ik ben een Renault-freak en woon in Enschede. Ik zit hier echter op kamers en heb mijn 5 GTT hier niet in Enschede staan. Kom elke keer met de sexpress. Is wat goedkoper .
Maar jij wilt ook een renault kopen. Dat is een goede beslissing. Naar wat voor iets ben je op zoek?
Hier Aadorp. Zet gewoon je advertentie in te koop gevraagd. Er is dan altijd wel iemand die je een renault kan aanbieden.
Heb je je al voor gesteld in de topic wie is wie??? Belangrijk
I kzat net op je CU2, maar ik las dat je altijd bij MArkant komt, Misschien ken je Anneloes wel. Da's mijn vriendin. Ik ben trouwens a.s. zondag weer bij Markant
Hee streetracer. Ik kom dan wel niet uit Twente, maar wel regelmatig in Lochem. En ook wel eens langs Renault Dealer Segerink en Wolbers.
Heb slechte ervaringen met Renaultdealer in ons dorp, maar ga nu altijd naar Segerink en Wolbers in Deventer. Maar als jij me kunt overtuigen dat ik naar Lochem moet komen, ik ben over te halen, qua afstand is het niet veel verder.
Er komen steeds meer mensen uit de omgeving Twente gelukkig!
Dit is erg makkelijk want dan kun je verschillende dingen laten zien en natuurlijk elkaar helpen!
Enschede hier ook!
Als TimTurbo nog actief is (wat ik betwijfel want ik zie geen posts van hem meer tegenwoordig): rijdt je sexpress nog? En hoe zietie er uit?