Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

Kom ik vanmiddag bij mijn leasebak, ligt me ruit er uit, en is mijn detector pleite... de draad kapot gerukt.. hele wagen vol met glas.. :sad:

radio en alle cd's plus maglite en alle papieren waren er gelukkig nog.
En dan te bedenken dat op dat terein videobewaking is ( ze staan er niet op) en kompleet afgesloten is..

Kost me 300 piek eigen risico en 400 piek voor de detector...
smerige junks... :evil: ik moet ze niet voor mijn auto krijgen, want dan gaan ze er onder! :evil:

(en woensdag heeft de politie :-* nog eens tijd voor mij, mag ik ff langskomen om het te vertellen, stelletje luie stinkende pishonden :-* )
Anonymous

Ik leef met je mee....
Job-turbo
Contacteer:

Ik leef ook met je mee is mij vorige zomer ook gebeurt met mijn cabrio erg balen maar daar was de schade jammer genoeg wel veel hoger is het trouwens in Drachten gebeurt?
Anonymous

Bij mijn leasebak is het afgelopen vrijdagavond gebeurt.

Radio/cassettespeler weg (wie wil die nou hebben!) uit het jaar nul hehe

Plus nog wat andere spullen. :sad:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Wat voor leasebak heb jullie dan?
Volgens mij heeft bijna iedereen zijn Renaultje als tweede auto!
Laatst gewijzigd door Chris op ma 14 mei 2001 18:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Arjen

Sinds ze bij mij alles uit de auto gejat hebben, let ik extra op waar ik hem neerzet. Een alarm werkt natuurlijk ook wel een beetje; Maar vooral laat ik nooit iets van waarde achter in de auto. Zeker geen autopapieren (daar is je binnenzak of het tasje van je vriendin voor). Ook radio/jassen enzo haal ik eruit. Anders maak je het ze wel erg makkelijk. En ook geen waardevolle dingen in de kofferbak leggen als er andere mensen staan te kijken.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Idee : maak copies van je autopapieren, ik rij er nu al 4 jaar mee en ben regelmatig aangehouden, en als je netjes blijft tegen meneer agent dan is er meestal niet aan de hand en mag je zo doorriden.
Dat is alvas een zorg minder.
Als je vriendin haar tasje weer eens kwijt is of je hebt je jas laten hangen! :lol:
Het is alleen niet legaal om met copies te rijden maar het wordt meestal gedoogd!
Anonymous

is het trouwens in Drachten gebeurt?
Nee, het was in Groningen, op KPN terein met beveiliging en camera's.
Iets buiten de stad ook nog. :sad:
Anonymous

On 2001-05-14 18:32, ClioRSi wrote:
Radio/cassettespeler weg (wie wil die nou hebben!) uit het jaar nul hehe
Je komt ze wel eens tegen van die #&^*$&junks die die dingen aanbieden voor een geeltje of nog minder.... Enige oplossing = NOOIT kopen die shit ! De reden dat ze het jatten is dat iemand er een geeltje voor geeft.
Laatst gewijzigd door Anonymous op ma 14 mei 2001 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.
ed_pret

ja bewakingsterreinen zeggen ook niet veel.

Ik parkeer in scheveningen op het parkeer terrein van de trammaatschappij nou van paar collega's van mij zijn ook vaker auto's opengebroken

Zelfs 1 keer was het glas netjes opgeruimd!! Hoe ga je dan tegen de politie uitleggen dat er is ingebroken!?!?!?!?!?!

Ik rij overigens elke junk aan....

Avé!
cliodiesel

alarm doet ze niks, bijmij hebben ze vorige zomer ook mijn auto leeg gehaald. MATE EEN KOEVOET!!!! stinkende honden. veel schade maar ik heb een dealtje met mijn garage houder kunnen maken en ik ben er toch 400 gulden op vooruit gegaan omdat ik mijn deuren bijvoorbeeld niet hoefde te spuiten maar wel op gaf.
Anonymous

Ik rij overigens elke junk aan....
ok dan, ik geef je groot gelijk... dat ze met hun poten van onze wagens afblijven !!
cliodiesel

denk wel aan je bumper, of heb je een bullbar voorop zitten
Anonymous

Me bumper kan me nix meer schelen... kost me toch al klauwen vol met geld....
En het is toch maar een leasebak. :smile:
Plaats reactie