Hoi turbofreaks,
ik heb vandaag een hele rammel onderdelen gekocht inclusief een Carroserie. Deze is geschorst, maar moet ik gaan omschrijven. Als ik deze omschrijf, moet ik hem dan weer schorsen, of blijft dat gewoon doorlopen??
Groetjes
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
zodra die op jou naam staat is ie weer geregistreerd , dus ja je moet hem weer schorsen . ga je er iets mee doen ?, gaat ie weer rijden de carroserie ? zo nee probeer hem bij een bij jou bekent garagebedrijf op de bedrijfsvoorraad te krijgen , misschien lukt dat dan kost het niets ,allen hun vertrouwen
Die carroserie is nog helemaal intakt, alleen op een paar rally aanpassingen na. Deze zal ik dan weer ongedaan moeten maken en dan wordt het hele beestje weer in elkaar gezet. Hij is niet voor mij maar voor mijn vriendin. Zij vondt die bak zo mooi, vooral die kleur. Fiat chinogwat geel. Ze wilde hem meteen hebben. Dus mijn vriendin zal deze auto gaan opknappen, met een beetje hulp van mij. Maar het ding zal ook RDW gekeurd moeten worden, want op het kentekenbewijs staat nu bij bijzonderheden "alleen voor rally doeleinde ofzoiets, heb het niet bij de hand". Dus zal nog veel aan moeten gebeuren.
groetjes
groetjes
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
wel gaaf dat je vriendin ook gek is op die 5jes .dat maakt je hobby een stuk makkelijker
en als ze hem nu eens sneller maakt ?,word je zoek gereden door je vriendin ! stress!!
en als ze hem nu eens sneller maakt ?,word je zoek gereden door je vriendin ! stress!!
Ik denk niet dat dat zo snel gaat gebeuren. Mijn motorblok kost meer geld dan haar de hele auto zal kosten, dus denk niet dat ze sneller zal zijn. En zoals ik al eens vaker heb bewezen, je hoeft geen bergen PK's te hebben om iemand eruit te trekken. In bochten kun je heel veel dingen doen.
P.S. ik heb hier wat leuks. Een handleiding met modificaties die je mag maken aan je R5 wanneer je mee wilde doen aan de R5 Cup. Is wel kiks allemaal.
groetjes
P.S. ik heb hier wat leuks. Een handleiding met modificaties die je mag maken aan je R5 wanneer je mee wilde doen aan de R5 Cup. Is wel kiks allemaal.
groetjes
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
zet je dat op de site of niet ? of is dat uit het coupboek ? (dat blauwe of beige , das
van phase 1)maar je weet niet wat zij allemaal achter je rug omdoet (met het opfokken dan van die 5)zometeen staat ie opene bij achterberg tunnig, je weet het nooit .
van phase 1)maar je weet niet wat zij allemaal achter je rug omdoet (met het opfokken dan van die 5)zometeen staat ie opene bij achterberg tunnig, je weet het nooit .
Laatst gewijzigd door Jochem de Haas op ma 21 mei 2001 0:06, 1 keer totaal gewijzigd.