Nieuw Clublid: SuperNova

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
SuperNova
Car: Renault Megane Mk3

Hi,

Sinds een paar weken ben ik de trotse eigenaar van een Renault Megane Mk3 uit 2009. Het betrefd een 1.5 Dci, 110Pk uitvoering met een compleet GT luxe pakket. Hieronder vallen oa. een bumper pakket met extra bumperspoilers en sideskirts, Bi Xenon verlichting, keyless entry, go & start, panoramadak, automatische ruitenwissers, volledig leren interieur, getint glas, en nog een hele hoop meer. 19 inch velgen staan in de planning voor volgend jaar zomer, maar zelfs met de huidige 17 inch renault velgen is deze bolide al een prachtige vertoning. Ik ga proberen aanwezig te zijn op de aankomende meeting op 3 April in Kampen, om daar te zien en gezien te worden. Ik hoop hier een paar leuke contacten te leggen omdat dit mijn 1e Renault is en dus graag meer te weten kom over alle mogelijkheden op het gebied van Tuning en andere Renault weetjes. Thanks for having me as a new member !! Hopelijk tot ziens op de Meeting !!!
Abel
Über-Spammer

hoi Supernova (hete naam man)

welkom met je mooie bolide. Foto's in een voorstel topic doen het altijd erg goed :D google maar op tinypic duidelijk zat dan (Y)

geniet van je auto en maak hem lekekr zo als je hem het liefst wilt hebben (Origeel GT ben je al zo goed als klaar :beer: )
Rob v/d Wetering
Car: Clio 2 rs fase 2

Welkom :grin:
Plaats reactie