Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Anonymous

Ik was de schuur aan het opruimen en kwam nog wel wat dingen tegen o.a. een ontsteking die op mijn andere blok zat.. een RE 252? waar komt deze uit? Hij deed het perfect op mijn GT.

Oja ook kwam ik nog het volgende tegen :

-dynamo
-Kleppendeksel (zilver laten spuiten met rode vuldop)
-Slang van luchtfilterhuis naar turbo.
-Nieuwe oranje knipperlichten.
-Nieuwe steun voor radiateur(boven, dat rubbertje waar de klem in zet)
-Rechter voorspadbord(PII)
-Achterbumper{PII) Perfecte staat!

Dus als je wat nodig hebt...

Maarre het gign eigenlijk even over die RE252:smile:
Menno
Berichten: 6437
Lid geworden op: ma 2 apr 2001 0:00
Locatie: ZutFun

Weet je 't renault partnr dat er op staat?
77blabla?
Anonymous

ik ga even kijken Menno : 7700852664

ik denk van een Clio...
Ben
Berichten: 2517
Lid geworden op: di 29 jan 2002 0:00

waar is een re 232 van? Die heb ik nog liggen :smile:
Menno
Berichten: 6437
Lid geworden op: ma 2 apr 2001 0:00
Locatie: ZutFun

On 2002-03-24 14:57, Menno
wrote:
Weet je 't renault partnr dat er op staat?
77blabla?
Anonymous

7700852664 Menno.. Al enig idee?

Wat zou het verschil zijn als ik hem er op zet?
Menno
Berichten: 6437
Lid geworden op: ma 2 apr 2001 0:00
Locatie: ZutFun

Dit ding zit op bepaalde R19's en expressen. De 1400 motor dus?

Gevolgen: je rijdt dan met een ontstekingsafstelling die niet voor jouw motor bedoeld is. Dus in 't meest gunstige geval slechts minder prestaties en hoger verbruik. Omdat ie van een non-turbo auto is zijn hele leuke gevolgschades (view-trough-pistons) ook prima mogelijk.
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Dan staat ie dus te vroeg toch?

Hmm, wat is het precieze verschil tussen de 208 en 209 eigenlijk? Ik weet dat de 209 beter is (doh, anders gebruikte ze em niet) maar wat is er beter aan?
Rick
Berichten: 678
Lid geworden op: wo 4 jul 2001 0:00
Locatie: Zwolle Car: Clio 16V

de 209 heeft een pingeldetector
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Jah dat klopt, maar verder is er geen verschil?
Rick
Berichten: 678
Lid geworden op: wo 4 jul 2001 0:00
Locatie: Zwolle Car: Clio 16V

Nee volgens mij niet
Anonymous

500 tpm later begrenst dan de 208..

Da was m
Menno
Berichten: 6437
Lid geworden op: ma 2 apr 2001 0:00
Locatie: ZutFun

Huh? zit er een toerenbegrenzer op een GTT?
wat voor toerental dan?

Ik had altijd begrepen dat de timing van een 209 wat optimaler was, waardoor de trekkracht zo'n 500 toeren langer op redelijk niveau bleef.
Arjen
Berichten: 4102
Lid geworden op: di 30 jan 2001 0:00
Locatie: Tremelo, Plopsaland

6200 rpm, volgens Mr Kluwer
Plaats reactie