Je kunt na een km of 20 de afrit nemen en weer op dezelfde weg terug rijden . Sommige doen dit stukje één keer , sommige meer keren . Ieder z'n ding . Bij de Alfaclub waren diegene die meededen enthousiast. Ik dacht het hier eens voor te stellen . Qua data is dit natuurlijk in te plannen maar het handigst is op een zondag bijv. eind juni.
Autobahn meeting
-
Kosta
- Car: Clio RS Cup 20th ann
Met de Alfaclub is deze meeting inmiddels 2 x gedaan . We verzamelen net over de grens bij Oldenzaal bij een pompstation op de 30 of 31 . Dan rijden we op de 31 richting het noorden en kunnen we, als het verkeer het toelaat, eens kijken wat onze geliefde auto's als topsnelheid halen . Alleen de GPS snelheden zijn geldig 
Je kunt na een km of 20 de afrit nemen en weer op dezelfde weg terug rijden . Sommige doen dit stukje één keer , sommige meer keren . Ieder z'n ding . Bij de Alfaclub waren diegene die meededen enthousiast. Ik dacht het hier eens voor te stellen . Qua data is dit natuurlijk in te plannen maar het handigst is op een zondag bijv. eind juni.
-
Roald
- Car: 19 16v PhII 2.0T
- Contacteer:
Ben persoonlijk meer van de acceleratie dan van de topsnelheid, 19 16v turbo een keer per ongeluk op 230 km/h gezet ging akelig makkelijk
Het idee is leuk
Het idee is leuk
Anything worth doing is worth doing right!.