Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

nou,jongens,ik ben der uit hoor,auto start weer.
Het was niet de relai en ook niet de zekering of iets dergelijks.
Bij je onstekingsmodule zitten drie ingangen voor 3 stekkers,de middelste is voor je opnemer van het vliegwiel,om de positie van de zuigers te bepalen.
de bovenste zitten drie kabels op,massa,positief en de kabel die je toerenteller aanstuurt,die maakte geen contact zodat ook de benzineopomp niet aangestuurd wordt.

als het zo doorgaat wordt ik wel gtturbo specialist
Gast

aha, hoop gepuzzel geweest ?
Anonymous

dat kan je wel zeggen ja.
Maar gelukkig ben ik er uit.
Motorblok is compleet gereviseerd.
Nieuwe koppakking
kop gevlakt,nieuwe startmotor,waterpomp,slangen,verdeelkap,rotor
dynamo,remus van voor naar achter vanaf spruitstuk enz enz.
Nu nog spuiten.
Tino
Erelid - RvT
Berichten: 5939
Lid geworden op: do 15 feb 2001 0:00
Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Locatie: Ouddorp

Hallo heb jij je kop laten vlakken van je 5 GT TURBO ?????
Anonymous

ja,en dat kan gewoon.
al staat in sommige boeken dat het niet kan.
Ik werk bij Nohau systems
(http://www.autotools.nl)
Als je deze site ziet,dan kan ik je verzekeren dat wij heeeeeeeeel veeeeel informatie hebben over alle auto's
En binnen bepaalde toleranties kan er gewoon
gevlakt worden
Plaats reactie