titel zal wel iets onduidelijk zijn. Maar mijn kachelventilator piepte als een gek. Dis ik heb deze eruit gehaald. Nu wil ik het bovenste lager ook smeren, maar daarvoor moet ik de schoepen eraf hebben. Ik heb al geprobeerd de as eruit te kloppen. Dit heeft gezorgd dat ik nu spelling heb over de as(bovenste borg ringetje is naar boven geschoven)
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen??
mzzl
Ehh?? slaan!!
of moet het ook weer inelkaar?
Ik heb geen idee sorry
of moet het ook weer inelkaar?

Ik heb geen idee sorry
Waar ik trouwens nog met Tino over aan het filoseferen was is of het mogelijk je kachelventilator andersom te laten draaiien, bijvoorbeeld met een schakelaar waarmee je de stroom even ompoolt. Zo kun je mooi 's zomers je kachelradiator ook nog gebruiken om te koelen zonder dat je het warm krijgt, want hij blaast de lucht naar buiten (als het goed is dan)
Iemand hier een idee over?
Iemand hier een idee over?
frisse kans dat 't torretje wel de andere kant op gaat draaien als je 'm ompoolt. Waarschijnlijk is de fan lang niet zo efficient de andere kant op, vanwege de stand van de schoepjes. Ze zullen vast wel wat doen, gewoon proberen dus of 't de moeite waard is.
PS, als je met de fan aan zo'n ingevallen smoel krijgt, ben je de auto vacuum aan 't zuigen............
PS, als je met de fan aan zo'n ingevallen smoel krijgt, ben je de auto vacuum aan 't zuigen............
rev it like a rental
Whoehaahahah
Nou ik ga het binnenkort maar eens proberen.
Nou ik ga het binnenkort maar eens proberen.
Laatst gewijzigd door Gast op vr 11 mei 2001 21:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb een manier gevonden, maar door mijn gestuntel met de hamer enzo heb ik de wikkelingen van beide motoren die ik hier had liggen naar de klote geholpen. morgen maar eens gaan solderen, anders moet ik mijn laatste motor maar eens gaan bekijken.
Mzzl
Mzzl
Solderen heeft goed gewerkt. Ding draait nu echt super. Het eraf halen van de schoepen is een beetje een shit werk. Je krijgt ze heel makkelijk eraf als je wilt, maar het is volgens mij niet de juiste manier. Met een vlammetje het asje heet stoken en dan kun je hem er zo weer uit trekken.
Mzzl
Mzzl