Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Priyantha
Contacteer:

Zo mensen:smile: Ik ben bij de meeting in Breda geweest wat dus echt een super suc6 was !

Maar heb gezien hoeveeeeeel mensen dus GEEN gordels dragen. Is toch wel schandalig eigenlijk. Nooit mee gekregen van ouders/verzorgers ??? Niet op gelet bij rijles ? Niet op de hoogte van de wet ?
En bovenal het is levensgevaarlijk...
Mensen jullie rijden stuk voor stuk in super snelle Renaults, en als je nou een klapper maakt, dan is het toch leuker als je met een gebroken arm eruit komt dan dat je daar dood uit komt of zo eruit komt dat je een kamerplantje wordt. Dat wil je toch niet ?

Bijna iedereen is nog errug jong, zien jullie nou echt niet het gevaar er van in ?

Denk eens na mensen...levensgevaarlijk.

PS. Als je WEL een gordel draag voel je dan maar niet aangesproken:wink:
Steven
Car: M536

Erhm was dit niet alleen op het terrein? Mja misschien dat iedereen em later omdeed?

Ik reed iig met :smile:
Ben

Um als je op je kop ligt snijd je hals door het zijn keuzes die je maakt

Ik had hem om!! :lol:
Anonymous

On 2002-03-04 17:56, Ben
wrote:
Waar haal je dat nou weer vandaan ?

http://www.broodjeaap.nl ?
Priyantha
Contacteer:

Op een terein kunnen ook erge ongelukken gebruiken. En ik zie het "stoere" van het niet dragen van een gordel op een terein niet zo één twee drie.
Patrick

ja ben,hij heeft gewoon gelijk.het wordt gewoon te vaak vertgeten en heel vaak is het puur nonchelance.stoer zonder riem is het al zeker niet,ik ben heel eerlijk als ik zeg dat ik mijn riem gisteren nog niet eens heb aangeraakt,gewoon dom:sad:ik heb er mezelf gewoon mee als er iets gebeurd,we moeten natuurlijk niet dom gaan lullen wat er kan gebeuren "met"riem om.gewoon nadenken,hij red je vaker!!!dan dat ie je kop kost.
ik ga er zeker weer op letten want ik "vergeet"het echt te vaak:smile:
goeie opmerking,ik ga er zeker weer op letten dat ik em ga dragen:wink:
verder is het ieders eigen keuze.
Ben

On 2002-03-04 17:58, Ploegah
wrote:
On 2002-03-04 17:56, Ben
wrote:
Waar haal je dat nou weer vandaan ?

http://www.broodjeaap.nl ?
Me pa zit in het beroep en ik heb wel eens filmpjes gezien op ze werk van mensen die bevreid moesten worden die op hun kop lagen. Ziet er niet leuk uit als je slagader door gesneden is.

Maar ik had hem om hehe val me niet aan. :wink:
-----------------

[ This message was edited by: Ben on 2002-03-04 18:07 ]
catrinus

Ik heb een 4-punts(harnas) gordel en vind het beter rijden als ik hem om/aan heb. je voelt de auto beter aan en het is veel veiliger in het verkeer.
Anonymous

Nee ik val je niet aan hoor maar het klonk een beetje als sterk verhaal, zo als losse opmerking.

Trouwens ik vind zonder gordel rijden in mijn laguna in de stad veel relaxter. Als de snelheid opgevoerd word, doe ik hem meestal wel om. In een GT of een andere strak afgeveerde sportieve bak vind ik het wel fijner om gordels om te hebben. Met stoer doen heeft het bij mij niets te maken, tzit gewoon lekker relaxt zonder.

(PS zonder condoom is toch ook beter :wink: ??)
[ This message was edited by: Ploegah on 2002-03-05 17:43 ]
Tuner
Contacteer:

On 2002-03-04 18:24, catrinus
wrote:
Ik heb een 4-punts(harnas) gordel en vind het beter rijden als ik hem om/aan heb. je voelt de auto beter aan en het is veel veiliger in het verkeer.
Ik vind het anders niet fijn zo'n sluiting in je rug als je hem niet om hebt
Priyantha
Contacteer:

On 2002-03-04 18:29, Ploegah
wrote:
Trouwens ik vind zonder gordel rijden in mijn laguna in de stad veel relaxter. Als de snelheid opgevoerd word, doe ik hem meestal wel om. In een GT of een andere strak afgeveerde sportieve bak vind ik het wel fijner om zo'n gordels om te hebben. Met soter doen heeft het bij mij niets te maken, tzit gewoon lekker relaxt zonder.

