- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Ik heb een wat serieuzere vraag aan jullie deze keer, met name aan de freaks die veel zitten te internetten.
United Devices (gesponsord door o.a. Intel) heeft een netwerk opgezet, dat lijkt op <a href="mailto:Seti@Home" target="_new">Seti@Home</a>, waarin naar buitenaards leven wordt gezocht. Het netwerk van UD wordt ergens anders voor gebruikt, namelijk voor het zoeken naar een medicijn tegen kanker. Er moet namelijk een (of meerdere) molecuul zijn dat deze ziekte kan voorkomen of zelfs genezen. Als je de UD client download, en installeert, dan wordt alle processortijd die je zelf niet gebruikt, gebruikt voor dit onderzoek. Mocht je hier aan mee willen helpen, kom dan bij het RTC team, zie ook <a href="http://members.ud.com/services/teams/te ... 7FFD40318A" target="_blank">http://members.ud.com/services/teams/te ... D40318A</a>
United Devices (gesponsord door o.a. Intel) heeft een netwerk opgezet, dat lijkt op <a href="mailto:Seti@Home" target="_new">Seti@Home</a>, waarin naar buitenaards leven wordt gezocht. Het netwerk van UD wordt ergens anders voor gebruikt, namelijk voor het zoeken naar een medicijn tegen kanker. Er moet namelijk een (of meerdere) molecuul zijn dat deze ziekte kan voorkomen of zelfs genezen. Als je de UD client download, en installeert, dan wordt alle processortijd die je zelf niet gebruikt, gebruikt voor dit onderzoek. Mocht je hier aan mee willen helpen, kom dan bij het RTC team, zie ook <a href="http://members.ud.com/services/teams/te ... 7FFD40318A" target="_blank">http://members.ud.com/services/teams/te ... D40318A</a>
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
nou bas ik heb me aangemeld want tegen deze ziekte moet echt iets gedaan worden ,jaarlijks sterven er veel te veel mensen aan kanker als dit bestrijd kan worden nou dan graag en als ik daar zo aan mee kan helpen dan doe ik dat ,hoop dus ook dat de rest zich hierbij aansluit.groetjes marco
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Bas zoals je weet is mijn pa een jaar geleden overleden aan kanker dus ik support ALLES zodat er een oplossing komt voor deze ziekte. Thanks voor het opzoeken van dit.
En mensen downen die shit en inloggen, door deze simpele actie kunnen we een hoop leed bij families besparen (in de term van heb het allemaal meegemaakt)
En mensen downen die shit en inloggen, door deze simpele actie kunnen we een hoop leed bij families besparen (in de term van heb het allemaal meegemaakt)
- Bas
- Bestuurslid
Perfect jongens, bedankt.
Dit vind ik zinniger dan naar Aliens kijken of de RSA codes hacken.
Bedankt dat jullie meedoen, zegt het voort, iedereen mag lid worden van het RTC team, misschien dat we nog een hoge plek halen in de statistieken.
Dit vind ik zinniger dan naar Aliens kijken of de RSA codes hacken.
Bedankt dat jullie meedoen, zegt het voort, iedereen mag lid worden van het RTC team, misschien dat we nog een hoge plek halen in de statistieken.
Bas , ik zie alleen jou naam in die lijst. onze entry's zijn er wel, maar zijn naamloos.
Enig id hoe dat kan?
Ze staan er al bij, bas, jou werk?
Enig id hoe dat kan?
Ze staan er al bij, bas, jou werk?
Laatst gewijzigd door Anonymous op zo 20 mei 2001 16:47, 1 keer totaal gewijzigd.
- Bas
- Bestuurslid
Blasto,
Ik krijg wel jullie namen te zien:
bas392290 05/20/2001-CURRENT 0 0 0:000:00:00:00
MARCO392501 05/20/2001-CURRENT 0 0 0:000:00:00:00
Blasto-NL 05/20/2001-CURRENT 0 0 0:000:00:00:00
10o 05/20/2001-CURRENT 0 0 0:000:00:00:00
Ik krijg wel jullie namen te zien:
bas392290 05/20/2001-CURRENT 0 0 0:000:00:00:00
MARCO392501 05/20/2001-CURRENT 0 0 0:000:00:00:00
Blasto-NL 05/20/2001-CURRENT 0 0 0:000:00:00:00
10o 05/20/2001-CURRENT 0 0 0:000:00:00:00
- Bas
- Bestuurslid
Ok 
Kwestie van tijd denk ik...

