Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

Ik ben net bij de garage geweest want mij 19 heeft er bijna een ton opzitten.
Ik kwam daar dus en ik zei van wat gaat het me kosten en dan wil ik gelijk een afspraak maken.

De chef werkplaats zei tegen mij van doe je kap maar ff open en dan kijk ik ff naar je motornummer ivm. de distriebutie riem.

Nou alles genoteerd en het kwam uit op ongeveer 1325 piek...

En toen zei hij ook nog van dat ik een nieuwe motorkap kreeg:wink: omdat er iets roest onder de lak zat. De mensen die in Nijmegen waren hebben het wel gezien.

Dus ik krijg lekker een hagelnieuwe motorkap voor nix.

Dat wou ik jullie ff laten weten.
Mzzl..:wink:
Laatst gewijzigd door Anonymous op vr 18 mei 2001 16:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Anonymous

Ej Arjan, das goeed nieuws, das lekker het weekend ingaan zeg... spuiten ze um ook voor je??
Anonymous

Ja ze spuiten hem ook nog.
Dus ik heb het gewoon goed voor elkaar gelukkig.

Maar wat een snelle reactie Blasto, Hij staat er nog geen minuut op.

Mzzl...:wink:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Handige tip van mij he Arjen, ik zei het toch, je moest alleen even opschieten omdat je auto bina 8 jaar oud is, let er wel op dat het netjes en goed gespoten wordt, soms worden zulke garantieklusjes een beetje afgeraffeld!
Anonymous

Ja, jij zei het mij ook al op de meeting.
Maar ik ben nu best wel blij:wink::wink::wink::wink::wink:

Nu weet ik ook wie je bent trouwens.
Arjen

1350 piek voor wat ?
Chris
Erelid - Moderator - RvT

ArjanR19, je moet elkaar als Renault vrienden :lol: altijd blijven helpen, wat de een niet weet, weet de ander wel.

Beter toch een nieuwe kap + spuiten voor niets, 8 jaar plaatwerkgarantie, ook op de Renault 5 trouwens!

Tegenwoordieg is het 12 jaar geloof ik.
Ik vond het in het begin wel moeilijk bij jou om te zien of het nou roest van binnenuit was of toch steenslag, maakt verder niet uit, het wordt gerepareerd,succes, en het resultaat zien we wel!
Anonymous

Dat zie je zeker wel Chris.

Turbo Arie...
Distriebutie riem + nieuwe snaar + olie 30 piek de liter en filter + olie in de bak.

De distriebutie riem is het duurste dat is al 4uur werk.

Arjen

4 uur ? Lijkt me lang. Voor 900 piek vervangen ze bij mij de krukaskeerring. Daarvoor moet het hele blok eruit. Heb je het bij een Renault-dealer later doen ?
Anonymous

4 uur voor een distributie riem ?

Klinkt alsof ze je motorkap afrekenen maar ze noemen het 'distributieriem vervangen'

:sad:
Menno

Zeg ploegah, wat voor Laguna heb je eigenlijk? Heb vanmorgen weer een rondje gecrossed in een Laguna F4R, sjesus wat rijdt zo'n ding lekker
rev it like a rental
Anonymous

een 1.8 RT uit 1995. Rijdt echt lekker, is alleen lang niet zo snel als een 5 GT...

Maar met mijn K&N filter gaat het prima :smile:
Anonymous

Misschien is het wel te duur maar het moet gewoon GOED gebeuren, dan maakt het me weinig uit of het 100 tot 200 gulden meer kost.

Maarja het is wel een bult geld, voor 1195 kan ik hem laten verlagen met gele koni's en APEX veren. Dus dat moet nog maar ff W88 want verlagen kan altijd nog.

Laatst gewijzigd door Anonymous op za 19 mei 2001 1:38, 1 keer totaal gewijzigd.
marco

juist arjen eerst motories inorde, en de rest komt dan vanzelf , denk dat die distriebutie riem en die nieuwe olie en zo belangrijker zijn dan die koni veren ,
groetjes marc
Anonymous

Daar hebbie gelijk in, maar die Koni's komen er dus wel hoor!!!

Ik moet alleen nog ff W88.
Plaats reactie