(PS zonder condoom is toch ook beter :wink: ??)
Sorry dat ik het zeg hoor, maar eh jij ziet er "volwassener" uit dan veel andere leden van de RTC wat ik heb gezien op de dag, en had toch wel verwacht dat jij wel je gordel altijd zou dragen, valt me tegen.
Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik had je zeker meer dan 30 geschat en dus zeker gedacht dat jij je gordel zou om doen, er zijn veel gozertjes van rond de 20(schatting) die niet hun gordel dragen kuur ik ook af hoor daar niet van.

En die laatste zin van je:lol: tsja zal wel als "grap" bedoeld zijn maar het is een wat kromme vergelijking.
Roy
Moderator

Ok ik moet bekennen dat ik hem ook niet om had gisteren. Vaak denk ik er niet zo bij na en stap in en rijd weg.

Stom eigenlijk want ik heb een keer een ongeluk gehad en toen was ik echt blij dat ik hem omhad :smile:
Ik had hem toen trouwens omgedaan op advies van Gerda. Ze zei van "Doe hem nou maar om, het is voor je eigen veiligheid. En 10 minuten later werd ik van achteren aangereden :sad:
Toch maar weer op gaan letten.

ps.Paul je hebt wel gelijk :grin:
5 GT Turbo '88 GT5
Dirk (CRX)

Ik draag hem op een terrein niet, vanwege veel in en uitstappen.. maar anders draag ik hem in principe altijd..
Just the Cook
Contacteer:

Gordel? Waar? Ik heb een leren broekriem...
Marcel dLC

Ik draag mijn gordel altijd.
Ik heb wel eens dat ik de auto een klein stukje moet verzetten en dat ik er dan achterkom dat ik m'n gordel omheb...
gewoon (goede) gewoonte denk ik
Just the Cook
Contacteer:

Gordeltjes zijn inderdaad een goede zaak mensen! Doe die kleredingen nou om. Als je er spijt van krijgt is het altijd achteraf.

Ik doe het ook altijd.

Nou ja altijd..., vaak. Het is toch shit als een agent je aanhoudt. Kost weer geld.
Priyantha
Contacteer:

On 2002-03-04 19:42, Just the Cook
wrote:
Nou ja altijd..., vaak. Het is toch shit als een agent je aanhoudt. Kost weer geld.
Toch zonde van die laatste zin...dacht nog even die meent het echt:wink:
Hans R.

In mijn auto heb ik hem altijd om...het voelt ook raar als ik hem soms vergeet, dan merk ik het ook bij de eerste bocht.

Maar als ik in een vrachtauto rij, heb ik hem nooit om en dat terwijl het tegenwoordig ook verplicht is.
Anonymous

Ik heb ooit eens een auto op m'n werk binnengekregen met liters bloed over de voorruit, stuur 90 graden omgebogen en de baardharen uit het gespleten dashboard stekend...

Sindsdien weet ik genoeg,

Peter
Patrick

wrote:
en een gele jas aan:lol::lol::lol:
of is dat niet voor de veiligheid?:lol:
Menno

In m'n 4tje zaten ze geeneens toen ik die kocht. Gelijk d'r in geschroefd, wel zo prettig. 't is veilig en 't scheelt je wat schrap zetten tijdens 't betere ragwerk. Heb ze dus altijd om, op wat parkeerplaats ritjes na dan.
rev it like a rental
catrinus

On 2002-03-04 21:18, patrick b
wrote:
wrote:
en een gele jas aan:lol::lol::lol:
of is dat niet voor de veiligheid?:lol:
Nee die doe ik uit. Anders pas ik niet in mijn gordel:grin:
There will be plenty of time to rest when your dead
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Rijden zonder gordel is gewoon geen doen... Althans, dat vind ik. Ik voel me niet fijn als ik 'm niet om heb.