Kwestie van tijd denk ik...
-
Processing started at 21-05-2001 00:06 ET
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik wil wel maar ik begrijp het nog niet (en mijn moeder die ff naast me zit is meteen bang :niets downloaden hoor zometeen is het een virus je kent het wel (of als je gelukiger bent niet )wat bedoelen ze met de niet door mij gebruikte procesertijd ? ff een uitleg en ik doe mee
Het proggie gebruikt de processortijd die je zelf niet gebruikt, om berekeningen mee te doen.
Zodra jij deze tijd zelf nodig hebtm, wordt die aan jou toegewezen.
Je zult zien (als je NT/W2k hebt) dat je processortijd continue op 100% zal staan, maar je merkt er verder niets van.
Doordat heel veel mensen mee doen, heb je veel rekenkracht, waardoor deze grote berekeningen mogelijk worden.
De informatie die jij creeerd, wordt samen met alle andere info van andere deelnemers, weer onderzocht voor een medicijn tegen kanker.
Een goed doel lijkt mij.
Dit soort projecten heb je ook al gehad om buitenaards leven te ontdekken (SETI).
Zodra jij deze tijd zelf nodig hebtm, wordt die aan jou toegewezen.
Je zult zien (als je NT/W2k hebt) dat je processortijd continue op 100% zal staan, maar je merkt er verder niets van.
Doordat heel veel mensen mee doen, heb je veel rekenkracht, waardoor deze grote berekeningen mogelijk worden.
De informatie die jij creeerd, wordt samen met alle andere info van andere deelnemers, weer onderzocht voor een medicijn tegen kanker.
Een goed doel lijkt mij.
Dit soort projecten heb je ook al gehad om buitenaards leven te ontdekken (SETI).
Ik ben erbij !
Inderdaad heel wat zinvoller dan dat gedoe met SETI. Aliens bestaan niet !
Ik heb hier op de zaak een stevige server, met een heel snelle verbinding, dus ik denk dat ik wel een flinke bijdrage kan leveren.
Ik heb hier op de zaak een stevige server, met een heel snelle verbinding, dus ik denk dat ik wel een flinke bijdrage kan leveren.
Zinvoller: helemaal mee eens!!On 2001-05-21 10:30, ploegah wrote:
Maar dat aliens niet bestaan, daar ben ik het niet helemaal mee eens...
Maar das een hele andere discussie

Dit programma vind mijn PC 326 punten waard als hij hem vergelijkt met een High end desktop (die hij 100 punten waard vindt.) Hier op de zaak ook een aantal mensen enthousiast gemaakt, kijk zo maar bij het team !
Dan heb je een verdomd leuke pc, ik draai hier een 800Mhz systeem, met 256 Mb geheugen.
Standaard werkplek hier.. en die heeft maar 47 punten.
Die storage klopt niet btw.. hij geeft 1Gb aan, maar ik heb er iets van 15. Vreemd.
Standaard werkplek hier.. en die heeft maar 47 punten.
Die storage klopt niet btw.. hij geeft 1Gb aan, maar ik heb er iets van 15. Vreemd.
Blasto > Valt wel mee ik heb een 500Mhz systeem met 128mb, Dit programma is alleen helemaal weg van mijn netwerk/internetverbinding die hij 1011 punten geeft. (is ook echt Heel Erg Snel dus dat klopt wel)
ff wat nerdie nfo :
De priority van dat ding staat op low hij neemt dus echt alleen de processor tijd die je niet gebruikt, ik zie geen reden om dit proggie niet te gebruiken !
ff wat nerdie nfo :
De priority van dat ding staat op low hij neemt dus echt alleen de processor tijd die je niet gebruikt, ik zie geen reden om dit proggie niet te gebruiken !
Ben ik toch wel heel benieuwd wat voor NIC ie bij jou gevonden heeft.
