Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Armando

Ben lid van de club sinds de meeting maar nu weet ik niet hoe ik de site binnen kan komen. Krijg ik nu eerst nog een gebruikersnaam en password toegemaild of gaat dit op een andere manier HELP
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

He Armando,

Hoe gaat het in zijn werk :

Paul regelt dat de financien op de rekening komen te staan zodra dat gebeurt is worden de leden die betaald hebben naar martijn toe gemaild die het netje in zijn ledenadministratie systeem verwerkt.

Vervolgens krijg ik een mail dat ik nieuwe leden moet aanmaken en hun pwd en inlog moet versturen.

Dan ontvangt het lid zijn password en inlog. Zodra je die mail ontvangt kan je inloggen op de site.
-----------------
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.reeder-it.com/zeelande/" TARGET="_blank">Schrijf je nu in voor het weekendje</A><!-- BBCode End -->
[ This message was edited by: Tino on 2002-03-07 17:00 ]
Armando

OK!!! Dan zie ik het wel vanzelf verschijnen bedankt.
Rick

Maar ik heb me dus 4 maart ingeschreven en op 5 maart is alles van mijn bankrekening afgehaald, maar tot dusver heb ik niks gehoord, geen bevestiging dat ik betaalt heb, helemaal niks, alleen die auto-mail dat me aanvraag verstuurd was naar de leden administratie.
Ik kan begrijpen dat het even duurt voor ik wat hoor, maar ik wacht nu al bijna 10 dagen en ik vindt het niet meer dan correct dat als het wat langer gaat/zal duren, dan normaal, ik daar toch van op de hoogte word gehouden:smile:. Toch?

groetjes
Marius

On 2002-03-13 18:25, Rick
wrote:
Maar ik heb me dus 4 maart ingeschreven en op 5 maart is alles van mijn bankrekening afgehaald,
Alles? hey ploegah leer mij dat ook even!
Rick

On 2002-03-13 18:29, Marius
wrote:
wrote:
Maar ik heb me dus 4 maart ingeschreven en op 5 maart is alles van mijn bankrekening afgehaald,
Alles? hey ploegah leer mij dat ook even!
Lol
Goof

:lol:
Pieter
Contacteer:

Zoals Tino al zegt Rick, het verwerken van de lidmaatschappen duurt even.

Op een dag als 3 Maart krijgen we in een keer een hele hoop aanmeldingen binnen waarvan het verwerken gewoon even tijd kost.

Je hebt gelijk dat tien dagen wel erg veel is, maar geloof me dat we er alles aan doen om alles zo snel mogelijk te laten verlopen.

Hopelijk kun je (kunnen jullie) nog even geduldig zijn.
Anonymous

wrote:
Maar ik heb me dus 4 maart ingeschreven en op 5 maart is alles van mijn bankrekening afgehaald, maar tot dusver heb ik niks gehoord, geen bevestiging dat ik betaalt heb, helemaal niks, alleen die auto-mail dat me aanvraag verstuurd was naar de leden administratie.
Ik kan begrijpen dat het even duurt voor ik wat hoor, maar ik wacht nu al bijna 10 dagen en ik vindt het niet meer dan correct dat als het wat langer gaat/zal duren, dan normaal, ik daar toch van op de hoogte word gehouden:smile:. Toch?

groetjes
ik ga er achteraan Rick, komt goed.
BartK (Adrenalin)

Ik heb ook verder nog niets binnen gekregen. Ik heb op de meeting mijn lidmaatschap betaald. Ze moesten het voor mij nog even uitzoeken omdat ik me wel al via internet had aangemeld, maar nog niet had betaald. Ik weet niet wie het was van de organisatie maar er is mij nog iemand komen zoeken omdat ze mijn e-mail adres waren vergeten te noteren. Misschien is hierdoor iets fout gegaan maar ik hoop zo spoedig mogelijk mijn inlog te ontvangen.
Armando

We willen ook een eigen site en op de site kunnen<!-- BBCode Start -->:grin:
BartK (Adrenalin)

Juist ja, ik lees hier van alles over nieuwe functionaliteit van de site. Maar bij mij functioneerd hij helemaal niet:grin:
-----------------
CLIO 16V
Grand Prix 349

[ This message was edited by: BartK (Adrenalin) on 2002-03-20 17:33 ]
Armando

En ik maar iedere morgen controleren ofdat ik een gebruikersnaam en password binnen heb.. Goede Morgen...:sad: Kan het wel begrijpen het is niet niets om alle leden aan te moeten maken.. Ben wel benieuwd naar de site klinkt in ieder geval veel belovend..
BartK (Adrenalin)

