On 2002-03-25 18:20, Merijn
wrote:
Waar zijn we in nederland nou helemaal mee bezig!?
Volgens mij zijn we de draad al langer kwijt, kreeg week geleden een boete omdat ik dubbelgeparkeerd stond in mijn straat (voor mijn deur).
Nou is dat op zich niet zo gek zul je denken, maar stond daar te wachten op de ANWB omdat mijn raam (electrisch) niet meer dicht wilde en aangezien alle inbraken in de buurt (week later was het bij mij ook raak) ik geen zin had om mijn auto met open raam om de hoek te parkeren..
Mijn straat is overigens een eenrichtingsverkeerstraat breed genoeg voor een 3baanssnelweg, dus hinderlijk stond ik niet...
Sta daar dus net 2 minuten komt zo'n politiebusje aanrijden, ik zag dat want ik stond voor het raam te wachten op de ANWB, dus ik loop naar buiten en leg het uit.. Zeggen ze ja, dat kan wel zijn maar je krijgt wel een boete...
Het was zondagmiddag, 1 uur, dan rijdt er bij ons gemiddeld 2 trams en 3 auto's door de straat per uur!!!
Komen gvdme nooit s' nachts rondrijden als alle auto's worden opengebroken, maar delen op zondag 1 uur wel even boetes uit voor dubbelparkeren, terwijl je op de anwb te wachten staat!!!
Dus de draad zijn we volgens mij al langer kwijt..
Om nog maar even verder te gaan.... Wil vandaag aangifte doen van die inbraak, kan dat alleen maar op het hoofdkantoor, en alleen maar in de ochtend, sta je dus 2 uur te wachten.... Als of ze liever hebben dat je geen aangifte doet...
Nou is er in mijn geval niets gestolen, maar ga het toch doen om gewoon aan te tonen hoeveel er wordt ingebroken in onze buurt.... Maar sta dus wel 2 uur te wachten....
Waar gaan we heen? goede vraag....
[ This message was edited by: che on 2002-03-25 18:53 ]