ik rij momenteel rond met een gekleurde clio,en t wordt tijd dat de boel eens compleet wordt overgespoten. (dus de hele auto) iemand een idee of adresje van een bedrijf persoon die secuur te werk gaat en waar je geen massale bedragen betaald zoals bij een autoschade bedrijf. wil dr bestwel centen tegenaan gooien, maar 1500 euro!! en zelf schuren vind ik toch een beetje te prijzig.
Een secure spuiter, iemand die echt vakwerk af levert komt voor 1500 z'n nest nog niet eens uit...
Er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar dan heb je het meestal over vrienden en collega's die zo iets voor een vriendenprijsje doen.
Het is zo jammer dat er vaak op de laklaag wordt bezuinigt als je bijv. je auto motorisch heel erg vet hebt gemaakt..Het is een samenspel
[ This message was edited by: Martijn T. on 2002-03-21 18:17 ]
Er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar dan heb je het meestal over vrienden en collega's die zo iets voor een vriendenprijsje doen.
Het is zo jammer dat er vaak op de laklaag wordt bezuinigt als je bijv. je auto motorisch heel erg vet hebt gemaakt..Het is een samenspel
[ This message was edited by: Martijn T. on 2002-03-21 18:17 ]
-
als <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 8&forum=10" TARGET="_blank">Tom</A><!-- BBCode End --> heeft geoefend op zijn auto kan hij misschien die van jou ook doen 
als je hem dan zelf nog moet schuren is het inderdaad wel een beetje duur...On 2002-03-21 18:20, dennis16v
wrote:
nou vond de 3500 pop die ik moest betalen toch behoorlijk aan de dure kant.
wanted! vriend of kennis
-
- Contacteer:
Meestal moeten ze 'm ook nog helemaal strakmaken (plamuren dus,en zeg niet datie straks is want die gaste zien alles....
1500euro redelijk aan de prijs voor alleen ff overspuiten,en dan ook nog zelf schuren !!
Maarja,misschien zien ze veel werk in je auto ...
Gr.Barry
1500euro redelijk aan de prijs voor alleen ff overspuiten,en dan ook nog zelf schuren !!
Maarja,misschien zien ze veel werk in je auto ...
Gr.Barry
Bij ons zou het jou rond de 2000 euro gaan kosten, maar dan moet je hem wel hebben gedemonteerd. Maar dat kan je toch wel? :-P
En jtah, dan is je auto natuurlijk wel super strak en vet. Mijn auto staat ook echt goed in de lak...
Grtjes Paul
En jtah, dan is je auto natuurlijk wel super strak en vet. Mijn auto staat ook echt goed in de lak...
Grtjes Paul
Ik was een jaartje terug rond de 325 euro kwijt voor de zijkant, achterklep, voorbumper, motorkap, grille van een clio. Strakzetten was reeds gebeurd. Was bij een echte spuiter echter zonder bon.
Wat vraag je voor een al gestripte R5GTT???On 2002-03-21 18:43, Visscher
wrote:
Bij ons zou het jou rond de 2000 euro gaan kosten, maar dan moet je hem wel hebben gedemonteerd. Maar dat kan je toch wel? :-P
Grtjes Paul
Moet alleen nog schuren en strakmaken.
hoi, ik ben het broertje van paul, volgens hem was dat net zo duur als van een clio.
-
Wat ben ik kwijt dan als ik mijn hele auto laat spuiten? De rest, strakmaken, plamuren, strippen enz doe ik dan zelf? Kan ik het zelf oefenen nog ff uitstellen 

Voor mensen die geintereseerd zijn, ik weet nog een vakmannetje in boxmeer. Doet als ie tijd heeft ook beunen dus..... voor meer info bellen via mij: 0650647366
Puur alleen spuiten? Grondlak ---> daarna weer schuren ---> kleurlak ----> blanke lak
Uitgaande van 1,5 liter grondlak en 1,5 liter blanke lak en 1,5 liter kleurlak + verdunners + verharders + werkuren voor schuren en afplakken (werkuur voor ECHTE spuiten is misschien maar 1/2 uur tot 1 uur)
Denk iets van 500 / 750 euro
MAAR KAN ER GOED HELEMAAL NAAST ZITTEN
Diegene die serieus zijn kunnen mij morgen bellen, dan vraag ik het meteen voor jou/jullie: 0650647366
Uitgaande van 1,5 liter grondlak en 1,5 liter blanke lak en 1,5 liter kleurlak + verdunners + verharders + werkuren voor schuren en afplakken (werkuur voor ECHTE spuiten is misschien maar 1/2 uur tot 1 uur)
Diegene die serieus zijn kunnen mij morgen bellen, dan vraag ik het meteen voor jou/jullie: 0650647366
1,5 liter kleurlak, hahaha, daar doe je nog geen motorkap van..probeer eens 4 liter en dan hopen dat het dekt. het spuiten zelf is het werk niet..inderdaad 1/2 tot 3/4 uur. Wel even een uurtje stoken in de cabine. Waarna de echte mannen de auto nog rondlopen om de stofjes (doe je weinig aan, ligt aan de cabine) er nog netjes voor je uit poetsen.On 2002-03-22 01:01, jetab
wrote:
Oja..en vraag om een extra laag blanke lak, daar schijnt ie volgens velen extreem van te gaan glimmen...tuurlijk.