als er nog geintresseerde zijn voor r.v.s.
onderdelen kan je altijd op deze forum terecht ik bouw het allemaal zelf!
er zint natuurlijk wel een prijskaartje maar dat is met alles zo!veerpootbrugen achter heb je voor 80gulden pstuk
On 2001-05-19 01:04, boost wrote:
als er nog geintresseerde zijn voor r.v.s.
onderdelen kan je altijd op deze forum terecht ik bouw het allemaal zelf!
er zint natuurlijk wel een prijskaartje maar dat is met alles zo!veerpootbrugen achter heb je voor 80gulden pstuk
Ha Niels ik wil eigenlijk een rvs rolkooi in mijn 5 is dat ook mogelijk?

alles is mogenlijk roy. maar dat is een hoop werk, als ik ergen maten kan vinden die op tekening staan is het wel te doen.een het zal niet echt goedkoop zijn denk ik.
On 2001-05-19 22:13, boost wrote:
alles is mogenlijk roy. maar dat is een hoop werk, als ik ergen maten kan vinden die op tekening staan is het wel te doen.een het zal niet echt goedkoop zijn denk ik.
De kosten maken mij niet zoveel uit als hij maar mooi en strak is. Want dan heb je wel wat exclusiefs wat je niet zomaar ergens kan kopen

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
oja wel hoor nils bouwt er zo nog een stuk of 10
:lol::lol::lol::lol: weg exclusiviteit

Ik zoek al een tijds een veerpootbrug voor, voor een laguna.
Wat kost dat bij jou ?
Wat kost dat bij jou ?
-
ja ik ook voor een clio diesel. die wordt nooit getuned. volgens mij ben ik de enigste in nederland die in een getuned clio diesel rijd of niet? maar kan je ze maken en wat kost dat?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dat worden vette overuren
, succes nils(boost)
hier had je vast niet op gerekend

hier had je vast niet op gerekend
inweze is alles natuurlijk te maken,dus ook voor een laguna!ik heb daar allen geen maat van dus dat moet ik een keer opmeten.nog maals voor een 5gt is het voor mij makkelijker omdat ik bij haas alle maten nu op kan nemen.maar ik zal wel ff kijken waar ik het vandaag haal.maar hou er wel rekening mee dat een veerpootbrug voor altijd iets duurder is i.v.m.meer werkzaamheden!
-
He wat vraag je voor een tussendemper- en katvervanger en een veerpootbrug??
Lees het wel
(Is trouwens voor een Clio 16V '91
Lees het wel
(Is trouwens voor een Clio 16V '91
de kooi bij mij...een matter kooi zit los
we kunne wel eens op een zaterdag de kooi eruit halen en de maten opnemen
ja ik wil wel een veerpootbrug voor voor mijn clio 16v mischien kunnen we het met meerder tegelijk doen is veel goedkoper en zo en wat kost een uitlaat systeem vanaf de kat tot het einde laat het me maar horen en wat heb je nog meer voor de clio wat je zo kunt maken wel de prijzen graag even melden
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
hoi jongens ff een klein detail . boost zit niet zo vaak op internet ( o en rijd een polo , maar kent de gt wel door ons enzo wil er stiekem ook een maar durft het niet te doen ) het is een vriend van ons die hier ook wel eens zit dus echt reageren zal ie wel niet vaak , maar als ik hem zie zal ik wel ff zeggen dat ie weer eens moet kijken
Vorige keer vroeg ik dat al aan jou en toen was het een ramp om hem eruit te halen zei je toenOn 2001-08-30 21:57, maxxy wrote:
de kooi bij mij...een matter kooi zit los

