Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Ben

Hoi, Van mijn gtt klopt vrijwel niets. Mijn vraag is zouden er mensen zo vriendelijk willen wezen om het werkplaatshandboek en misschien ook het cupboek online te zetten?
Als mensen geen ruimte hebben moet je me ff mailen dan zorg ik voor een 100mbit ftp/http server, wel gehacked dus downloaden op eigen risico, hehe (niet dat er wat gebeurd hoor alle logs worden direct gedelete en ip's zijn gecloacked). Als niemand het in HTML of wat voor een vorm heeft. Heeft iemand dit boek ook op cd (Dan maar met de laptop de werkplaats in)?

Vr Gr

Ben
Pieter
Contacteer:

Het cupboek heeft (Michel S.)mcLain ooit een keer online gezet, het wrkplaatshandboek is geloof ik tegen de duizend pagina's, dus dat schiet niet zo heel hard op.

Zoek even op wat je probleem is, zodat je samen met de forumbezoekers wat gerichter je problemen kunt oplossen.
Ben

De hele auto is een probleem daarom heb ik dat boek zo hard nodig hehe.. Het is niet 1 probleem maar wel 20... Ik wil zo en zo alle lectra opnieuw trekken. Ik heb nog nooit zo'n prutszooi van de electra gezien.
Heeft iemand dat boek in omstreken van 't Gooi? en ik hem even mag copieren? Dan beloof ik dat hij uiterlijk 3 maart retour is of als het moet de zelfde dag nog...
Plaats reactie