Hoi jongens,
ik weet ik ben weer lastig omdat ik veel vragen heb, maar ik wil booskijkers in mijn motorkap. Hoe kan ik dit het beste aanpakken???
groetjes
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
vraag het ff aan tackinardie , die heeft ze ook en zelf gedaan , en ze zitten mooi dat zie je niet altijd
Maak ze niet TÉ groot want anders kom je niet door de keuring!!!
Als je dat toch doet koop dan een gare kap voor de keuring dan is het alleen ff wisselen.
Suc6...
Als je dat toch doet koop dan een gare kap voor de keuring dan is het alleen ff wisselen.
Suc6...
ik heb genoeg (gare)motorkappen om dat eventueel te doen dacht ik zo.
-
vanaf de achterkan glad aflassen en aan de voorkant goed plamuren en spuiten
Kost 100,-, breng de motorkap maar langs als je wilt.
Zit het spuiten niet bij he, de motorkap moet wel weer gespoten worden als de booskijkers zijn gelast.
Zit het spuiten niet bij he, de motorkap moet wel weer gespoten worden als de booskijkers zijn gelast.
Laatst gewijzigd door Anonymous op ma 21 mei 2001 8:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik moet even kijken, anders doe ik hetzelf. Maar anders kom ik langs met de motorkap en pieken. Ik zit namelijk al vet over mijn budget heen wat ik eigenlijk had vastgesteld voor mijn auto, maar eigenlijk boeit dat me weinig. En ik ben net op de helft ofzo.
Groetjes
Groetjes
Martijn,
zou je eens aan je Pa kunnen vragen wat het kost om:
booskijkers te lassen en vervolgens motorkap + voorbumper + grille (steenslag) te spuiten?
zou je eens aan je Pa kunnen vragen wat het kost om:
booskijkers te lassen en vervolgens motorkap + voorbumper + grille (steenslag) te spuiten?
OK thnx, je hebt geen kleurnummer nodig denk ik zo he?????? 
Martijn,
kun je het prijsje ffe mailen naar <a href="mailto:pgrosfeld@zonnet.nl" target="_new">pgrosfeld@zonnet.nl</a>
Ik kan op mijn werk mijn andere e-mail niet bekijken (wachtwoord kwijt) heb e-mail in mijn profile inmiddels aangepast
kun je het prijsje ffe mailen naar <a href="mailto:pgrosfeld@zonnet.nl" target="_new">pgrosfeld@zonnet.nl</a>
Ik kan op mijn werk mijn andere e-mail niet bekijken (wachtwoord kwijt) heb e-mail in mijn profile inmiddels aangepast