hallo renault fans. ik heb ff een vraagje ik heb een probleem dat de accu niet meer laadt. dit omdat de dynamo kapot is. nou wou ik toch al het 1.4 blok uit mijn 5 en een gt blok of een gtx blok erin maar moet ie dan naar de rdw om opnieuw gekeurd te worden.
martin
Nee dat hoeft niet. Geloof dat dat alleen moet als het aantal cilinders veranderd. Dus als je van 4cilinder naar 6cilinder gaat of zo.... cilinderinhoud maakt volgens mij niets uit 1.4liter of 1.6liter, maar in jou geval veranderd dat ook niet. Je kan zonder problemen een gtt blok erin zetten (makkelijkste denk ik) als je een gtx blok erinzet (is toch injectie of niet??) moet je de hele computer en bekabeling en zo veranderen dat is volgens mij meer werk dan een gtt blok erin bouwen.
Meld het wel aan je verzekering, kan zijn dat die moeilijk doet als je brokken maakt met gtt blok 120pk ipv wat je nu hebt (70pk??)
Meld het wel aan je verzekering, kan zijn dat die moeilijk doet als je brokken maakt met gtt blok 120pk ipv wat je nu hebt (70pk??)
Hoi Martin... kep zelf laten doen door Renault dealer, geen RDW aan te pas gekomen..... Neem wel een injectiemodel..... ik heb nog steeds problemen met de carburateur (toeval >?)On 2002-03-20 19:23, martin rs
wrote:
hallo renault fans. ik heb ff een vraagje ik heb een probleem dat de accu niet meer laadt. dit omdat de dynamo kapot is. nou wou ik toch al het 1.4 blok uit mijn 5 en een gt blok of een gtx blok erin maar moet ie dan naar de rdw om opnieuw gekeurd te worden.
martin
Alleen als je van bijv 4 naar 6 cilinders gaatOn 2002-03-20 19:47, Heino
wrote:
Als je een motor neemt met een grotere inhoud moet hij RDW gekeurd worden,motorinhoud staat ook op kenteken.
strikt genomen wel, als je het leuk vind en roomscher bent dan de pausch..On 2002-03-20 19:47, Heino
wrote:
Als je een motor neemt met een grotere inhoud moet hij RDW gekeurd worden,motorinhoud staat ook op kenteken.
Maar gelukkig valt dit niet simpel te controleren, zodat in praktijk dit geen probleem is.

ja, daar heb ik 'm ook vandaan....On 2002-03-20 20:57, robert
wrote:
ik hoor altijd iedereen lullen over een renault sloperij in oudehaske. Dus kijk daar maar eens.
oudehaske, ben de naam kwijt van die lui...
Hoe lang is een chinees?On 2002-03-20 20:44, martin rs
wrote:
weet iemand toevallig ook wat een nieuw blok kost toevallig of een gebruikte?
martin
Bepaal eerst even wat voor blok en wat je nodig hebt:
kabelboom
computer
of alleen bak en onderblok en kop???
Tja... 300 euro tot 1000 euro? Wie zal het weten
On 2002-03-20 23:07, turboman
wrote:
Ergens in Joure schijnen ook nog 2 5 gt turbo's te staan op een sloop. kweet alleen niet welke sloop... som1 else maybe?
GrtZ!
wrote:
On 2002-03-20 20:57, robert
wrote:
ik hoor altijd iedereen lullen over een renault sloperij in oudehaske. Dus kijk daar maar eens.
Holtrop, die heeft genoeg staan.ja, daar heb ik 'm ook vandaan....
oudehaske, ben de naam kwijt van die lui...
Ergens in Joure schijnen ook nog 2 5 gt turbo's te staan op een sloop. kweet alleen niet welke sloop... som1 else maybe?
GrtZ!