Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
rasit..

vraagje, ik was van het weekend naar stuttgart gereden, ben daar toen geflitst op een weg waar je 50 km mocht en ikzelf zat ongeveer op 80 km, krijg ik die boete nu echt opgestuurd of niet omdat ik in het buitenland woon.. :smile:
Bart V

Ga er maar vanuit dat je die boete binnenkort op de mat hebt liggen.
rasit..

:sad:
rasit..

als ik nou gewoon niet betaal, komt franz beckenbauer dan aan mijn deur voor het geld ofzo :smile: weet het niet echt.. :sad:
[ This message was edited by: Clio16Vrm on 2002-03-26 12:38 ]
spir@l
Car: 5 GT Turbo
Contacteer:

Ik denk dat ze eerder zullen zeggen:

"Verdamd nogmal, die scheisse holländers! Lassen wir die scheisshund in seinem arsch bumschen! Wir lassen der arschlog MEHR bezahlen weil er ein ausländer ist!!"

En niet:

"Ach soo...das ist ein holländer! Aaah..die Holländers sind so die gute leute... Ja, lassen wir die übertretung durch die vingern sehen!"

:lol:

Dat wordt volgens mij gewoon bezahlen...

shit voor je, maar ja...daar zijn al meerdere topics aan gewijt...

eerder.

EDIT: denk je dat ze Franz Beckenbauer langs sturen??!?!
Ik denk eerder Frans zonder 'becken'.. "onze eigen" Frans Bauer!! :grin:
En als je niet betaald gaat-ie voor je zingen totdat je vanzelf naar duitsland rent om te betalen!:lol:
-----------------
*Round and round it goes.
Where it will stop.......
nobody knows!*
[ This message was edited by: spir@l on 2002-03-26 12:46 ]
rasit..

On 2002-03-26 12:42, <a href="mailto:spir@l" target="_new">spir@l</a>
wrote:

shit voor je, maar ja...daar zijn al meerdere topics aan gewijt...

eerder.
oohh
Bart V

Nee.ze zullen zeker geen Nederlanders matsen want reken maar dat die vuile H**R van een Netelenbos veel centjes incasseerd van duitsers die niet gewend zijn op op de vangrail te letten :grin:

Mazzel
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Ach, ze komen waarschijnlijk niet langs. Gewoon niet reageren. Loopt wel los, vermoed ik. Informeer eens bij <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.flitsservice.nl" TARGET="_blank">www.flitsservice.nl</A><!-- BBCode End --> op het forum. Er zijn er daar die er ervaring meehebben. Succes!!

[ This message was edited by: Martijn *Baccara* on 2002-03-26 12:47 ]
Nick (germanstyle)

Het ligt aan de deelstaat of ze je de boete sturen. En ook aan het bedrag. Sommige deelstaten sturen de boete niet helemaal naar Nederland, kost ze net zoveel als de adm.kosten en opsturen en innen. Maar je hebt er ook staten bij die het gewoon glashard doen.

En het ligt ook nog aan hoe hard je hebt gereden.
Michel S.
Contacteer:

ik ben ook eens geflits in duitsland. met iets van 8 km te hard na correctie. Ik balen. Maar je krijgt eeen mooi briefje met je smoel erop en een luttele rekening t.o.v. hiero. Moest omgerekend 22.xx piek gulden betalen. Das 10 euro zeg maar.
Dus wees blij datr je daar geflitst bent i.p.v. hier in het kikkerland.

Mzzl
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
jeroen.k

Ben vorig jaar zomervakantie 2x geflitst in Belgie en heb nog steeds nix ontvangen, duss! Je weet het nooit! :P
Anonymous

Me pa is weleens geflitst op een stuk weg bij Aken, waar je maar 30 mocht, 2 keer zelfs en een flinke boete.
Hij kreeg na een tijdje de boetes, niet betaald, toen een aanmanning, niet betaald en toen hoorde hij niks meer.

