Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

Hallo
Ik heb een blauwe gt turbo maar op de papieren staat zwart ,is dat toegestaan of niet .
Het geval is namelijk een maat van mij is gisteren aangehouden waarvan de kleur ook niet overeenkomt met op de papieren .
En meneer de agent zij dat hij de auto als hij wilde inbeslag kon nemen .:evil::evil:
Nou is mijn vraag weet hier iemand iets van,naar mijn weten is het geen probleem zolang de originele kleur maar te zien is waar het chassisnr zit.of zit ik nou fout.??????
Patrick

is correct,ze zeiken altijd maar hetgeen ik niet begrijp is dat ze dat altijd zeggen maar nooit waar maken.
als je kan aantonen welke kleur hij heeft gehad middels een stukje carrosserrie in oude kleur dan is er niets aan het handje.
ze moeten gewoon niet zo eikelen en dat ze lekker wat brommertjes en scootertjes gaan aanhouden.
ik wordt zo moe van het kommentaar van dat ik kan em in beslagnemen als IK dat wil:sad:
ik heb er nog nooit problemen mee gehad en ik heb al wat gekleurde auto's gehad,en zelfs met verkeersinspectie was er niets aan de hand,het is gewoon een beetje overbluffen en groot doen,klasse,echt klasse.
Anonymous

Je kunt je kenteken gewoon aan laten passen bij de RDW ze passen dan de beschrijving van de kleur van de auto aan :smile:
Anonymous

Dat is goed nieuws Thanks
Zijn daar nog zware kosten aan verbonden.??????
catrinus

Bij mij blijft ook een stukje carrosserie gewoon wit terwijl de auto geel word. dit word gedaan i.v.m. gezeur van de wet. Ik ben trouwens ook wel nieuwsgierig wat het kost om je kenteken te veranderen vanwege de kleur.
There will be plenty of time to rest when your dead
Turbo-Peer

Ik zat erover te denken om m'n R5 GTT over te spuiten en heb toen een mail gestuurd naar de RDW.
Hieronder heb ik ff de tekst letterlijk gekopieerd:

"In reactie op uw e-mail, bericht ik u het volgende.

Om de kleur van een personenauto te wijzigen, moet het kentekenbewijs door de
RDW worden aangepast. Hieraan zijn geen kosten verbonden.
U stuurt het originele deel 1 naar de RDW met een begeleidend schrijven waarin u
de kleurwijziging vermeldt.

Het adres is:
RDW Centrum voor voertuigtechniek en informatie
Afdeling VRD
Postbus 30.000
9640 RA VEENDAM

Ik adviseer u om het originele deel 1 aangetekend te versturen en voor uzelf een
kopie te maken.

Ik vertrouw erop u hiermee van dienst te zijn.

Met vriendelijke groet,

Medewerker Klantenservice RDW"
Anonymous

Bedankt voor de info ik ga het in ieder geval gelijk regelen.:smile::smile::smile:
Wat betreft dat stukje wit laten en geel spuiten,bij mij maat was het gedeelte waar het chassis nr instaat ook nog de originele kleur maar ze deden toch moeilijk :evil::evil:
Plaats reactie