Ik heb me hier nog niet voorgesteld, maar ik doe dat dan maar direct in dit project gedeelte in plaats van een wie=wie en dit apart.
Mijn naam is Brian, 25 jaar ondertussen, kom uit Soest en ik ben algemeen auto-gek. Na altijd met brommertjes bezig te zijn geweest begon het autovirus al door de hele fast & furious hype destijds. En dat virus is altijd blijven hangen

Ondertussen wel wat auto's gehad;
- Honda Civic (3x)
- Toyota MR2
- E46 318i (ideale winterauto)
- Subaru Impreza 2.0GTT
- Audi A3 3.2 V6
- Mitsubishi Evo VI RS2 (LHD)
- E46 M3 Phoenix Yellow
- Renault Clio RS Cup
- Audi S4 B6
- E46 M3 Carbon black
En dan nu sinds enkele weken een Audi A6 2.7tdi om dagelijks mee te rijden en als toekomstige sleepwagen voor mijn nieuwe aanwinst, wat mij direct naar dit forum toe brengt!
Eerst enkele foto's van het autoverleden;
[img]http://i1062.photobucket.com/albums/t48 ... tqidkn.jpg[/img]
[img]http://i1062.photobucket.com/albums/t48 ... nsihuy.jpg[/img]
[img]http://i1062.photobucket.com/albums/t48 ... liye0b.jpg[/img]
[img]http://i1062.photobucket.com/albums/t48 ... jrli0r.jpg[/img]
[img]http://i1062.photobucket.com/albums/t48 ... rmscrr.jpg[/img]
Zoals te zien al eerder een Clio RS Cup gehad. Deze beviel op het circuit uitstekend, maar aangezien ik net vanuit de Evo & M3 kwam mistte ik toch iets teveel luxe en snelheid. Daarom deze toen verkocht en een S4 gekocht. Toen ik de laatste M3 had kwam een goede vriend ineens met een Clio RS Ph2 aanzetten, uiteindelijk is deze Royal Blue gespoten en hier wellicht wel bekend. Hier een stukje mee gereden en was eigenlijk gelijk verkocht aan de rij eigenschappen!
Nu zocht ik de laatste tijd wegens aankoop van een huis naar een vervanger van de E46M3. Deze werd gewoonweg te duur, en het risico op circuit begon ook te groot te worden. Dus gekozen voor een comfortabele auto welke ook nog genoeg kan trekken;
[img]http://i1062.photobucket.com/albums/t48 ... 7wraxo.jpg[/img]
En als circuit auto nogal lopen twijfelen vooraf. RWD of FWD, maar toch voor het laatste gekozen. Al ligt de balans bij de clio's overigens erg goed, de achterkant kan net zo goed uitbreken, maar toch zal de FWD mij meer vertrouwen geven en durf ik er meer mee te gooien en smijten dan bij een achterwielaandrijver.

Uiteindelijk is de circuit auto een Clio ph2 Cup geworden. Ik weet niet of de cup ook in Nederland is geleverd? Kan er vrij weinig over vinden. Ook is het leeg gewicht me nog wat onduidelijk. Sowieso dus geen ABS, geen airco, en hij zou 89kg lichter moeten zijn dan de normale 172.
[img]http://i1062.photobucket.com/albums/t48 ... cphxsr.jpg[/img][img]http://i1062.photobucket.com/albums/t48 ... h77cfa.jpg[/img][img]http://i1062.photobucket.com/albums/t48 ... 6auy8u.jpg[/img]
Er zit momenteel een turbokit gemonteerd, welke zorgt voor 230pk/320Nm!

Koningsdag de auto opgehaald uit Engeland met de trein!
Auto in Engeland op de trailer;
[img]http://i1062.photobucket.com/albums/t48 ... 7ppfyy.jpg[/img]
En op de terugweg;
[img]http://i1062.photobucket.com/albums/t48 ... ghhxvk.jpg[/img]
[img]http://i1062.photobucket.com/albums/t48 ... g2swnp.jpg[/img]
[img]http://i1062.photobucket.com/albums/t48 ... zlgssm.jpg[/img]
We waren om 05.00 vanuit Soest vertrokken, via Calais de trein gepakt, en uiteindelijk om 01:00 weer thuis. Was wel een pittige rit nog op het einde omdat we allebei vrij moe waren, maar we hebben gelukkig geen problemen gehad onderweg.
En de auto thuis op de oprit;
[img]http://i1062.photobucket.com/albums/t48 ... jankhu.jpg[/img]
[img]http://i1062.photobucket.com/albums/t48 ... vwsh9m.jpg[/img]
Nog wat foto's van de binnenkant;
[img]http://i1062.photobucket.com/albums/t48 ... ytzlj4.jpg[/img]
[img]http://i1062.photobucket.com/albums/t48 ... yuxkxe.jpg[/img]
[img]http://i1062.photobucket.com/albums/t48 ... hdzwb9.jpg[/img]
Stuur, Recaro's, Cup achterbank, alles zal verkocht worden.
Nog even de auto door de wasstraat gereden, dat schakelen is geen enkel probleem, alleen het inschatten van de auto bij linkse bochten en het kijken in de binnenspiegel is ineens wennen. Auto heeft in de 2e versnelling op droog nog enorme moeite om het vermogen weg te zetten, in de 3e al minder. trekt vlot zat op, maar de turbo komt nog hard in, ik ga dus nog kijken of dat geleidelijker kan worden afgesteld.
De auto zal volledig voor het circuit klaar gemaakt worden, maar wel op een rustig tempo aangezien de geldboom niet zo snel wil groeien nog

Als eerste ga ik de binnenkant volledig strippen en de kabelboom eens nalopen en strippen. Ook even de auto nog eens technisch nalopen om te kijken of er punten zijn welke aandacht behoeven. En dan uiteindelijk is het doel toch wel volgend jaar trackdays te kunnen gaan bezoeken!
Groeten,
Brian