Later tijdens een doorreis op de snelweg naar Hamburg aan de kant gezet door een agent omdat hij 100 reed met de caravan er achter (dan mag je maar 80, terwijl ze je met 180+ voorbij sjeezen). Niks gehoord over nog uitstaande boetes......
Nick (germanstyle)

Dat systeem is duitsland is veel beter .... als er dan eens een bekeuring is kunnen je ouders je niet meer op de schuld geven .... foto wordt erbij gedaan.
Mijn vader had er ook 1 op de weg naar Munster. Mag je 100, hij reed 110. Ik geloof 20DM (€10) .. nog niet betaald, aanmaning al gehad .... ach extra gedaan, zo kost ze het meer geld dan het oplevert.

Daar zijn trouwens de straffen veel minder dan hier.
RickGT TURBO
Contacteer:

In Frankrijk worden alle lage boetes kwijt gescholden bij nieuwe presidents verkiezingen....
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

On 2002-03-26 15:08, Nick
wrote:
ach extra gedaan, zo kost ze het meer geld dan het oplevert.

That's the spirit. Net als ALTIJD bezwaar aantekenen.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Anonymous

Geloof dat die dingen verjaren. Weet het niet zeker. Misschien is dat inmiddels met europese wetgeving veranderd.
rasit..

jaja ik heb hem nog steeds niet ontvangen, klop klop.. 8)
Haas
Car: Megane RS

ik zou wel uitkijken...als je m niet betaalt en de wouters zien je de volgende keer in duitsland rijden en zien dat je nog een boete open hebt staan, mag je m ff contant betalen en volgens mij nog een verhoging omdat je pas zo laat betaald hebt, maar dat weet ik niet zeker...
rasit..

moet ik hem wel eerst ontvangen he :)
Haas
Car: Megane RS

RaSiT schreef:moet ik hem wel eerst ontvangen he :)
CHECK :lol:
Eric H
Contacteer:

Is het niet zo dat ze dit kunnen overdragen aan de 'instantie's' in nederland.
Dus dat de NL Blauwpetten bij je op de stoep staan om die boete te innen.

Het kan zijn dat ze dit alleen doen bij zwaardere overtredingen hoor, maar ik heb hier wel eens wat over gehoord.......
Nick (germanstyle)

Nee, alle bekeuringen uit Duitsland die wij hier thuis hebben gehad, komen gelijk uit Duitsland. Gaat niet via nederland.
Stefijn

Martijn *Baccara* schreef:Ach, ze komen waarschijnlijk niet langs. Gewoon niet reageren. Loopt wel los, vermoed ik. Informeer eens bij <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.flitsservice.nl" TARGET="_blank">www.flitsservice.nl</A><!-- BBCode End --> op het forum. Er zijn er daar die er ervaring meehebben. Succes!!

[ This message was edited by: Martijn *Baccara* on 2002-03-26 12:47 ]
Waarschijnlijk krijg je inderdaad een brief met een afdruk waarop je zelf kunt zien of je wel of niet achter het stuur zat, en een acceptgiro. De boetes zijn overigens wel lager in Dld
Mark coupe16v
Contacteer:

gewoon afwachten,
ik zit op de mijne uit Hamburg
ook nog te wachten (70 waar je 50 mocht)

Gr, Mark
Anonymous

ja die foto's zijn het leukst (nou ja foto's afdrukje op thermisch papier dacht ik)

iig wordt je geflist, zorg dan dat je er met een behoorlijke smoel op staat...cheeeeese.. :D
Robke
Car: Lexus IS250

De boetes hier in nederland zijn wel een stuk hoger ja. :( :( :( :evil:
Ik heb vorige week een boete binnengehad van 156 euro, omdat ik 156 reed waar ik 120 mocht. :(
Is toch niks bijzonders??? :lol:
TimTurbo

Ik heb laatst ook een boete gehad in Duitsland, 100 waar je 70 mocht. Maar toen ik mijn foto'tje en mijn bekeuring had ontvangen, moest ik eerst een bezwaarschrift indienen, voordat ik de bekeuring mocht betalen????
Hebben dit meer mensen gehad, of komt dit door de te "grote" overtreding?
Plaats reactie