Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Patrick L.

Vorige week zaterdag is het gebeurt, mijn vriendin heeft haar peugot106 ingeruild voor een Clio Ludo 1.4 16v van een jaar oud. Leuke wagen, zo`n aktiepakket met 14"lm-velgen, dubbele koplampen en mislampkes, hoofdsteunen achter, zwart metallic. We zijn er maar meteen mee naar Oostenrijk, wintersport, gereden, best pittig motortje, 98pk. Loopt zowieso 180km/u, dat was bij Munchen rond 06.00:smile:Aleen op de terugweg problemen met de koelvin, sloeg niet meer aan, temp liep op en op een gegeven moment melding stop, dat dus maar gedaan. Stonden in de file bij een baustelle (achterlijke duitsers zijn altijd aan die kl.te weg bezig, sta je in een file van 14km...), dus maar meteen 1 rijbaan geblokkerd.Toen ik aan de stekker kwam op de vin sloeg hij weer aan, slecht kontakt dus. Helaas gebeurde dit later nog een keer, dus morgen terug naar de garage met die Clio. Nu kan zij dus mee naar meetings in haar eigen wagentje. Helaas hebben we die in Breda moeten missen. Echt balen, zeker als ik de foto`s zie.
marco

cool pat , dan kun je voortaan samen met je vriendin afrijden naar meetings,

veel plezier met jullie nieuw aanwinst,
ps hoe was vakantie???
greetz marco
Patrick L.

De vakantie was goed, het voorjaar is begonnen in Oostenrijk. In het Zillertal was het in het dal zelfs af en toe 18c! In de bergen was de sneeuw al flink aan het smelten en skieen was s`middags eigenlijk niet leuk meer, dus lekker in de zon gelegen en biertjes mijn keel in gegooid:lol:
Heb me wel weer geergerd a/d Duitsers, in de apres-ski bar liepen er 2 rond met oranje shirts met de opdruk: Ohne die Holläder gehen wir ins WM 2002. Stelletje eikels :-*, kennen dus echt geen respect.
Rudo

On 2002-03-11 00:21, Patrick L.
wrote:
Vorige week zaterdag is het gebeurt, mijn vriendin heeft haar peugot106 ingeruild voor een Clio Ludo 1.4 16v van een jaar oud.
Hoor ik daar mijn naam......?

Oh nee. :smile:
Jasper16v

zillertal ben ik ook geweest 2 week terug :smile:

was in het dal iid best warm
geen dal afdalingen meer :sad:
Patrick L.

On 2002-03-11 15:10, Jasper clio 16v
wrote:
zillertal ben ik ook geweest 2 week terug :smile:

was in het dal iid best warm
geen dal afdalingen meer :sad:
Wij zaten in Ramsau/Hippach, vlakbij Mayerhofen. De week voordat wij gingen had het er nog gesneeuwd, maar door die brandende zon zag je de sneeuw elk uur minder worden. Maar ja, we hebben het best naar onze zin gehad.:smile:
Rudo

On 2002-03-11 09:48, Patrick L.
wrote:
Heb me wel weer geergerd a/d Duitsers, in de apres-ski bar liepen er 2 rond met oranje shirts met de opdruk: Ohne die Holläder gehen wir ins WM 2002. Stelletje eikels :-*, kennen dus echt geen respect.

Nou ja, ik heb eigenlijk wel respect voor Duitsers die met zoŽn t-shirt een apres-ski bar vol met Nederlanders binnen durven lopen! :wink:
Patrick L.

On 2002-03-11 19:08, Rudo
wrote:
On 2002-03-11 09:48, Patrick L.
wrote:

Nou ja, ik heb eigenlijk wel respect voor Duitsers die met zoŽn t-shirt een apres-ski bar vol met Nederlanders binnen durven lopen! :wink:
Euhh, het was eigenlijk meer een bar met alleen Duitsers en wij waren volgens mij de enige Nederlanders :wink:
Plaats reactie