We wil er een onderblok van een GTT ??? intresse <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 80&forum=6" TARGET="_blank">*Klik hier* </A><!-- BBCode End -->
onderblok mag je zo hebben. Zijn de slangen voor Matthijs
onderblok ken je toch zo krijgen,het licht hem in de weg.als je er iets mee kan zou ik er niet te lang mee wachten.hij wil er iemand een plezier mee doen dus neem die kansOn 2002-03-24 19:44, Stevie
wrote:
Misschien, als het voor weinig is en de krukas etc. nog in orde is.
Enige is dat ik voorlopig beetje krap bij kas zit.
Gaat om een GTT jah, ik kan hem echt niet kwijt op dit moment, later wel maarja ik laat het dan graag aan een ander over.
Het is inderdaad van een gtturbo, dus kom maar halen.
Maar zijn we er nou al uit wie dat blok wil want ik heb de slangen eigenlijk wel nodig !!
Is het een leeg onderblok of zitten er ook nog delen in?On 2002-03-25 20:04, Hagen
wrote:
Het is inderdaad van een gtturbo, dus kom maar halen.
Als Steve en Marius er geen intresse meer in hebben...ik waarschijnlijk wel

Alles zit er nog in, alleen de kop is eraf en het spruitstuk enzo.
Hans, neem jij em maar.
Ik wil er misschien de krukas uit hebben, of ik laat de mijne slijpen.
maar daar hebben we het nog wel es over.
-----------------
E-volve.....
[ This message was edited by: Stevie on 2002-03-26 21:12 ]
-----------------
E-volve.....
[ This message was edited by: Stevie on 2002-03-26 21:12 ]
Is goed......eh meneer Hagen, het blok ligt ook in Harderwijk?On 2002-03-26 21:11, Stevie
wrote:
Hans, neem jij em maar.
Jawel, bij mij in de tuin in Harderwijk.
Mooi tussen de narcissen
Mooi tussen de narcissen
Tussen de narcissenOn 2002-03-27 19:21, Hagen
wrote:
Jawel, bij mij in de tuin in Harderwijk.
Mooi tussen de narcissen![]()

Tja Riël...ik heb ook nog een kop liggen, en een bijna compleet blok waarvan ik niet weet in welke staat het is

Hij is nog wel te gebruiken, maar er is wel een zuiger minder goed. Lekte iets geloof ik.
Maar hoe lang ligt hij er al?On 2002-03-27 21:04, Hagen
wrote:
Hij is nog wel te gebruiken, maar er is wel een zuiger minder goed. Lekte iets geloof ik.
Want als er teveel aan gedaan moet worden om de delen weer te kunnen gebruiken, kan ik beter het blok wat ik hier heb uit elkaar halen(mocht dat nodig zijn).
Het ligt er ongeveer een maand of 4. Het ligt trouwens wel afgedekt, dus niet in de regen.
Ik kom hem wel halen, alleen heb ik pas aankomende zondag weer tijd.On 2002-03-30 21:25, Hagen
wrote:
Het ligt er ongeveer een maand of 4. Het ligt trouwens wel afgedekt, dus niet in de regen.
Ik meel je wel ff
Voorlopig is gaat de aandacht even naar het lopende blok.
Daaarna ga ik het rammelende blok uit elkaar halen. (gelijk de boel verkennen) En als ik dan bij de krukas ben ga ik eerst es kijken hoe erg ie is, en waar ik em cheap kan laten slijpen etc. Maar dat duurt nog wel ffies.
Daaarna ga ik het rammelende blok uit elkaar halen. (gelijk de boel verkennen) En als ik dan bij de krukas ben ga ik eerst es kijken hoe erg ie is, en waar ik em cheap kan laten slijpen etc. Maar dat duurt nog wel ffies.