nou mensen geloof het of niet ,sta geparkeerd ,rijdt er een of andere mallot achterijt zo mijn rechter achterkant binnen,gevolg , blikschade,kl%$#^zooi,
je vraagt je af of deze mensen geen binnenspiegel hebben??????
nou ja , nu maar wachten op de verzekering,
hoop dat het allemaal goed komt,
greetz marco
-
misschien een hele kromme gedachtengang van mij, maar hopen dat hij total-loss verklaart wordt? en dat je gewoon 3500,= uitgekeerd krijgt.??
Dan moet 3500 euro wel de dagwaarde zijn.....
Totall-loss zijn ze nogal snel die auto's, aangezien het wrak nogal veel waard is, maar volgens mij ligt de dagwaarde te laag om gunstig te zijn....
Totall-loss zijn ze nogal snel die auto's, aangezien het wrak nogal veel waard is, maar volgens mij ligt de dagwaarde te laag om gunstig te zijn....
Dagwaarde van een standaard Twingo uit 94' is 3500,-. klopt wel aardig
[ This message was edited by: Martijn T. on 2002-03-20 15:22 ]
[ This message was edited by: Martijn T. on 2002-03-20 15:22 ]
dat valt mee dan.... . Ik zat al online te zoken, maar ik kon het niet vinden....
http://www.autoweek.nl en dan Carbase--> occasions
zoek de auto en druk op taxeren,
oja de 5GTT is niet te taxeren, helaas.
zoek de auto en druk op taxeren,
oja de 5GTT is niet te taxeren, helaas.
Ja, ok... maar dat zijn de handelsprijzen, niet de dagwaardes voor de verzekering.
De handelsprijs ligt boven de dagwaarde
De handelsprijs ligt boven de dagwaarde
-
tjah, ik roep ook maar wat.. maar theoretisch zou je dan van de auto af zijn en mooi je geld hebben.. 't blijft natuurlijk zonde voor een Renault om zo te eindigen zo jong in haar leven!
zeg JBL, jij werkt toch voor een verzekerings-tussenpersoon? heb jij niet toevallig zo'n boek met dagwaardes liggen?
-
zo'n ANWB-Bovag boek.. jazeker..
-
dan heb ik nodig.. exacte type en kilometerstand.
-
Wacht maar ik scan die 2 pagina's wel effe in.. kun je het zelf haarfijn uitzoeken..On 2002-03-20 15:59, JBL-GT-Turbo
wrote:
dan heb ik nodig.. exacte type en kilometerstand.
tja zoiets was ik dus ook aan het denken ,
ik ben net geweest om de schade op te laten nemen bij zo een bedrijf ,en hun kwamen uit op 1800 ex btw kosten ,ik weet niet of ze hem total los verklaren ,zou het wel willen ,maar denk niet dat die vlieger opgaat ,
greetz marco
ik ben net geweest om de schade op te laten nemen bij zo een bedrijf ,en hun kwamen uit op 1800 ex btw kosten ,ik weet niet of ze hem total los verklaren ,zou het wel willen ,maar denk niet dat die vlieger opgaat ,
greetz marco
Als de dagwaarde - de waarde van het wrak (voor de handel / schadeboeren) minder is dan de schade, of andersgezegd;
als de restwaarde + de schade meer is dan de dagwaarde;
dan issie total-loss
als de restwaarde + de schade meer is dan de dagwaarde;
dan issie total-loss
tja mensen ik ben echt een leek op dit gebied , snap dat gedoe allemaal niet , kan iemand mij zeggen of het er gunstig uit ziet of niet ?????????
dus dat die total los wordt verklaart ,
want inclusief btw is de schade bijna 2200
iemand een sugestie ,
dus dat die total los wordt verklaart ,
want inclusief btw is de schade bijna 2200
iemand een sugestie ,
-
Fout, fout, fout, fout.. als het schadebedrag meer is als 90% v/d dagwaarde is een auto total-loss.
Dagwaarde is gewoon zoals hij in het boekkie staat.. Ben inmiddels thuis en wegens drukte niet kunnen scannen... maar als het rond de 3500,= issie dus nog lang niet total-loss.
Dagwaarde is gewoon zoals hij in het boekkie staat.. Ben inmiddels thuis en wegens drukte niet kunnen scannen... maar als het rond de 3500,= issie dus nog lang niet total-loss.
kloten man! weet er alles van, net zelf gisteren aangereden.. knut
Sterkte!
Sterkte!
Ik zal niet snel met de experts in de clinch gaan, maar het geval wat ik beschrijf heb ik zelf meegemaakt, restwaarde 6000 , schade 8000 , dagwaarde 12500 ==> total lossOn 2002-03-20 17:42, JBL-GT-Turbo
wrote:
Fout, fout, fout, fout.. als het schadebedrag meer is als 90% v/d dagwaarde is een auto total-loss.
EDIT ==> Dit is eigenlijk Tijn, die niet doorheeft dat zijn vriendin ingelogd staat hier
[ This message was edited by: Janine on 2002-03-20 19:56 ]
Het ligt er ook maar net aan wat voor maatschappij je bij zit natuurlijk. Er zijn erbij die zeggen dat wanneer reparatiekosten= groter dan 75% van dagwaarde, dan totall-loss. Dagwaarde is echter meestal ter bepaling van schade-expert.
Laatst was er een meisje bij ons op kantoor met een SUPERstrakke originele Renault 5 GTT Blue-sport (Raider) met weinig kilometers en die kreeg aan dagwaarde FL 2500,- uitgekeerd.....das pas triest.
EDIT: En ze was alleen tegen de stoep gegleden met glad weer. Bumper+wiel+aandrijving ofzo...dusja...
[ This message was edited by: Tim B. on 2002-03-20 20:05 ]
Laatst was er een meisje bij ons op kantoor met een SUPERstrakke originele Renault 5 GTT Blue-sport (Raider) met weinig kilometers en die kreeg aan dagwaarde FL 2500,- uitgekeerd.....das pas triest.
EDIT: En ze was alleen tegen de stoep gegleden met glad weer. Bumper+wiel+aandrijving ofzo...dusja...
[ This message was edited by: Tim B. on 2002-03-20 20:05 ]
-
Tja Marco, dat is natuurlijk weer ruk voor je. Suc6 met de afwikkeling.Groeten