Enneh, Ploegah, met 50 in de binnenstad kan je nog kei hardstikke kapotrijden! Dus doe hem aub ook bij lage snelheden om! Volgens mij heeft niemand zin in een RTC-begrafenis, toch?
catrinus

Vorig jaar zag je op tv met "gevaar op de weg" die jongen met die alfa op een bus klappen. Hoe die jongen door de auto knapte met een gang van 40km per uur was niet mis.
André ter Velde

On 2002-03-04 18:59, Priyantha
wrote:
Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik had je zeker meer dan 30 geschat
En dan zeggen ze dat ik oud lijk...... :lol:
catrinus

:lol:
André ter Velde

Priyantha, je hebt gelijk. Mij zul je er nooit op betrappen. Ik heb genoeg gebarsten voorruiten gezien waar de barst van binnenuit is ontstaan door een stel domme hersenen.
Priyantha
Contacteer:

On 2002-03-04 21:47, André ter Velde
wrote:
En dan zeggen ze dat ik oud lijk...... :lol:
Tsja:smile: Volgens mij ben je net zo oud als mijn vader:p Maarja die is ook "echt" oud:p(51) gna gna gna...:lol:

Maar eh ik snap dus gewoonweg niet dat mensen dat kreng niet gewoon dragen...en je hoeft niet door het ruit te vliegen bespaard meteen weer wat rotzooi voor de opruimers(oja ? Ja die zijn der ook).
Priyantha
Contacteer:

On 2002-03-04 21:51, André ter Velde
wrote:
Priyantha, je hebt gelijk. Mij zul je er nooit op betrappen. Ik heb genoeg gebarsten voorruiten gezien waar de barst van binnenuit is ontstaan door een stel domme hersenen.
Yepz...is gewoon zo dom dat mensen geen gordel dragen.

Ik zat eens samen met mijn vader in de auto met een goede vriendin van mijn vader die zat te zeiken dat ze een gordel om heel erg onplezerig vond zitten en dat ze errug bang was dat het haar nek zou openscheuren.
Toen zei mijn vader goh je wilt liever door het voorruit worden gelanceerd ? Zet je maar alvast schrap:grin:

En als ze bij ons in de auto stapt herinneren we haar er altijd lekker aan:lol:
Just the Cook
Contacteer:

Valt nog mee. Geen relatiebreuk? Diegene die dat bij mij zou flikken pak ik 3 keer harder terug...
Priyantha
Contacteer:

On 2002-03-04 22:00, Just the Cook
wrote:
Valt nog mee. Geen relatiebreuk? Diegene die dat bij mij zou flikken pak ik 3 keer harder terug...
was geen relatie ofzo:smile: Gewoon goede vrienden:wink:
Was gewoon meer een schrik reactie.
catrinus

Wat ook belangrijk is dat je geen losse spullen op de achterbank hebt liggen. Ik moest zondag avond vol in de ankers omdat zo`n ontiegelijke mongool van een buitenlander naar links wou op de snelweg terwijl ik hem aan het inhalen was. Ik moest vol in de ankers(nog net geen slippende banden) maar de achterlichten van patrick en de veerpootbrug van roy wouden graag naar voren toe. Gelukkig lag de veerpootbrug dwars achter de stoelen zodat deze niet naar voren kon komen maar let vooral op dat je geen spullen op je achterbank hebt liggen wat naar voren kan komen. Net zoals spullen op je hoedenplank. B.T.W. die buitenlander heeft het nog wel benauwd gehad toen ik hem 20km lang heb achtervolgd.
Just the Cook
Contacteer:

Oh, ok dan. Ik dacht al, misschien reden jullie 180. En dan op de rem...
Priyantha
Contacteer:

On 2002-03-04 22:05, Just the Cook
wrote:
Oh, ok dan. Ik dacht al, misschien reden jullie 180. En dan op de rem...
Nou dat haalde dat 11je GTL toen der tijd niet hoor:p
Just the Cook
Contacteer:

Ik reed eens naar Italië met mijn Laguna. Dus ik lekker gassend over de Autostrada totdat ik in een behoorlijk scherpe bocht opeens stuit op een file op de linkerbaan. En ik bedoel ECHT PLOTSELING. Je hebt van die momenten dat er van alles door je hoofd heen schiet, nou zoŽn moment was het dus. Ik weet nog goed dat ik getracht heb om te remmen, maar ik wist wel dat ik dat niet meer zou redden. Maar ik als ervaren autowegrijder reageerde in een tel en keek direct rechts over mijn schouder, zag niks en als een gek zat ik in no time op de rechter baan waar het gelukkig, dank u lieve Heer, nog vrij baan was. Met 190 ergens achterop klappen zouden we niet hebben overleefd, zelfs niet met autogordels.
Plaats reactie