Ik wil alleen hier even doorgeven dat als je ABS lampje soms aan gaat of soms doen je electrische ramen het niet of je centrale vergrendeling gaat er soms niet op. En zo zullen er nog wel meer rare storingen zijn.
Als je dus meerdere electrische storingen hebt laat dan je Relaiskastje nakijken.
Want soms ging mijn ABS lampje aan tijdens het rijden. Een keer was het zelfs dat mijn ABS lampje aan ging en tegelijkertijd ging ook mijn handrem lampje aan, wat dus ook het "STOP" lampje is. Dus ikke remmen en toen bleek ineens dat mijn pompje van mijn rem het niet deed en ik dus geen druk meer had op mijn rem.

Dusi k had zo 10 mins gewacht en toen werkte het weer. daarna is dat nog wel wat vaker gebeurd.
Ik stond toen met allemaal vraagtekens.
Wat zou dat nu weer kunnen zijn.
Ik mijn auto weggebracht en hebben ze mijn expansievat vervangen. Daarna ging het weer een hele tijd goed en na 3 weken was het weer precies hetzelfde. Dus weer weggebracht, nu naar een echt renault dealer. Maar dat lampje ging dus soms aan en niet altijd. Elke keer als ie bij de garage stond ging het lampje niet aan en konden ze niks vinden. Dus waren ze ermee gaan rijden en op het moment dat het lampje aan ging hebben ze alles doorgemeten.
Toen bleek mijn ABS sensor kapot te zijn bij mijn rechter voorwiel.

Ik dus weer rijden en 1 maand later was het weer FEEST

Weer mijn rem die het even niet deed. Toen dus weer mijn auto weggebracht en hebben gekeken wat het kon zijn, voor de derde keer.
Bleek in mijn Relaiskastje(dat zit onder he ruitenwisser, niet bij de accu maar precies aan de andere kant. Daar komen heel veel contacten samen en die zaten helemaal vol met corosie!!! Zo'n relaiskastje met kabelbindel kosten trouwens 1400 euro excl. BTW. Daar word je niet bepaald vrolijk van.
Maar eindelijk opgelost!!!

Greets
Serge