Zou iemand mij voor een weekje (2e week van Juni)GTT achterlichtjes kunnen lenen. Dit ivm de keuring.
De achtlichies die er in zaten waren bespoten met een iets donker makende lak. En daar gaan ze met keuren moeilijk over doen.
Zou iemand standaard achter lichtjes of willen lenen aan me of aan me willen verkopen?
[ This message was edited by: RickGT TURBO on 2002-03-31 16:13 ]
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Is er nou niemand die me zou willen helpen? Was er niet nog iemand met een sloop GTT. Of passen de lampjes van andere R5 modellen ook?
Het liefst leen ik even de lampjes maar als voor een schappelijke prijs wil ik ze anders ook wel kopen.
*help*
Het liefst leen ik even de lampjes maar als voor een schappelijke prijs wil ik ze anders ook wel kopen.
*help*
Hey Rick,
Bedoel je de rode achterlichten die erop zitten? Daar is ie vorig jaar ook mee door de keuring gekomen! En anders maak je die zwarte die ik je erbij heb gegeven toch gewoon weer blank? Dat lichtdoorlatende spray wat erop zit krijg je er zo weer af!!
Suc6
Bedoel je de rode achterlichten die erop zitten? Daar is ie vorig jaar ook mee door de keuring gekomen! En anders maak je die zwarte die ik je erbij heb gegeven toch gewoon weer blank? Dat lichtdoorlatende spray wat erop zit krijg je er zo weer af!!
Suc6
-
- Contacteer:
Tim... dat wilde ik denk ik proberen.
Maar vind de lampjes die er in zitten nu eigenlijk wel gaaf.
Maar ben bij m'n keurings mannetje geweest. Effe laten zien enzo aan de monteurs daar. En ze vertelden dat ze hem daarom moesten afkeuren dan. Dus dat moet ik wel even regelen.....
Maar vind de lampjes die er in zitten nu eigenlijk wel gaaf.
Maar ben bij m'n keurings mannetje geweest. Effe laten zien enzo aan de monteurs daar. En ze vertelden dat ze hem daarom moesten afkeuren dan. Dus dat moet ik wel even regelen.....
-
- Contacteer:
Ik vroeg natuurlijk niet letterlijk aan ze of ze hem afkeurden op de lichten. (ik ben niet totaal achterlijk...geen slapende honden wakker maken).
Maar ze begonnen er zelf over....
Maar ze begonnen er zelf over....
-
Rick, heb je al op de carparts database v/d club gekeken.. volgens mij stonden ze daar voor een prikkie al te koop op..
-
- Contacteer:
Nee, had dat nog niet gedaan. Zal gelijk eens gaan zoeken. (wist niet eens dat dat er al was.) Dat moesten ze toch nog gaan maken...
Jeez...overheen gekeken..
Thanks!
Jeez...overheen gekeken..
Thanks!
-
- Contacteer:
Dirk; waar kan ik dat dan vinden? Kan het niet vinden op de .nl site...
-
effe terugzoeken in het forum.. ergens bij NL.tekoop of NL.chat.. topic heet Parts Database.. van Marius..
-
30 pleuro per stuk, vraagprijs, maar dat is altijd vraagprijs..
-
- Contacteer:
Jesus...das een beetje duur voor maar 1 dagje... shit....
60 euro... t@ring heh....
60 euro... t@ring heh....
-
als jij weet hoe ze los moeten mag je ze tijdelijk bij mij wel loshalen..
ben je hetzelfde kwijt..
aan peut!

-
- Contacteer:
Nou.... naar je toe rijden kost echt geen 60 euro hoor....
Is mischien wel een ideetje...
Want ik laat hem pas 14 juni ofzo keuren..
En ik denk dat een meetinkje in het hoge noorden vast wel op z'n plaats is tegen die tijd

Want ik laat hem pas 14 juni ofzo keuren..

En ik denk dat een meetinkje in het hoge noorden vast wel op z'n plaats is tegen die tijd

-
- Contacteer:
Ja...maar deze matst me een heleboel.. 
Alleen is het dat soms ze checks krijgen. En als er echt hele duidelijke dingen over het hoofd gezien worden dan is er veel meer kans op boete.
En dat zijn die lichtjes natuurlijk wel.....

Alleen is het dat soms ze checks krijgen. En als er echt hele duidelijke dingen over het hoofd gezien worden dan is er veel meer kans op boete.
En dat zijn die lichtjes natuurlijk wel.....