Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
RickGT TURBO
Contacteer:

Wat rijd iedereen in z'n 19 16V voor velgjes?
En hoeveel heeft iedereen hem verlaagt?
Ik wil hem zo plat mogelijk op de buik gaan leggen, met gele koni's en dan wil ik denk ik rode velgen.
Zwarte auto met Rode schoentjes.. Vinden jullie van het idee?

Maar ik wil 16" of 15" rijden. Vermoedelijk 15".
Wat voor maat zou volgens jullie maximaal passen?
frank_williams

On 2002-03-11 13:21, RickV16
wrote:
Zwarte auto met Rode schoentjes.. Vinden jullie van het idee?
vooral erg retro :smile:
ik zou gaan voor matzwarte velgen, maar ik heb geen zwarte auto
-Ray-
Contacteer:

naar de mening van een ander vragen vind ik altijd lastig, jij moet er mee rijden, toch?

persoonlijk zou ik niet voor rode velgen gaan onder een zwarte auto, gewoon zilver lijkt mij veel mooier. en over dat verlagen, je kan het zo gek maken als je zelf wilt, als je maar rekening houdt met de breedte/hoogte van band en velg. :smile:
Immer wieder die verdammte Holländer
RickGT TURBO
Contacteer:

Ik ben ook mat zwart gek. Maar helemaal zwart maakt het toch ook wel een beetje....
Dus idee rood... Maar moet nog even opzoek naar leuke velgen.... :smile: Auto heb ik geloof ik gevonden (ben bezig te kopen) en ben nu met de andere dingetjes bezig.... Dusben nieuwsgierig naar de maximale maten zonder aan lopen in de wielkastjes....
Robert dB.

je rijdt toch niet met een 19 16v rond Rick? Of heb ik het mis?
RickGT TURBO
Contacteer:

Robert,

hebbie gelijk in. Ben bezig om er eentje te kopen...
Deze 1.4e gaat over naar m'n pappie en ik koop een 16V. Wil hem dan verlagen, gele koni's, cobra stoeltjes (nou ja, ben er nog niet helemaal uit over het merk) en mooie velgies...
Ben hard aan het sparen geweest de afgelopen maanden. .:smile:
MartinGTT

Als je van rooie velgen neemt heb je echt zn kermisauto. Je kan beter gewoon Lichtmetaal er onder gooien
RickGT TURBO
Contacteer:

Mm ik twijfel dus nog... Het word dan in iedergeval geen zilver. Tenzij ik echt mooie vind. De meeste zilveren vind ik lelijk. Mat zwart vind ik ook wel gaaf.

Maar wat ik graag wilde weten is hoeveel de rest verlaagt heeft en wat voor probleempjes m'n tegen kwam en wat nou echt het maximum is van het op z'n buik leggen...
Anonymous

Als je zou willen weten of rood echt geen porum is (en persoonlijk neig ik ook die kant op) dan zou je eens in Photoshop of zo aan de gang moeten gaan. Want behalve velgjes plakken, kun je dan ook met wat extra werk (op schaal) verlagen en velgjes kleuren. Doe ik voor me zelf ook steeds en dat werkt erg motiverend.

Als je wat 'bronmateriaal' hebt (foto's van je auto, van velgen of wat dan ook), dan wil ik best wat proberen! En er zijn nog meer (echtere) Photoshop-wizards in dit forum, trouwens.

'Virtueel verlagen' vind ik het leukste. Kun je lekker hen en weer springen dus 'voor' en 'na' :cool:
RickGT TURBO
Contacteer:

Thanks Edo!!!

Ik kwam op het rood idee nadat ik die Dihatsu foto heb gezien op het forum. Staat een link in" Help er uitgereden door...."
Patrick

ik vindt persoonlijk zwarte velgen ook best stoer,ik heb nu oz racing formula 1 erop zitten maar ik krijg het klaar om ze zwart te maken,had ik ook bij mijn turbootje gedaan:smile:
maar ieder zijn eigen smaak natuurlijk,wat ook mooi is zijn die ehhm mat chroom,heet dat zo,niet echt chrome maar donkerder.is ook stoer:smile:
Plaats reactie