Je haalt me de woorden uit m'n mond...De site is helemaal niet leuk als er de hele tijd staat; Helaas, je bent niet ingelogd.
Je kunt de door jou opgevraagde gegevens niet bekijken. :smile: Maar ik heb nog wel geduld...ik zie die mail wel verschijnen...:grin:
Armando

Zo is dat het komt allemaal vanzelf wel "geduld is een schone maar pijnlijke zaak":grin::grin::grin::grin::grin:
jetab
Contacteer:

Wil niet vervelend zijn, maar hoe zit het met onze club-pasjes??? Toen was er spraken van dat ze in breda uitgedeeld zouden worden. Maar ze waren nog niet klaar.... nu wel?????
Anonymous

het is als club heel vervelend dat je vaak afhankelijk bent van externe bedrijven. Zo ook de pasjesbakken, een 5 weken geleden besteld, maar ze zijn deze week klaar, is mij beloofd, tja

jullie krijgen ze dan meteenn over de post natuurlijk.
Anonymous

On 2002-03-07 17:00, Tino
wrote:
He Armando,

Hoe gaat het in zijn werk :

Paul regelt dat de financien op de rekening komen te staan zodra dat gebeurt is worden de leden die betaald hebben naar martijn toe gemaild die het netje in zijn ledenadministratie systeem verwerkt.

Vervolgens krijg ik een mail dat ik nieuwe leden moet aanmaken en hun pwd en inlog moet versturen.

Dan ontvangt het lid zijn password en inlog. Zodra je die mail ontvangt kan je inloggen op de site.
-----------------
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.reeder-it.com/zeelande/" TARGET="_blank">Schrijf je nu in voor het weekendje</A><!-- BBCode End -->
[ This message was edited by: Tino on 2002-03-07 17:00 ]
Ik heb direct betaald!

En ik heb het ook niet:sad:

Duurd wel een beetje lang....
Anonymous

3 maart heb jij betaald Arjan?...Ik pak morgen de aanmeldingsformulieren er even bij, als het goed is heb je dan morgen je inlog, tevreden :smile:
BartK (Adrenalin)

Ik heb op de meeting mijn lidmaatschap betaald. Ze moesten het voor mij nog even uitzoeken omdat ik me wel al via internet had aangemeld, maar nog niet had betaald. Ik weet niet wie het was van de organisatie maar er is mij nog iemand komen zoeken omdat ze mijn e-mail adres waren vergeten te noteren. Misschien is hierdoor iets fout gegaan maar ik hoop zo spoedig mogelijk mijn inlog te ontvangen.
Arjan is niet de enigste...Ik heb ook direct betaald.
[ This message was edited by: BartK (Adrenalin) on 2002-03-20 23:58 ]
Anonymous

We hebben het net over je..morgen regel ik het...

Hou je mailbox in de gaten
BartK (Adrenalin)

Mijn dank is groot!!!:grin:
Edwin5gtt (Punttang) OUD
Contacteer:

Mensen, mensen, mensen heb een beetje geduld.
Geduld is een schone zaak. Onze bestuursleden hebben allemaal ook een baan. Dus die hebben het al druk. En als ze dan ook nog eens alles meteen moeten regelen dan slapen zij ook niet meer. Ik wens dus bij deze alle bestuursleden, die zo veel voor onze club doen, heel veel suc6 toe.

Mensen effe geduldig afwachten en daarna hebbie er heel veel plezier van.

Mazzelzzzz
Rick

He komt allemaal goed, want na 1 dag had ik ook alles binnen!
Anonymous

Is het mischien een idee om die pasjes door mij te laten maken moet natuurlijk wel even zien ho ze eruit zien maar ik ben bedrijfleider van een reprografische bedijf
Tijn
Contacteer:

On 2002-03-20 23:41, Martijn T.
wrote:
het is als club heel vervelend dat je vaak afhankelijk bent van externe bedrijven. Zo ook de pasjesbakken, een 5 weken geleden besteld, maar ze zijn deze week klaar, is mij beloofd, tja

jullie krijgen ze dan meteenn over de post natuurlijk.
Ze zijn er bijna niels
Anonymous

Er gaat nogal wat planning aan vooraf en zoals in mijn vorige post staat zijn ze al een tijdje geleden besteld. als je 5 weken eerder was geweest hadden we er nog over na kunnen denken, maar helaas.

Ik verwacht ze deze week, kan helaas geen pasjes toveren....
Anonymous

Bart en arjan, jullie hebben mail :smile:

Armando, jij hebt ook mail.
Armando

Sorry Martijn maar ik heb geen mail...
Anonymous

op je hotmail....heb m echt verzonden
Armando

Laat ontvangen toff van je dat je dit geregeld hebt bij deze mijn :smile:
Anonymous

Heb onlangs me lidmaatschap aangevraagd
dus hoop snel gebruik te maken van de vele faciliteiten....
Plaats reactie