Zit je met glas geconnect ofzow?
Zit je met glas geconnect ofzow?
ik zit met een aantal andere mensen op een 16mb lijn... Hoe het precies zit weet ik niet maar het is errug snel.
Ik zit hier op een 100MB lan, en onze internet connectie is nu nog 3 X 155MB, maar wordt straks nog groter.(zitten rechtstreeks op de backbone, ik werk bij een ISP)
Het proggie kijkt naar je netwerkkaart, of deze half of full duplex is, en of deze 10 of 100 is.
Hij kijkt ook naar het merk, maar ik heb geen id hoe ie de punten aan je NIC toekent.
opzich moet een full/100 verbinding de snelste zijn, of ze moeten van een glaskaart uitgaan (1GB), maar die zijn nog errug zeldzaam, en je hebt zeker geen 1GB internetconnectie.
Het proggie kijkt naar je netwerkkaart, of deze half of full duplex is, en of deze 10 of 100 is.
Hij kijkt ook naar het merk, maar ik heb geen id hoe ie de punten aan je NIC toekent.
opzich moet een full/100 verbinding de snelste zijn, of ze moeten van een glaskaart uitgaan (1GB), maar die zijn nog errug zeldzaam, en je hebt zeker geen 1GB internetconnectie.
Blasto > hij meet ook de snelheid, waarmee je connect in het begin. Een collega van mij heeft met exact dezelfde machine namelijk maar 56 punten voor zijn netwerkkaart gekregen.
Het duurt trouwens wel f*cking lang op mijn compie ! Al 7 uur en pas 40%. Misschien heeft hij mij een enorme unit gegeven aande hand van de punten van mijn systeem, mijn collega is al bijna klaar. Nou ja vanacht lekker laten draaien, komt vast goed.
- Bas
- Bestuurslid
Tjabel, je moet hier een nieuw userid en wachtwoord opvragen!
Ik draai um nu op meerdere pc's, maar als ik op internet kijk, is de puntentelling onjuist... mijn results lijken niet te zijn opgestuurd, terwijl het proggie wel nieuwe berekeningen heeft gekregen.
Ik heb btw het proggie al verspreid onder mijn collega's. Ze zitten wel in hun eigen team, maar het gaat om het resultaat uiteindelijk niet?
Ik heb btw het proggie al verspreid onder mijn collega's. Ze zitten wel in hun eigen team, maar het gaat om het resultaat uiteindelijk niet?
Laatst gewijzigd door Anonymous op di 22 mei 2001 15:16, 1 keer totaal gewijzigd.
BLasto > het programma werkt de tam scores 1 keer in de 24 uur bij, terwijl hij de persoonlijk gegevens real time bijhoudt. Dit klopt dus.
Dat weet ik, daar was ik al achter gekomen toen ik de eerste keer dacht dat ut nie werkte 
Ik had het over mijn personal scores, die zouden realtime moeten zijn, maar het gaat lang niet altijd goed helaas.
Ik heb net op hun forum gekeken, en er zijn veel meer mensen die hier troubles mee hebben.
De results van de berekingen komen wel aan, er is verder geen werk verloren, en dat is het belangrijkste toch?

Ik had het over mijn personal scores, die zouden realtime moeten zijn, maar het gaat lang niet altijd goed helaas.
Ik heb net op hun forum gekeken, en er zijn veel meer mensen die hier troubles mee hebben.
De results van de berekingen komen wel aan, er is verder geen werk verloren, en dat is het belangrijkste toch?
Zijn er nog mensen hier actief mee bezig? ( niet dat je er veel voor moet doen ofzow)
Volgens mij begint de score nu aardig op te lopen.
Tiz mooi dat mijn pc nog wat goeds doet, terwijl ik koffie en nicotine tot me neem
.
Volgens mij begint de score nu aardig op te lopen.
Tiz mooi dat mijn pc nog wat goeds doet, terwijl ik koffie en nicotine tot me neem

ja ik zal eens gaan kijken, ik geloof wel dat we aardig wat punten bij elkaar aan het sprokkelen zijn, je let er niet zo op omdat het allemaal automatisch gaat.