Zonnetje, gepoetste Clio, beukende beats en cruisen maar. Op zo'n moment voel ik me echt de koning op de weg. Fantastisch toch zo'n renault. 'It really makes living worthwile Heerlijke dag gehad.
En dat is wat ik wilde delen......
Zo voel ik me ook in mijn gtt. Sub aan en een vette beat op de radio, zonnedak open en een pruttelende uitlaat op de achtergrond. Man wat kan het leven soms mooi zijn.
There will be plenty of time to rest when your dead
-
- Contacteer:
Nou dat heb ik dus niet.
GT starten en gassen maar die installatie moet er nog in komen. Hoor nu allen maar een motorgeluid en afsissen van de turbo. Ook heel gaaf natuurlijk. Muziek komt nog. See ya.

-
- Contacteer:
On 2002-02-16 22:19, catrinus
wrote:
anders ga je zelf zingen of je bijrijder/ster. Heb je ook muziek![]()
Hummm, ik en zingen. Dan hou ik geen ramen heel.

En een bijrijder die goed kan zingen die ken ik ook niet.

je kent mij toch?? ik zing wel een eind weg en waarschijnlijk klinkt het nog goed ook...On 2002-02-16 22:28, Edwin5gtt
wrote:
Hummm, ik en zingen. Dan hou ik geen ramen heel.
En een bijrijder die goed kan zingen die ken ik ook niet.![]()

Immer wieder die verdammte Holländer
ik zal je zeggen dat ik mijn happy de peppy moment echt beleef als ik lekker met het dak open[zonnedak]radio met een lekker dreuntje ben aan het cruisen.
ik vindt het dan het fijnst als ik de auto net lekker heb gepoetst heb uitgezogen nieuw geurtje erin heb gehangen.
dan heb ik mijn fijnste moment
ik vindt het dan het fijnst als ik de auto net lekker heb gepoetst heb uitgezogen nieuw geurtje erin heb gehangen.
dan heb ik mijn fijnste moment
-
Ja, op een zonnige dag, 16v gepoetst, dakje half open (anders raakt mijn haar in de war
smile:, T-pack in de cd-speler en dan lekker met vollepetat de Cauberg in Valkenburg omhoog, lekker naar dat gebrul van de 16klepper luisteren, dat galmt zo goed tussen die muren. En dan in mijn achteruitkijkspiegel zien hoe de toeristen me nakijken en denken "wat rijd die idioot als een achterlijke de berg op":lol::lol:
-
een week??? Zal je vrouw blij mee zijn whooaaahaha:lol:
-