ga ik ff met de peugot 406 (2.0 hdi) van me vader me vriendin naar huis brengen.
rij ik op de terug weg lekker relaxt gvd een vette plakker ik had me binnenspiegel ff op de donker stand gezet en zag ff niet wat voor merk wagen er achter me zat . hij nog meer plakken echt bijna bumper aan bumper ik ff 2x rem aan getikt maar geen kik he.
eindelijk was ik dan die vrachtwagen voorbij die ik aan het inhalen was en hup hij er naast.
en wat blijkt was het een clio 18i 16V
ehhh ja sorry als ik dat geweten had dan had ik wel ff wat harder gereden
hebben jullie nu ook wel is zoiets
-
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
Het zijn ook altijd dezelfde...
PLak zelf ook weleens maar dan alleen buiten de spits als zo ong de weg leeg is en opa/ oma/ vrouw/ imbeciel links blijft hangen.
In de buurt van de randstad wil men in de spits ook flink plakken maar dat vind ik totally zinloos. Daar sta je uiteindelijk toch weer samen bij het stoplicht onderaan de afrit...
PLak zelf ook weleens maar dan alleen buiten de spits als zo ong de weg leeg is en opa/ oma/ vrouw/ imbeciel links blijft hangen.
In de buurt van de randstad wil men in de spits ook flink plakken maar dat vind ik totally zinloos. Daar sta je uiteindelijk toch weer samen bij het stoplicht onderaan de afrit...
-
kijk die 406 is een diesel met 90 pk en dat wil niet echt als je een 16v gewend bent met leuke pktjes
dus ik plak ook wel is hoor maar meer met me 19 maar dan ook in bijzonder gevallen oma's,grijzen,mensen met hoeden
dus ik plak ook wel is hoor maar meer met me 19 maar dan ook in bijzonder gevallen oma's,grijzen,mensen met hoeden
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
Ja precies, die gasten begrijpen nog steeds niet waarvoor de spiegels dienen. Leven zeg maar nog steeds in het verleden toen de auto's niet harder dan 100 konden.
ik heb de SCHURFT aan plakkers
-
- Über-Spammer
en aan oma's en opa's op linker baan.
(linksrijders)
(linksrijders)
Haha, dan gaan we er toch gewoon rechts voorbij? Daar doen we echt niet moeilijk over.
Later
Later
Daar heb ik de oplossing voor!On 2002-03-19 21:18, turboman
wrote:
Even terug schakkelen een beetje met het gas spellen en een flinke VLAM uit mijn uitlaat!!
Nemen ze meteen veel afstand!!
succes verzeker
edit)pas nog een "witte" astra een zwarte bumper gegeven je had die kop van die vent moeten zien
-----------------
I will be burning rubber and you will be kissing my ...
[ This message was edited by: Mickael on 2002-03-19 21:43 ]
On 2002-03-19 21:40, Visscher
wrote:
Haha, dan gaan we er toch gewoon rechts voorbij? Daar doen we echt niet moeilijk over.
Later
zou je hast wel doen ja...... helaas nogal verboden en gevaarlijk....... kun je beter in iemand spiegels gaan rijden, op een veilige afstand!
Jah, bumperen is maar niks, daar krijg je alleen maar steen slag van, en ik heb niet zoveel zin om weer zoveel te schuren,dat heb ik de afgelopen weken alweer genoeg gedaan 
Grtz

Grtz
Ik plak/kleef alleen als ik me lang niet gedouched heb, maar dat komt gelukkig niet vaak voorOn 2002-03-19 21:18, turboman
wrote:
Uhhmm...kewl....hoe doe je dat dan zo'n steekvlam uit je uitlaatpijp? Hebbe hebbe hebbeOn 2002-03-19 21:41, Mickael
wrote:Daar heb ik de oplossing voor!On 2002-03-19 21:18, turboman
wrote:
Even terug schakkelen een beetje met het gas spellen en een flinke VLAM uit mijn uitlaat!!
Nemen ze meteen veel afstand!!
succes verzeker
edit)pas nog een "witte" astra een zwarte bumper gegeven je had die kop van die vent moeten zien
-----------------
[ This message was edited by: Mickael on 2002-03-19 21:43 ]
Wat was dat voor trukje? Een bougie in je einddemper schroeven, een stroomkabel erop richting die die uit de bobine komt naar de verdeler kap, en dan een switch die de stroom niet meer naar de verdeler kap stuurt maar door die kabel op die bougie in de demper.
Resultaat geen ontsteking in het blok, onverbrande gassen gaan door je pijp, komen in je demper, daar loopt een bougietje lekker te flikkeren, en whaaaaaaaaap vlammetje.
Ik heb het nog niet getest maar wil het wel maken eigenlijk, ik hoop niet dat mijn demper uitmekaar knalt ...
Resultaat geen ontsteking in het blok, onverbrande gassen gaan door je pijp, komen in je demper, daar loopt een bougietje lekker te flikkeren, en whaaaaaaaaap vlammetje.
Ik heb het nog niet getest maar wil het wel maken eigenlijk, ik hoop niet dat mijn demper uitmekaar knalt ...
-
Gisteren zat er ook iemand achter me toen ik van Enschede naar Losser reed met een 106 XSI ... Net voor de bocht inhalen. Reed hij zich bijna dood,want er kwam een tegenligger aan. Hij moest vol in de ankers met ik schat 140km/u. En bij het volgende stoplicht stond ik weer gewoon 2 auto's achter hem .... idioot. rij toch normaal. Zulke mensen gun ik het gewoon om zich dood te rijden. (ja sorry, maar zo denk ik erover) Die 2 minuten die het scheelt. Je kunt pas hard rijden als er niemand in de buurt is en je ook zeker weet dat er niemand in de buurt komt.
[/quote]
Uhhmm...kewl....hoe doe je dat dan zo'n steekvlam uit je uitlaatpijp? Hebbe hebbe hebbe

[/quote]
Geen idee, ik geloof dat ik net te veel na ontsteking heb. (extreem gevlakt blok met aangepaste computer) ohja GEEN DEMPERS, eind demper kan er niet zo goed tegen is ondertussen helemaal leeg geblazen.
(edit) ik denk trouwens ook dat het niet zo goed is voor mijn blok (edit)
-----------------
[ This message was edited by: Mickael on 2002-03-20 09:39 ]
Uhhmm...kewl....hoe doe je dat dan zo'n steekvlam uit je uitlaatpijp? Hebbe hebbe hebbe
[/quote]
Geen idee, ik geloof dat ik net te veel na ontsteking heb. (extreem gevlakt blok met aangepaste computer) ohja GEEN DEMPERS, eind demper kan er niet zo goed tegen is ondertussen helemaal leeg geblazen.

(edit) ik denk trouwens ook dat het niet zo goed is voor mijn blok (edit)
-----------------
[ This message was edited by: Mickael on 2002-03-20 09:39 ]