ArnoRS schreef:HaDries schreef:ArnoRS schreef:HaDries schreef:Rijd de Megane met een aangepaste Bilstein set, gemonteerd en afgesteld bij Madeno
Comfort is nog aanwezig, maar velen zullen het niet prettig meer vinden , maar de wegligging is subliem
Welke set exact? Bilstein B14? Lees er toch goede dingen over. Zou beter moeten zijn tov standaard. Echter niet volledig geschikt voor track gebruik (ga ik tevens ook niet doen).
Bilstein BMR14 Clubsport suspension, volledig in rijhoogte verstelbare suspension kit. McPherson upside-down voorstruts met inwendig aangepaste voorschokdemper demping en langere slag. custom built topmounts voorzien van uniballs en extra ingebouwd camber & caster. 60mm ID lineaire veren, bovenste veerschotels, spacer adapters tbv uniball bevestiging
Dat is een hele mond vol! Rijgedrag zal zeker vooruit zijn gegaan. Zou graag eens een rondje mee willen gaan haha

Meer gericht dus op track days?
Zal bij lange na niet zo 'goedkoop' zal als de standaard B14.
Ik ga voor de KW variant 3 en laat deze bij Veban monteren en afstellen. Top mounts wacht ik nog even mee, kan later na altijd nog toegevoegd worden. Dan heb ik in feite bijna de KW Clubsport setup

[/quote]
Wilde de maximale prestaties uit het onderstel halen binnen het stelde budget, in overleg met Madeno is hiervoor gekozen in combinatie met andere kleinere aanpassingen.
Tevens de remmerij op een hoge niveau gebracht.
Volgende stap is nog net road legal banden, en vervanging van de voor remschijven (2 delige exemplaren)
Rijd overigens geen trackdays of wat dan ook, houd gewoon van een stevige wegligging om het maar zo uit te drukken.