Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Pieter
Contacteer:

Zijn er grotere en betere intercoolers die in andere auto's standaard zitten (bijv. TD's) die passend (te maken) zijn voor en r5GTturbo?

Ik lees namelijk veel verhalen van mensen die een grotere intercooler hebben, maar ik kan me niet voorstellen dat iedereen daar een vermogen voor heeft uitgegeven bij gttuning.....??????
Michel S.
Contacteer:

ik heb tot nu toe gewoon gereden met een versterkte intercooler met een statische klep. Nu heb ik dan het geluk dat ik een cup intercooler heb kunnen bemachtigen. Deze heeft meer rijen dan de standard. Tevens is de verstevigind iets beter dan een normaal metalen bandje. Hier zitten rondom draadeindes die het hele zaakje bij elkaar houden. Ik ben wel van plan de bumper met intercooler van GTTuning te gaan bestellen, maar die gasten zijn enorm duur.

Mzzl
Pieter
Contacteer:

Maar er bestaan geen auto's die intercoolers hebben met een passend te maken vorm???
cliodiesel

kan dat ook bij de mijne, het staat alleen al leuk, maar heeft het dan ook nog nut?
Pieter
Contacteer:

????????????

Ik bedoel een intercooler met een grotere inhoud die passend te maken is voor mijn GTturbo.
turbo5

pieter als je een intercooler van een lancia delta hf intergrale pakt dan past deze precies op de plek van de oude!! je moet wel een HF hebbben met 8 kleppen. O,ja deze zijn al versterkt en groter! ze kunnen veel meer druk aan.
jnjansen_r5gtturbo

Nou moet je hem alleen nog ff vinden, of anders koop je der gewoon een:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
turbo5

ja dat vinden zal een groot probleem worden. anders laat je er een maken??? als je dit met meer mensen laat doen zal het wel een stuk goed koper worden!!! Dus.... iemand interesse??
Menno

Gewoon ff een sloperij afstruinen, daar is voldoende leuk spul te vinden. Kijk vooral ff bij de turbodieseltjes. Ik heb er zelf een gehaald van 80x40 cm, volledig uit alu. Dat ding is echt enorm groot. Hij komt voor de radiateur van m'n 4'tje. 't past net, nadat ik de binnenschermen, balken en de kap heb bijgewerkt met de flex. hij komt van een chrysler voyager TD
rev it like a rental
Michel S.
Contacteer:

Weet iemand toevallig de dimensies van de intercooler van een Lancer EVO VI?? Of de dimensies van die van GTTuning???
Plaats reactie