Maar als het een keertje wil doen graag

he allemaal,met dank aan haas ben ik weer ff op de site!
natuurlijk kan ik alles maken wat jullie willen,maar er zijn altijd dingen waar rekening mee gehouden moeten worden!
zoals:de tijd dat ik er mee bezig ben,de koste die ik maak het materiaal,enz.allemaal dingen die prijsbepalend zijn! het zal voor een 5 gt makelijker zijn als voor bijvoorbeeld een clio e.d.gewoon om het simpele fijt dat ik in m'n vriende kring niemand ken die een clio e.d. heeft eigenlijk alleen een 5 gtt.
en even over een rolkooi,ik heb gehoord dat je bij een kooi altijd een cettefiekaat moet hebben van de fabriekant voor:wat voor materiaal het is e.d. ivb met een ongeval,is allemaal voor de brandweer en politie!en dat risico wil ik niet nemen.
natuurlijk kan ik alles maken wat jullie willen,maar er zijn altijd dingen waar rekening mee gehouden moeten worden!
zoals:de tijd dat ik er mee bezig ben,de koste die ik maak het materiaal,enz.allemaal dingen die prijsbepalend zijn! het zal voor een 5 gt makelijker zijn als voor bijvoorbeeld een clio e.d.gewoon om het simpele fijt dat ik in m'n vriende kring niemand ken die een clio e.d. heeft eigenlijk alleen een 5 gtt.
en even over een rolkooi,ik heb gehoord dat je bij een kooi altijd een cettefiekaat moet hebben van de fabriekant voor:wat voor materiaal het is e.d. ivb met een ongeval,is allemaal voor de brandweer en politie!en dat risico wil ik niet nemen.
nou er zijn zat mensen die een veerpootbrug willen ik kom wel een dagje naar je toe kun je meten en zo en dan kun je hem maken als er nou zat mensen zijn dan valt de pijs ook wel mee en zou graag een kap over mijn accu willen hebben
-
Ja ik ook.On 2001-09-03 23:25, michel21 wrote:
nou er zijn zat mensen die een veerpootbrug willen ik kom wel een dagje naar je toe kun je meten en zo en dan kun je hem maken als er nou zat mensen zijn dan valt de pijs ook wel mee en zou graag een kap over mijn accu willen hebben
Ik wil wel een veerpoot brug voor mijn 19 aan de achterkant hebben. Laat maar weten wat het kost.
Las ook ff wat leestekens voor michel21 haha
Mzzl...
Las ook ff wat leestekens voor michel21 haha
Mzzl...
-

ja lol.
Ik kan helaas.
Niet zo goed scrijven.
A nivo snap je.
En scool niete af gemaakte he!!!
Dus ik niet alles goed kunnen scrijben en vergrijpen>>>>>.
Ik kan helaas.
Niet zo goed scrijven.
A nivo snap je.
-
Michel het is ook niet lullig bedoelt, maar als tip om het overzichtelijk te houdenOn 2001-09-05 20:18, michel21 wrote:
ja lol.
Ik kan helaas.
Niet zo goed scrijven.
A nivo snap je.
Het is zeker niet lullig bedoeld, we zijn hier toch gewoon 1 grote groep Renault liefhebbers!!!
Mzzl...
Mzzl...
ok dan anders had ik even van jou clio en renaultje 5 gemaakt in mini mini uitvoering.
ha ha lol nee geintje man.
renault is always NR 1
ha ha lol nee geintje man.
renault is always NR 1
ben ik weer,
ik zal eens wat slopen afrijden om tekijken of ik daar wat maten kan inmeten voor wat veerpootbrugen en eventueel katvervangers voor een clio 16v!maar heb geduld want ik doe het wel wanneer het me uitkomt! ik ga eerst nog met vakantie!(turkije)ik doe iniedergeval m'n best om een mooi werkstukkie af te leveren.mzl.
ik zal eens wat slopen afrijden om tekijken of ik daar wat maten kan inmeten voor wat veerpootbrugen en eventueel katvervangers voor een clio 16v!maar heb geduld want ik doe het wel wanneer het me uitkomt! ik ga eerst nog met vakantie!(turkije)ik doe iniedergeval m'n best om een mooi werkstukkie af te leveren.mzl.
-
Veel plezier