Zoals jullie al hebben gelezen gaan Joost, Roy en ik ook dit jaar weer naar Duitsland.
In tegenstelling tot de voorgaande jaren gaan we nu alleen de zondag, dit in verband met tijdgebrek.
De exacte data is zondag 15 juli 2001.
Ons plan is om 7 uur in de ochtend te vertrekken uit Bodegraven.
Zijn er mensen die interesse hebben om mee te gaan?
Het is een internationaal Renault 5 treffen, maar ook andere typen Renault zijn welkom.
Voor meer info kijk in de topics Duitsland meeting in de NL chat algemeen.
Als jullie mee willen laat het dan even weten, we weten niet hoe laat we terug zijn en dat vinden we ook niet echt belangrijk.
Lokatie, Dulmen, ongeveer 250 kilometer rijden, het is zeer zeker de moeite waard.
Zoals je hier boven hebt geschreven ga ik al mee maar het is nu zeker dat ik mee met mijn EIGEN (dus rij niet mee met iemand) 5 dus hoe mee zielen hoe meer vreugd

Dat wordt weer leuk Joost!
Als het weer maar net zoals de eerste keer is en niet zoals afgelopen keer!
De eerste keer was het te warm en de tweede keer regende het een beetje, het is ook nooit goed!
Als het weer maar net zoals de eerste keer is en niet zoals afgelopen keer!
De eerste keer was het te warm en de tweede keer regende het een beetje, het is ook nooit goed!

je moet ook altijd blijven zijken als hollander! of niet?als het maar niet uit de lucht komt dan valt het wel mee!:lol:
Voor degene die komende donderdag naar de "vergadering" komen in De Meern, ik zal dan even wat foto's meenemen van de afgelopen twee keer, kunnen jullie zien dat het echt onwijs gaaf is.
We wachten jullie reacties rustig af.....
Gegroet!
We wachten jullie reacties rustig af.....
Gegroet!
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Chris,
Scan eens wat foto's en stuur wat op!!
Ik moet nog even kijken wat ik doen,
Ik weet niet of ik de 5 al zover vertrouw dat ik de grens over ga...
Scan eens wat foto's en stuur wat op!!

Ik moet nog even kijken wat ik doen,
Ik weet niet of ik de 5 al zover vertrouw dat ik de grens over ga...
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Bas, het zijn erg veel foto's, ik neem ze donderdag wel even mee en dan moet jij maar even een selectie maken en dan scan ik ze weer door naar jou, anders zou ik het echt niet weten welke ik zou moeten zenden aan jou ik denk dat het 80 foto's zijn ofzo.
Misschien kan je wel met iemand meerijden, en anders kan je toch met de Clio MTV Get uppah!
We bespreken ook dit donderdag wel.
Misschien kan je wel met iemand meerijden, en anders kan je toch met de Clio MTV Get uppah!

We bespreken ook dit donderdag wel.