Als we met zijn allen nou eens de regels van het forum in acht nemen, dan staat alle info in één topic, en niet in derting topics verspreid over het hele forum. Uiteindelijk is dat voor iedereen makkelijker, overzichtelijker en logischer.
*Makkelijker? Wil ik wat posten eerst een tijd zoeken naar een gepast topic... daarbij moet iedereen dan weer naar de laatste pagina scrollen sucks ook wel. Dus niet overzichtelijker. Logisher, ja dat wel misschien maarja is het bij deze nog 2-1
Tentweede hebben ze te maken met een beperkte severcapaciteit, dus hoe meer dubbele postings, des te eerder staat het vol.
*Gooien ze die van vorig jaar ff op een cd-tje?? En daarbij, aantal mb's blijft hetzelfde of die tekst nou in hét ene of het andere topic staat. Alleen zeker 25 bytes topic naam wordt gebruikt. Poepoe. Of hebben jullie een beperkt aantal topics? Dan heb ik nix gezegd en dan nog kunnen oude topics best verwijderd worden. Waarom toch die ouwe rommel bewaren?
Als jij eens logisch na zoudenken dan snap je het nut van mijn bovenstaande posting.
*Mr Perfect uithangen?
En nog wat, het is goed bedoeld, en er zijn meerdere mensen die zulke hints geven,
*Jij valt me het meeste op, en je was haantje de voorste bij de mods toen ik een 'bad' topic aanmaakte
let liever op jezelf.
*Doe ik
Dit doe ik om iedereen te helpen, jij zeurt over nutteloze dingen.
*Irriteert me, al eerder.
Met zijn allen moeten we proberen om het hier overzichtelijk te houden, alleen veel mensen zijn te impulsief bij het posten.
*Makkelijk toch
Deze flitsonzin,
*Vind ik leuk om te lezen. Leesvoer voor de een, onzin voor de ander.
want dat is deze topic gewoon had in een al langer bestaande gepost kunnen worden.
*Wat maakt het nou helemaal uit?
Nogmaals, let lekker op jezelf.
*Doe ik (zei ik al)
Groeten, Dennis, die het goed bedoeld.
*gelukkig dan maar
[ This message was edited by: Riël on 2002-03-12 20:01 ]