hij deed het weer.
terug in deur gedaan en hij deed het weer niet. Beetje aan draden rommelen en hij deed het weer. maar op een gegeven moment deed hij echt niks meer. ligt dit aan motor of aan bedrading en hoe krijg je er nieuwe draden in.

Thanks
Plaats reactie